نوشته شده توسط : azar

هتل باتونت گاردن آنتالیا

هتل باتونت گاردن آنتالیا در منطقه کمر برای اقامت مسافران تور آنتالیا نوروز 94 قرار گرفته است. هتل باتونت گاردن آنتالیا دارای از 175 اتاق مرتب و تمییز می باشد. هتل باتونت گاردن آنتالیا 60 km از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. هتل باتونت گاردن آنتالیا تنها 10 دقیقه پیاده روی از دریا فاصله دارد. هتل مجهز به به اینترنت وایرلس می باشد. هتل باتونت گاردن آنتالیا 22 km با شهر باستانی لیکیا پاسه لیس و 70 km با پیست اسکی فاصله دارد. از امکانات دیگر هتل باتونت گاردن آنتالیا پارکینگ ویژه رایگان برای مسافران تور آنتالیا نوروز 94 می باشد. هتل باتونت گاردن آنتالیا  برای رفاه حال مسافران تور آنتالیا نوروز 94 دارای امکاناتی مانند : باغ زیبا برای استراحت و تفریح , سالن بدنسازی , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام ترکی , خشکشویی و لباسشویی و اتوکشی که مسافران تور آنتالیا در مدت زمان اقامتشان نیز مرتب و آراسته باشند , آسانسور , رستوران و بوفه با غذاهای متنوع و نوشیدنی های مختلف و همچنین استخر روباز.

هتل باتونت گاردن آنتالیا

هتل باتونت گاردن آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل باتونت گاردن آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل آستریا کلاب آنتالیا چهار ستاره

هتل آستریا کلاب آنتالیا

هتل آستریا کلاب آنتالیا در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است. هتل 496 دارد .هتل آستریا کلاب آنتالیا 43 km  تا مرکز شهر زیبای آنتالیا فاصله دارد و 33 km  تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد و همینطور تا مرکز خرید بلک تنها 3 km فاصله دارد. هتل ساحل اختصاصی نیز برای تور آنتالیا  دارد. هتل دارای امکاناتی مانند : سرویس شبانه روزی , رستوران با غذاهای متنوع , برنامه های ورزشی و تفریحی و سرگرم کننده , صرافی که مسافران تور آنتالیا مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان انجام دهند , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , آسانسور , مرکز خرید , ترانسفر برای فرودگاه , سرویس مراقبت از کودکان عزیز , میز پینگ پنگ , والیبال ویژه ساحل , اتاق بیلیارد, اینترنت پر سرعت , سالن مجهز برای کنفرانس , امکانات کپی و فکس , حمام سنتی ترکی و حمام بخار و دیگر امکاناتی که برای مسافران تور آنتالیا تدارک دیده شده است.

هتل آستریا کلاب آنتالیا

 

هتل آستریا کلاب آنتالیا

 


 

 

هتل آرماس ریزورت آنتالیا پنج ستاره

هتل آرماس ریزورت آنتالیا

هتل آرماس ریزورت آنتالیا از بهترین هتل های آنتالیا می باشد که در منطقه کمر ساخته شده و قرار گرفته است. هتل آرماس ریزورت آنتالیا برای رفاه حال مسافران تور آنتالیا از ساحل دریا فقط 300 متر فاصله دارد . هتل با فرودگاه آنتالیا 55 km فاصله دارد. هتل با اینترنت وایرلس مجهز می باشد. هتل آرماس ریزورت آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران با انواع غذاهای متنوع , سرویس شبانه روزی , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , لبسشویی و خشکشویی , آرایشگاه که مسافران تور آنتالیادر مدت زمانه اقامت نیز آراسته باشند , کرایه دوچرخه , حمام سنتی ترکی , استخر فصلی و سرپوشیده , ورزش های آبی , سرویس مراقبت از کودکان , اتاق بازی کامپیوتری برای کودکان.

هتل آرماس ریزورت آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل پورت نیچر آنتالیا پنج ستاره

هتل پورت نیچر آنتالیا

هتل پورت نیچر آنتالیا هتل زیبا و مرتب می باشد که در سال 2014 تاسیس شد و در فضایی به مساحت 50000 هزار متر مربع پذیرای مسافران تور آنتالیا می باشد که در منطقه زیبای بلک قرار گرفته شده است. هتل پورت نیچر آنتالیا از 612 اتاق که هر کدام طراحی و چیدمان زیبایی دارد تشکیل شده است. هتل پورت نیچر آنتالیا حدود 27 km از فرودگاه بین المللی آنتالیا و 30 km از مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. این هتل  برای رفاه حال مسافران تور آنتالیا دارای ساحل ویژه برای خود دارد و در حدود ۲۰ متری با ساحل دریا فاصله دارد.هتل پورت نیچر آنتالیا دارای امکاناتی مانند : سالن بدنسازی , فروشگاه برای خرید مایحتاج و سوغاتی , اتومبیل برای کرایه که گردشگران تور آنتالیا بتوانند به گردش و تفریح بروند , اینترنت رایگان در همه طبقات هتل , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , والیبال ساحلی , آیروبیک , میز تنیس و بیلیارد , صندوق امانات برای مدارک مسافران تور آنتالیا , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه .

هتل پورت نیچر آنتالیا

هتل پورت نیچر آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل پورت نیچر آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل سو بدروم ترکیه

هتل سو بدروم ترکیه

 خدمات و امکانات رفاهی هتل مانند استخر روباز ، شیرجه و ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.هتل بیست و پنج اتاق دارد. اتاقها به سيستم تهويه مطبوع، تجهیز شده است .کارکنان پذيرش هتل در شبانه روز پاسخگوي مسافرين و میهمانان گرامی تور ترکیه مي باشند. هتل اقامتي مجلل و لوکس را همراه با امکانات خیلی ويژه مانند: زمين گلف و کوه نوردی برای ميهمانان خود مهیا کرده است.صرافي هم در هتل وجود دارد که میتوانید در کمترین زمان پول خود را تبدیل کنید.اتومبيل کرايه هم به درخواست مسافران و ميهماناندر اختیارشان قرار می گیرد.ترانسفر فرودگاه در صورت درخواست مسافرين در اختيارشان قرار میگیرد.در باغ هتل به آرامش و استراحتی به یاد ماندنی برسید..هتل امکان اجاره دوچرخه برای ميهمانان خود دارد. در این هتل زیبا و مجلل لحظاتی به یاد ماندنی برای شما به یادگار می گذارد.

هتل کارلتون استانبول ترکیه

هتل کارلتون استانبول ترکیه

 

 هتل مجلل و مدرن کارلتون تا ایستگاههای حمل و نقل شهری وبازار بزرگ فقط 500 متر فاصله دارد و امکان اینترنت رایگان را برای مسافران و میهمانان خود فراهم کرده است .اتاقها به سبک زیبا و مدرن طراحی و دارای تلویزیون LCD  می باشند.همه روزه صبحانه به صورت بوفه سرو می شود. میهمانان و مسافران تور ترکیه می توانند از غذاها و خوراکهای اروپایی و ترکی در وعده  ناهار و شام لذت ببرند. هتل یک کیلومتر تاایاصوفیه و کاخ تاپکاپی , مسجد کبود, فاصله دارد. شانزده کیلومتر فرودگاه آتاتورک شهر استانبول تا هتل فاصله دارد.هتل امکاناتی از مانند: ماساژ - حمام ترکی و بخار -سونا - حمام ترکی-خانه داری -مرکز بدنسازی- اتو کشی - خشکشویی - صبحانه در اتاق -  صرافی می باشد.

 

هتل ایستانکوی بدروم ترکیه

 هتل ایستانکوی بدروم ترکیه

هتل به زیبایی طراحی شده است و مسافران و میهمانان از خدمات و امکانات ماساژ درمانی هتل استفاده کنند و به شنا و آبتنی در استخر روباز هتل تفریح کنند .اين هتل 70 اتاق برای خود دارد. صرافی در هتل وجود دارد که میتوانید در کمترین زمان به کارهای ارزی خود رسیدگی کنید. ترانسفر فرودگاهی در صورت درخواست مسافران تور ترکیه در اختيارشان قرار می گیرد . باغ هتل مکان مناسبی برای استراحت و آرامش می باشد. ميهمانان و مسافران در فعاليت هايي مانند : پرتاب دارت , بيليارد، می توانند شرکت کنند.بعد از گردش در شهر و يک روز کاري به رستوران هتل بروید و از غذاي لذیذ و خوشمزه رستوران هتل ميل کنيد. هتل امکاناتی مانند ماساژ , استخر روباز , کاریوکی تدارک دیده است . همچنین هتل برای رفاه حال مسافرین معلول امکاناتی را مهیا کرده است تا این افراد هم از سفر خود لذت ببرند.

 

هتل ساپرم مارماریس ترکیه

 هتل ساپرم مارماریس ترکیه

هتل  ساپرم مارماریس امکانات و خدمات رفاهی مانند : استخر روباز ، استخر سرباز (فصلی) ، سونا  ، ایوان مخصوص حمام آفتاب دارد. سيستم تهويه مطبوع برای اتاقها در نظر گرفته شده است .صرافی در هتل هست که میتوانید در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید . اتاق جلسه مجهز برای برنامه های کاری شما طراحی شده است . به درخواست میهمانان و مسافران اتومیبل کرایه نیز برایشان مهیا می شود. هتل کتابخانه ای برای خود دارد که علاقه مندان به کتاب میتوانند استفاده کنند .ترانسفر فرودگاهی هم در صورت درخواست میهمانان تور ترکیه در اختيارشان قرار می گیرد. ميهمانان و مسافران مي توانند در فعاليت هايي مانند: پرتاب دارت , پينگ پنگ شرکت کنند. همچنين علاقه مندان به دوچرخه سواری می توانند  از هتل دوچرخه اجاره کنند. هتل برای رفاه حال میهمانان معلول خود هم امکانات رفاهی در نظر گرفته است .

پانسیون صباح آنتالیا ترکیه

پانسیون صباح آنتالیا ترکیه

دسترسی به اماکن توریستی به خاطر موقعیت هتل راحت می باشد. کارکنان با دقت و مسئولیت پذیر و مهربان هتل، آماده پذیرایی و خدمت رسانی هستند .  زمین بازی ویژه کودکان، موجب شده بچه ها هم خاطره ایی به یادماندنی از هتل داشته باشند .  هتل 10 اتاق برای خود دارد .  سيستم تهويه مطبوع برای اتاقها در نظر گرفته شده است . در هتل صرافی وجود دارد که در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید .با توجه به درخواست مسافران و میهمانان اتومبیل کرایه هم مهیا می باشد. هتل کتابخانه ای دارد که علاقه مندان میتوانند در ساعتهای مختلف بهره بگیرند . باغ زیبای هتل مکان مناسبی برای استراحت می باشد. رستوران هتل با انواع مختلف غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور ترکیه می باشد. 

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

کاخ دولما باغچه ترکیه

این کاخ با مساحت ششصد متر در سواحل اروپایی تنگه بسفر واقع شده است. قسمت خارجی این کاخ در قرن نوزده میلادی توسط سلطان عبدالمجید بنا شد. سالن بزرگ این کاخ تورترکیه دارای پنجاه و شش  ستون داخل آن و چلچراغ پنج تنی شیک با هفتصدو پنجاه لامپ بر روی آن محیط خیره کننده ای را به وجود آورده است. در زمان‌های قدیم این مکان محل نگهداری پرندگان مختلف از سراسر نقاط جهان بوده است.کل ساعت‌های كاخ بر روی ۹:۰۵ متوقف هستند،ساعتی كه موسس جمهوری ترکیه، آتاتورک، در این کاخ در تاریخ ده نوامبر ۱۹۳۸درگذشت. راهنمایان این كاخ افراد بازدیدكننده تور ترکیه 94 را به داخل كاخ راهنمایی می‌كنند. 

آبشار مرادیه یکی از جاذبه های توریستی و گردشگری تور ترکیه نوروز 94 است که در شمال شهر وان ترکیه واقع شده است و هشتاد و هشت کیلومتر با این شهر فاصله دارد .شهر وان یکی از بزرگترین شهرها در شرق  ترکیه و جاذبه های گردشگری تور ترکیه 94 محسوب می شود٬ همچنین از شهرهای زیبا و تاریخی شهر  ترکیه است که جمعیت ان حدودا 361,163 نفر میباشد. زبان ساکنین این شهر کردی کرمانجی است . این شهر از شرق به کوههای بلند سیاه کوه شمال و از غرب به دریاچه وان واز جنوب به کوه آرتوس میرسد.

آبشار مرادیه ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه,دیدنی های ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه,اماکن تفریحی ترکیه,مراکز دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل مارتی ریزورت دیلوکس مارماریس ترکیه


هتل مارتی ریزورت دیلوکس مارماریس ترکیه برای میهمانان تور ترکیه 94 خود امکانات ویژه ای را در نظر گرفته است. از امکانات این هتل می توان به سونا , مرکز سلامت و آبگرم ,ماساژ , استخر روباز , شیرجه, حمام ترکی اشاره کرد که آرامش خوبی را به شما میهمانان تورترکیه می دهد. همچنین افرادی که کودک دارند می توانند کودکان خود را به مکانهای مانند سرویس نگهداری کودکان,اتاق بازیهای کامپیوتری , زمین بازی کودکان بفرستند.همچنین دارای مکانهای ورزشی از قبیل بیلیارد - پینگ پنگ - تنیس - مرکز بدنسازی -بازی دارت نیز برای شما میهمانان تور ترکیه 94 است.دارای  اتاق های  مخصوص معلولین در این هتل وجود دارد.

 

هتل کریستال استانبول ترکیه

هتل چهار ستاره کریستال فقط چند قدم با میدان تقسیم فاصله دارد.و همچنین صد متر از ایستگاه اتوبوس هاوا فاصله دارد. ومیهمانان تور ترکیه نوروز 94 دسترسی راحت به سراسر شهرهای استانبول دارند. است.هتل به تناسب علاقمندیهای  میهمانان و با نیاز آنان، اتاقهای متعددی از اتاقهای بزرگ و استاندارد و سوئیت های کوچک و شیک در دسترس میمانان تور ترکیه 94 قرار داده است.این اتاقها دارای اینترنت بیسیم رایگان است.و همچنین این هتل دارای مرکز تفریحی است که شامل حمام ترکی ،استخر سرپوشیده و سونا میباشد.میدان تقسیم  که قلب پیشرفته استانبول محسوب می شود، فقط چند قدم با هتل فاصله دارد. در اطراف این هتل مراکز خرید رستورانها ، بوتیک ها و بارهای زیادی است.

 

هتل تکسیم گونن ترکیه

هتل چهار ستاره تکسیم گونن، در قلب استانبول و در بهترین مکان در میدان تقسیم واقع شده است. این هتل فقط چند قدم با جاذبه های شهر ترکیه قرار گرفته است و در اطراف هتل ؛ سالن اپرا ، تئاترهای متعدد ،گالری های هنر ،  کافه و بارها وجود دارند. نمای این هتل تورترکیه از مرمر و سرامیک ساخته شده و با معماری زیبا طراحی شده است. همه ی اتاق ها شیک و مجهر هستند.اگر سه روز یا بیشتر در هتل بمانید در هنگام ورود با یک ظرف پر از میوه پذیرایی خواهید شد و اگر هم بیشتر از یک هفته  بمانید بطری نوشیدنی هدیه خواهید گرفت. این هتل غذاهای متنوعی نظیر انواع غذاهای بین المللی و ترکی را برای شما میهمانان تور ترکیه 94 سرو میکند. 

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل شانگر-لا راسا سایانگ پنانگ مالزی


هتل شانگر-لا راسا سایانگ پنانگ مالزی با امکانات رفاهی شامل استخر روباز  مسافرتی به یاد ماندنی را برای شما میهمانان تور مالزی 94 به ارمغان می آورد. این هتل برای ورزش دوستان نیز امکانات ورزشی شامل  : تنیس , مرکز بدنسازی , موج سواری  را قرار داده است تا در مدت اقامت در این هتل خستگی و کسالت را از خود دور کنند. اتاقی نیز برای بازی کودکان تعبیه شده است. همچنین اتاقهای با امکانات ویژه و مجهز برای معلولین در این هتل موجود است. میهمانان می توانند در باغ هتل دمی را به آسایش بگذرانند.

هتل پارک رویال پنانگ مالزی


هتل پارک رویال پنانگ مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل :  ماساژ ,  استخر روباز , مرکز سلامت و آبگرم می باشد که میهمانان تور مالزی 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. این هتل به فکر ورزش دوستان نیز بوده است و امکانات ورزشی در نظر گرفته است. از این امکانات می توان به  تنیس - مرکز بدنسازی - پینگ پنگ - بازی دارت - دوچرخه سواری - کرایه دوچرخه - ماهیگیری اشاره کرد. همچنین خانواده ها می توانند از امکانات ویزه ی از قبیل سرویس نگهداری کودکان , اتاق بازیهای کامپیوتری استفاده کند.

 

هتل تریدرز- پتانگ پنانگ مالزی


 هتل تریدرز- پتانگ پنانگ مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل ماساژ و استخر روباز می باشد. این هتل دارای اتاق های با امکانات ویژه و مخصوص برای معلولین می باشد. مرکز بدنسازی و پینگ و پنگ نیز برای ورزش دوستانی می باشد که دوست دارند در سفر نیز ورزش خود را رها نکنند. اتاق های VIP نیز در این هتل موجود است و در صورت درخواست مسافران تور مالزی نوروز 94 به آنها داده می شود. سرویس نگهداری از کودکان نیز موجود می باشد.

هتل اورگرین لورل پنانگ مالزی


هتل اورگرین لورل پنانگ مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم می باشد تا سفری به یاد ماندنی را برای شما میهمانان تور مالزی 94 به ارمغان بیاورد. این هتل به فکر ورزش دوستان نیز بوده است و امکانات ورزشی از قبیل تنیس - مرکز بدنسازی - بیلیارد را نیز دارا می باشد. خانواده ها می توانند از سرویس نگهداری از کودکان نیز استفاده کنند و مدنتی رابدون استرس و نگرانی بگذرانند. همچنین اتاقهای با امکانات کامل و ویزه مخصوص معلولین نیز در این هتل تعبیه شد است.

هتل اینترکنتیننتال نیکو کوالالامپور مالزی

 هتل اینترکنتیننتال نیکو کوالالامپور مالزی  دارای امکانات رفاهی از قبیل : ماساژ , استخر روباز, مرکز سلامت و آبگرم می باشد و مسافران می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تعبیه شده است. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است و سرویس برای نگهداری از کودکان تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدو استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند. ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی اشاره کرد. شما میهمانان تور مالزی نوروز 94 می توانید هرچه که می خواهید از بازار بزرگ رستوران خریداری کنید و همچنسن از غذاهای خوشمزه رستوران هتل لذت ببرید.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های پنانگ مالزی,هتل های مالزی,بهترین هتل های مالزی,ارزان ترین هتل های مالزی,هتل های خوب مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

بلندیهای کامرون مالزی

 

این منطقه کوهستانی با ارتفاع در حدود 1500 متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد و بزرگترین تفریحگاه کوهستانی تور مالزی به شمار می آید و فقط 4 ساعت با پایتخت مالزی (شهر کوالالامپور) فاصله دارد. این منطقه با هکتارها وسعت و داشتن کشتزارهای چای ، باغچه های پلکانی گل ،  شکوفه های رنگارنگ ، باغهای میوه و مزارع سبزیجات ، گردشگران را به خود علاقه مند ساخته و به سمت خود میکشد. این مکان دارای هوایی خنک و محیطی پر از آرامش را دارد ، گردشگران تور مالزی 94 می توانند از کارخانه های چای و مراحل فرآوری برگهای جای دیدن کنند و یا به دیدن مزارع توت فرنگی رفته و میوه های تازه و آبدار را بخرند، اقامت در ویلاها و کلبه های ییلاقی این منطقه که یادآور دوره استعمار انگلیس ها است نیز برای گردشگران تور مالزی 94 تجربه ای منحصر به فرد است.


   

بلندیهای کامرون مالزی

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: بلندیهای کامرون مالزی,دیدنی های مالزی,جاذبه های گردشگری مالزی,اماکن تفریحی مالزی,مراکز دیدنی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
 

مرکز ملی ستاره شناسی کوالالامپور مالزی

این مرکز ملی بر بلندی یک تپه و در کنار لاک گاردن واقع شده است.و از مکانهای جذاب شهر کوالالامپور مالزی است.در این مرکز علمی و تفریحی اطلاعات لازم و مفید درباره کهکشان و فضا و اکتشافات فضایی داده می شود همچنین فیلم و مستنداتی به نمایش گذاشته می شود.و همچنین بی وزنی در فضا را تجربه می کنند.و یک مکان دیده بانی در طبقه 4 این مرکز بنا شده که میتوانید به راحتی شهر کوالالامپور مالزی را تماشا کنید.شما گردشگران تورمالزی میتوانید از پل متصل به این مرکز و موزه به موزه بروید و از آنجا هم دیدن کنید.

 

 

برج ساعت پنانگ مالزی

برج ساعت کوالالامپور مالزی که به چهار ردیف تقسیم شده است ردیف اول آن اوکتاگونال نام دارد ردیف 2 آرک نامیده می شود و ردیف سوم آن گنبد است.ساعت در بالاترین طبقه قرار دارد و این برج ساعت از دور مانند مسجد و یا مناره است.

 

 

برج مخابراتی کوالالامپور مالزی

برج مخابراتی کوالالامپور مالزی یکی از بلندترین برجهای آسیا نیز هست این برج دارای ارتفاع چهار صد و بیست و یک متر و یازده طبقه است که به صورت گردان طراحی و ساخته شده است ،رستوران گردان این برج در طول یک ساعت یک دور کامل می چرخد این رستوران منظره فوق العاده زیبایی را برای میهمانان تور مالزی به تصویر می کشد که از تماشای آن سیر نمی شوید  .و شامل چهار آسانسور است که با سرعت بیست و دو کیلومتر در ساعت حرکت میکند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مالزی,جاذبه های گردشگری مالزی,اماکن تفریحی مالزی,مراکز دیدنی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل کران پلازا موتیارا کوالالامپور مالزی

هتل پنج ستاره ی کرون پلازا موتیارا در منطقه ی تجاری قرار گرفته است و تا پارک معروف سوریا و  برجهای دوقلوی پتروناس پنج دقیقه فاصله دارد.اتاقهای هتل بزرگ و راحت بوده و دارای حمام مدرن،تلویزیون و سایر امکانات دیگر می باشد.هتل دارای پنج رستوران و تریا ،زمینهای ورزشی اسکواش و تنیس،باشگاه بدنسازی،مرکز آب گرم،سالن زیبایی،مرکز اداری است رستوران موجود در هتل انواع غذاهای تایلندی،هندی و بین المللی را برای میهمانان تورمالزی سرو میکند هتل تا ایستگاه مترو یک دقیقه فاصله دارد.

 
هتل ایستانا کوالالامپورسیتی سنتر مالزی
 
این هتل پنج ستاره که در کوالالامپور مالزی قرار گرفته است تا مرکز تجاری بوکیت بینتانگ مالزی پنج دقیقه فاصله دارد.این هتل دارای استخر روباز،سونا، مرکز آب گرم ،باشگاه بدنسازی، چهار رستوران و چند بار  است. اتاقهای بزرگ این هتل مجهز به سیستم تهویه،تلویزیون با گیرنده ماهواره ، حمام مجهز هستند.هتل تا برجهای دقلو مالزی و مرکز همایشات مالزی ده دقیقه فاصله دارد.
 

هتل پارک رویال پنانگ مالزی

این هتل پنج ستاره که در شهر پنانگ مالزی و نزدیک مکانهای دیدنی شهر واقع شده است.هتل دارای مرکز آب گرم،استخر روباز،اینترنت بی سیم رایگان ،باشگاه بدنسازی ،ورزشهای تفریحی رستورانهای متنوع کنار استخر که انواع غذاهای بین المللی را سرو می کنند،دو تریا که انواع نوشیدنیها را خوراکها را به میهمانان تور مالزی ارائه میدهد.پرورشگاه پروانه و زیارتگاه بودای معبد در کنار این هتل واقع شده و هتل بیست دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد.

 

 مطالب مرتبط :


:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی,هتل های مالزی,بهترین هتل های مالزی,ارزان ترین هتل های مالزی,هتل های خوب مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

این مسجد که در شهر استانبول واقع شده است در سال 1916 میلادی به دستور سلطان احمد اول ساخته شد و پس از مرگ ایشان او را در همان مسجد دفن کرده و مسجد به نام او سلطان احمد نامگذاری شد این مسجد در یکی از قدیمی ترین مناطق استانبول واقع شده است. گردشگران توراستانبول هر ساله از این مسجد تاریخی دیدن می کنند. مسجد سلطان احمد استانبول در نزدیکی کاخ توپکاپی واقع شده است و تا ساحل بسفر فقط چند قدم فاصله دارد.مناره های زیبای مسجد از دریا در حال درخشش هستند این مسجد بزرگ دارای شش مناره است که در مقابل کلیسای ایاصوفیه بنا شده است و در تور استانبول 94 می تواند یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای بازدید گردشگران باشد.

مسجد سلطان احمد استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد سلطان احمد استانبول,دیدنی های استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,اماکن تفریحی استانبول,مراکز دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل گرند مادرید استانبول

هتل گرند مادرید استانبول از جمله هتل های 4 ستاره توراستانبول به شمار می آید این هتل نمونه ای از تمدن عصر حاظر در دل منطقه ی قدیمی استانبول می باشد و از بام آن می توانید نظاره گر منظره ای از پل بوغاز باشید. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک با ماشین حدود 30 دقیقه می باشد

در این هتل سیستم وای فای و پارکینگ رایگان وجود خواهد داشت. اتاق های باشکوه این هتل کاملا ضد صدا می باشند و امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت و سیستم تهویه هوا نیز در اتاق ها برای میهمانان تور استانبول 94 وجود دارد. تعدادی از اتاق ها نیز برای افراد حساس در نظر گرفته شده است.

در رستوران این هتل غذاهای سنتی ترکیه ای به همراه گلچینی از غذاهای بین المللی سرو می شوند. میهمانان تور استانبول 94 می توانند در کافه ی پشت بام نوشیدنی میل کنند و شاهد منظره ی زیبای پل بوغاز باشند. هتل گرند مادرید در نزدیکی پردیس دانشگاه و بازار بزرگ استانبول واقع شده است.

هتل گرند مادرید استانبول

هتل گرند مادرید استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند مادرید استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

این مرکز خرید توراستانبول در منطقه ایستینه استانبول است وشامل چهار طبقه با 291 فروشگاه است این مجتمع بزرگ از دو بخش سر پوشیده و سر باز است که قسمت بدون سقف آن پارکی زیبا دارد .سبک این مرکز خرید تور استانبول 94 به شکل سنتی طراحی شده است و درسال 2007 تاسیس گردیده است در این مرکز خرید فروشگاهها با برندهای مشهور دیوور و پرادا هستند دارای رستوران بین المللی است که به سبک جنگل بارانی طراحی شده است و همچنین دارای فضای بازی مخصوص کودکان و 12 سالن سینما و سیستم آی مکس است که تصویر را واضح و بزرگ نشان میدهد 

 

مرکز خرید ایستینی استانبول

مرکز خرید ایستینی استانبول

 مرکز خرید ایستینی استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید ایستینی استانبول,بازار های استانبول,مراکز خرید استانبول,پاساژهای استانبول,بازارهای خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

کمر آنتالیا

شهر کمر (Kemer Antalya) منطقه ای است در 40 کیلومتری آنتالیا که که مخصوصا برای تورسیت های تورآنتالیا ساخته شده است و قدمت چندانی ندارد. نام گذاری این شهر به علت دیوار بلندی که برای جلوگیری از ورود سیل به داخل روستا ساخته شده است بر آن نهاده شده است. ساختار شکل گیری شهر کمر آنتالیا و رستوران ها، هتل های شکیل و مجلل، بازارهای جذاب، سواحل زیبا و ویرانه های تاریخی بر جذابیت این شهر افزوده و توریست های قابل توجهی را به خود جذب میکند. مناظر طبیعی فوق العاده و دریای زلال و نسبتا شیرین در کمر باعث شده تا توریست های تور آنتالیا 94 علاقه مند به غواصی و گشت زدن در دریا با کشتی و همچنین ورزشهای آبی از جمله قایقرانی و دریانوردی بتوانند از این امکان بهره مند شوند. ساحل منطقه کمر آنتالیا ساحلی پاک و تمیز است از این جهت از سوی اتحادیه اروپا واژه ی « پرچم آبی » به آن اعطا گردیده است و این مساله مهم را تایید میکند.

کمر آنتالیا

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: کمر آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,اماکن تفریحی آنتالیا,مراکز دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل کروانسارای لارا آنتالیا-

هتل کروانسارای لارا آنتالیا هتلی 5 ستاره می باشد که دارای طراحی یو شکل است و همه ی اتاقهای هتل رو به چشم انداز زیبای دریا هستند. هتل کروانسارای لارا آنتالیا یازده هزار متر خط ساحلی دریا دارد این هتل مجلل توسط دریا احاطه شده است. هتل کروانسارای لارا آنتالیا دارای چند زمین ورزشی از قبیل دو زمین فوتبال،تنیس و والیبال و ورزشهای آبی است همچنین دارای استخر آب گرم ،شهربازی،زمین بازی،سرسره های آبی و مرکز سلامت است. رستوران این هتل تور آنتالیا 94 انواع غذاهای ترکی و بین المللی را به صورت سلف سرویس ارائه میدهد. هتل کروانسارای لارا آنتالیا تا فرودگاه ده کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا دوازده کیلومتر فاصله دارد.

هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

این هتل 5 ستاره در بلک آنتالیا واقع شده است.هتل دارای اتاقهای دو و سه تخته،سوئیت لوکس و استاندارد است.هتل شامل امکاناتی برای گردشگران تور آنتالیا 94 می باشد امکاناتی نظیر رستوران ،سونا ،جکوزی،سالن بدنسازی ،حمام ترکی،زمین تنیس،پارکینگ،لاندری،میز پینگ پنگ ،زمین بیلیارد،زمین گلف و بو فه صبحانه نیز هست.

 

هتل-پاپیلون-زیگما-آنتالیا

هتل پاپیلون زیگما آنتالیا هتلی 5 ستاره و اقامتگاهی منحصر به فرد است که  در منطقه ساحلی و توریستی بلک واقع شده است و به دلیل موقعیت مکانی، این هتل تور آنتالیا 94 از طبیعت و آب و هوای سواحل مدیترانه برخوردار بوده و بسیار زیبا و چشم نواز است. فاصله هتل پاپیلون زیگما آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا 40 کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 35کیلومتر و تا مرکز بلک 5 کیلومتر است. هتل پاپیلون زیگما آنتالیا دارای 338 اتاق استاندارد ، خانوادگی و انواع سوئیت مدرن می باشد که در متراژ و اندازه های متفاوت طراحی شده و دارای دکوراسیون و وسایل و امکاناتی لوکس است. قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، سیسیتم سرمایشی و گرمایشی استاندارد ، روم سرویس و پذیرایی 24 ساعته ، لاندری ، تلفن ، حمامی لوکس با کلیه وسایل و وان ، سشوار ، موزیک ، تلویزیون ال سی دی با کانال ماهواره ، یخچال ، مینی بار، صندوق امانات ، حوله ، کلید الکترونیکی و تهویه مطبوع از مزیت های اقامت در هتل پاپیلون زیگما آنتالیا می باشد. و همچنین از امکانات تفریحی هتل پاپیلون زیگما آنتالیا می توان به زمین تنیس ، استخر روباز و ، انواع ماساژ و اسپا ، سالن بدنسازی ، ورزش های آبی ، باشگاه بیلیارد ، سالن بولینگ ، اجرای موسیقی زنده ،اجرای برنامه های شاد شبانه و رستوران های باشکوه ، کافی شاپ ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، و . . . اشاره کرد که میهمانان نوروزی تور آنتالیا نوروز 94 می توانند از تمامی این امکانات بهره ببرند

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های پنج ستاره آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل لیماک لارا دی لاکس آنتالیا

هتل لیماک لارا دی لاکس (Limak Lara De Luxe Hotel) آنتالیایک هتل 5 ستاره واقع در سواحل زیبای مدیترانه است که دارای ساحلی خصوصی نیز می باشد. هتل لیماک لارا دی لاکس آنتالیا دارای 450 اتاق زیباست که برخی از اتاق های آن نمایی به دریا دارد. از امکانات اتاق های آن می توان به خط تلفن مستقیم، حمام، دستشویی، مینی بار، رم سرویس 24 ساعته، تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه مطبوع، سیستم قفل الکترونیک و سیستم اطفاع حریق اشاره کرد که برای شما میهمانان تور آنتالیا 94 ارایه داده شده است. هتل لیماک لارا دی لاکس آنتالیا مجهز به فروشگاه، صرافی، کافه، آرایشگاه، لابی با پذیرش 24 ساعته، کلاب شبانه، اتاق کنفرانس و 3 رستوران می باشد. امکانات تفریحی ورزشی این مجموعه برای مسافران تور آنتالیا نوروز 94 شامل اسکواش، تنیس، بیلیارد، بسکتبال، والیبال، بولینگ و مینی گلف و امکانات ورزشی آبی هتل نیز شامل ایروبیک، قایق رانی، اسکی روی آب، جت اسکی، غواصی، موج سواری، قایق موزی می باشد.

آدرس : Kemeragzi Mevkii Lara,07034 Kundu

هتل لیماک لارا دی لاکس آنتالیا

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل لیماک لارا دی لاکس آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل بیلم های کلاس آنتالیا

هتل بیلم های کلاس هتلی 4 ستاره واقع در سواحل زیبای مدیترانه در شهر آنتالیا می باشد. این هتل زیبا تور آنتالیا 94 با فرودگاه آنتالیا در حدود 10 کیلومتر فاصله دارد. اتاق های هتل بیلم هایکلاس آنتالیا مجهز به تلویزیون LCD، گیرنده ماهواره ای، مینی بار، سیستم تحویه مطبوع و تراس اختصاصی با نمایی به دریای زیبای مدیترانه می باشد. هتل بیلم های کلاس آنتالیا با خدماتی نظیر لباسشویی،خشکشویی، آرایشگاه، اتوکشی، کرایه ماشین آماده خدمت رسانی به میهمانان تور آنتالیا 94 خود است. امکانات تفریحیهتل بیلم های کلاس آنتالیا برای میهمانان تورآنتالیا در نظر گرفته شده است تا به بهترین شکل ممکن از اوقات فراغت خود لذت ببرند. برخی از امکانات تفریحی این مجموعه استخر روباز و استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، غواصی، شیرجه و مرکز بدنسازی می باشند.

آدرس : Eski Lara Yolu,Lara Coast,Antalya

 

 

 

هتل بیلم های کلاس آنتالیا

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل بیلم های کلاس آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

آنتالیا ساید

آنتالیا ساید یکی از معروفترین جاذبه های ترکیه به شمار می آید. نامی که بر این منطقه گذاشته اند به معنای انار می باشد. از این جهت آنتالیا ساید مورد توجه گردشگران تور آنتالیا 94 قرار گرفته است زیرا در این منطقه علاوه بر زیبایی طبیعت، دریا و سرسبزی جذاب دارای آثار تاریخی و باستانی می باشد. همچنین معبد آپولو و گورستان هم در این منطقه قرار دارند که از جمله مناطق تاریخی آنتالیا ساید به شمار می آیند. با مراجعه فراوان گردشگران تور آنتالیا 94، این منطقه رونق بسیاری پیدا کرده و مغازه های بی شمار و رستوران های شکیل و زیبا جذابیت رو دوچندان کرده. یکی از زیباترین و بزرگترین تئاترهای منطقه هم در اینجا واقع شده است.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: آنتالیا ساید , دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , اماکن تفریحی آنتالیا , مراکز دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل قائم كيش

هتل قائم كيش از جمله هتل های 2 ستاره کیش به شمار می آید که در مرکز جزیره واقع گردیده است و از نظر موقعیت مکانی دسترسی بسیار خوبی به دریا و مجتمعهای تجاری دارد و روبروی بازار زیتون قرار گرفته از این رو کار را برای مسافران تورکیش علاقه مند به خرید بسیار آسان نموده است. این هتل تمیز و مناسب خانواده شامل 2 ساختمان قدیمی و نوساز بسیار شیک می باشد. رستوران ایی که در این هتل قرار گرفته برای هر دو ساختمان مورد استفاده می باشد و آماده پذیرایی با انواع غذاهای لذیذ از میهمانان گرامی تور کیش 94 می باشد از نظر قیمت بسیار ارزان و مناسب است و از نظر کیفیت نیز خوب می باشد.  

امکانات این هتل شامل : آسانسور ، صندوق امانات ، تاکسی سرویس هتل ، استقبال فرودگاهی ، موزیک و سرگرمی در لابی ، سرویس بهداشتی ایرانی ، سیستم تصویری ماهواره ای ، کافی نت ، کافی شاپ ، رستوران و ... برای راحتی و آسایش شما میهمانان تور کیش 94 می باشد

 هتل قائم كيش

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل قائم كيش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

مرکز خرید کیش مال


این پروژه عظیم که با استفاده از بهترین استانداردهای جهانی ساخته شده است و یکی از بزرگترین جاهای تفریحی و مرکز خرید جزیره کیش در ایران میباشد که با هدف جذب گردشگران و توریستها از سراسر جهان ساخته شد. مساحتی در حدود 60% به فضای عمومی با طراحی زیبا اختصاص داده شده است. این مکان یک مکان تفریحی و و سرگرمی برای مسافران تورکیش خواهد بود.

 

 

 


بازار سفین کیش

این بازار که در بخش غربی جزیره زبای کیش و کنار ساحل شمالی واقع شده است و تحت عنوان یک مرکز تفریحی می باشد و یک بازار قدیمی است. این بازار شامل 69 غرفه میباشد و تهویه مطبوعی در فضای سر پوشیده دارد. در این بازار شما گردشگران تور کیش 94 هم می توانید تفریح کنید و هم خرید نمایید و از خرید خود لذت ببرید

 

بازار هایپر مارکت کیش

این بازار بزرگ با مساحت 80000 متر مربع  در خیابان فردوسی کیش واقع است. این بازار دارای انواع پوشاک، اسباب بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی و مایحتاج روزانه مانند میوه ،غذا،مواد شوینده،لبنیات و غیره میباشد که مسافرین تورکیش می توانند اکثر احتیاجات خود را در آن تامین کنند

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,بازار های کیش,مراکز خرید کیش,پاساژهای کیش,بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

تیوپ سواری و پاراسل در کیش

جزیره کیش دارای تفریحات آبی و سرگرمی های بسیاری می باشد یکی از این تفریحات هیجان انگیز و فوق العاده در تورکیش چتربازی با همان پاراسل در بالای آب های این جزیره می باشد 

در این ورزش مهیج شما با یک چتر پاراسل توسط یک قایق به سرعت کشیده می شوید تا ارتفاع بگیرید شما علاوه بر تجربه اوج هیجان در این بازی می توانید جزیره کیش را از نمای بالا ببینید و شاهد مناظر و طبیعت زیبای آن باشید و حس آرامشی بی نظیر را در آسمان آبی و روی آبهای زلال خلیج فارس تجربه کنید .

اگر با تور کیش 94 به این جزیره آمدید حتما این بازی هیجانی پاراسل در بالای آب های جزیره کیش را تجربه کنید

از دیگر تفریحات مهیج در این زمینه :  شاتل، بانانا و یا خفاش سواری یا همان تیوب سواری بر روی آب می باشد .

تیوپ سواری و پاراسل در کیش

تیوپ سواری و پاراسل در کیش

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تیوپ سواری و پاراسل در کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اماکن تفریحی کیش,مراکز دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش به حساب می آید ، این هتل در انتهای بلوار دریا در زمینی به مساحت ۳۴۲۸ متر مربع واقع گردیده است و يكي از هتل آپارتمان های کیش می باشد . هتل عالی قاپو دارای 28 اتاق و 152 تخت خواب است و شامل امكانات رفاهي مورد نياز برای میهمانان تور کیش 94 مي باشد.

معماری هتل آپارتمان عالي قاپو کیش به دلیل رنگ سفید و جالب توجهش و همچنین ظاهر ایرانی اش یکی از زیباترین معماری ها می باشد  به طوریکه از دور بسیار جلب توجه می کند. از امکانات رفاهی هتل عالی قاپو که برای مسافران تور کیش نوروز 94 تهییه دیده است می توان به سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، یخچال و تلفن اشاره کرد.

اگر شما به دنبال هتلی با قیمتی ارزان و مناسب می گردید ، هتل عالی قاپو می تواند بهترین گزینه برای اقامتتان در جزیره کیش باشد. در ضمن اين هتل به صورت هتل آپارتمان بوده و طبیعتا تهيه غذا و تصميم گيري درباره ي آن به عهده ي ميهمانان گرامي تورکیش است. از طرفي هتل به مرکز جزيره كيش و مراكز خريد و تفريحي نزديك بوده و باعث راحتی گردشگران محترم خواهد بود.

هتل عالی قاپو کیش

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل عالی قاپو کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()