نوشته شده توسط : azar
 

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی - Hotel Jen Penang - که قبلا با نام هتل تریدرز معروف بوده است در شمار هتل های 4 ستاره مالزی قرار دارد و از هتل های خوب پنانگ محسوب می شود. این هتل در مرکز Georgetown در مجاورت ساختمان KOMTAR بنا شده است. همچنین این هتل در نزدیکی مرکز خرید Prangin واقع شده است از این رو برای گردشگران تور مالزی که قصد خرید دارند گزینه خوبی به شمار می آید. اتاق ها و سوئیت های این هتل به سبک خاصی طراحی شده اند و به شهر مشرف هستند. تمام اتاق ها دارای تلویزیون می باشند. در رستوران های هتل انواع غذاهای بین المللی برای مسافران تور مالزی 94 سرو می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی پنانگ ۵ دقیقه می باشد. کارکنان این هتل به زبان های چینی، مالایی، ژاپنی و انگلیسی تسلط دارند.

از امکانات هتل می توان به استخر در فضای باز, اتاق ماساژ, سونا, اینترنت بی سیم در لابی هتل, امکان صرف صبحانه در اتاق, دو رستوران , پارکینگ رایگان برای میهمانان تور مالزی , سوئیت خانوادگی, اتوشویی, پذیرش ۲۴ ساعته, سوئیت عروس, فکس و کپی, سالن برگزاری جلسات, آسانسور, محوطه مخصوص سیگار کشیدن, سیستم تهویه, فروشگاه, مرکز تجاری, پرستار بچه, امکانات ویژه معلولین, صرافخانه, گشت شهری, آرایشگاه و ... اشاره نمود.

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی, بهترین هتل های مالزی , هتل های ارزان مالزی , هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
 

پارک دریایی تانکو عبدالرحمن در کوتاکینابالو مالزی

پارک ملی «تانکو عبدالرحمان» در فاصله‌ی 3 الی 8 کیلومتری از «کوتا کینابالو» واقع شده است و مجمع‌الجزایری شامل 5 جزیره می باشد که مساحتی بالغ بر 5 هزار هکتار را شامل می‌شوند. این جزایر حدود یک میلیون سال قبل قسمتی از سرزمین اصلی بودند اما بعد از اتمام دوران یخبندان قسمتی از آن به زیر آب فرو رفته و جزایر فعلی برجای مانده اند.

برای سفر کردن گردشگران تور مالزی به این جزایر از اسکله‌ی قایق‌های مسافربری منطقه استفاده می‌شود.

اسامی این پنج جزیره عبارتند از : پولائو جایا ، پولائو مانوکان ، پائولا ماموتیک ، پائولا ساپی و پائولا سولوگ که پائولو جایا بزرگترین شان می باشد.

یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌ های این مجمع‌الجزایر، پوشش گیاهی و جانوری و همین طور دریایی موجود است. از دیگر شاخصه های این جزایر می توان به آب وهوای استوایی و زیبایی‌های بصری نیز اشاره کرد. طبق آمار وب‌ سایت توریسم منطقه، در سال 2012، حدود 400 هزار نفر از این جزایر دیدن کرده‌اند که بیشترین فعالیت‌ های مورد علاقه، شنا و ورزش‌های آبی، پیاده‌روی در جنگل‌های جزایر و بازدید از موزه علوم دریایی بوده است.

بازدید عمومی از مرکز تحقیقات اکولوژی دریایی واقع در منطقه فراهم است شما گردشگران تور مالزی 94 نیز می توانید از این مرکز دیدن نمایید

شنا کردن در آب‌های اقیانوس همواره خطرهای خود را داشته است. سعی نمایید در محل‌ های تعیین شده و به رعایت تمام نکات ایمنی به شنا بپردازید.

در بخش غربی جزیره جایا ، درست مقابل کوتا کینابالو ، مهاجران غیرقانونی سکونت دارند. از این رو با توجه به میزان بالای جرم و جنایت در این ناحیه، از نزدیکی به این ناحیه خودداری نمایید اگرچه خیلی جای نگرانی برای گردشگران  تور مالزی نمی باشد زیرا پلیس منطقه ، دریایی و زمینی ، به صورت مداوم در حال گشت‌ زنی در این منطقه می باشند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: پارک دریایی تانکو عبدالرحمن در کوتاکینابالو مالزی,دیدنی های مالزی,جاذبه های گردشگری مالزی,اماکن تفریحی مالزی,مراکز دیدنی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
 

بازار مرکزی کوالالامپور مالزی

بازار مرکزی کوالالامپور یکی از قدیمی ترین مراکز خرید این شهر می باشد. در حدود 50 سال پیش این بازار میدان تره بار شهر کوالالامپور محسوب می شده و امروزه بنایی کلاسیک با سبکی خاص است که محل عرضه صنایع دستی و کارهای هنری می باشد. این بازار با داشتن فروشگاههای متعدد و مغازه خرده فروشی تعداد زیادی از خریداران و گردشگران تور مالزی را به خود جذب کرده است. بازار مرکزی  کوالالامپور بزرگ ترین بازار مواد غذایی تازه در شهر می باشد.

این بازار در سال ۱۹۲۸ ساخته شده است و پس از آن تبدیل به مکانی برای درک فرهنگ ، هنر و صنایع دستی مالزی گردید. بیرون بازار مرکزی در کنار رودخانه، آمفی تئاتری قرار دارد که می توانید در آنجا عروسک گردانی ، اجرای رقص و موسیقی و دیگر برنامه های تفریحی مدرن را تماشا کنید. در داخل مرکز خرید نیز رستوران ها و کافه های زیادی موجود است که می توانید  در آن ها به خوردن غذاهای لذیذ و مورد علاقه خود بپردازید. مسافران تور مالزی 94 می توانند با سرزدن به این بازار هم با بخشی از فرهنگ و هنر مالزی آشنا شوند و هم تولیدات عرضه شده در این بازار را که جنبه یادبود و سوغاتی دارد را با قیمت مناسب خریداری نمایند . 

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: بازار مرکزی کوالالامپور مالزی,بازار های مالزی,مراکز خرید مالزی,پاساژهای مالزی,بازارهای خوب مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
 

هتل ماینز ولنس کوالالامپور مالزی

هتل ماینز ولنس کوالالامپور مالزی از جمله هتل های لوکس و ایده آل مالزی به شمار می رود. این هتل در حومه پایتخت مالزی، جایی در نزدیکی مراکز تجاری واقع گردیده و از این رو امکان تردد به بسیاری از اماکن توریستی را برای گردشگران تور مالزی آسان نموده است . فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور حدود 32 کیلومتر می باشد . از خدمات این هتل می توان به ترانسفر رایگان به فرودگاه و برخی مراکز تجاری نیز اشاره کرد . ساختمان هتل از بنایی لوکس و معاصر برخوردار است و دارای یک باغ سرسبز می باشد . فضای داخل هتل نیز آراسته و پاکیزه بوده و بهترین و خوش اخلاق ترین نیروهای خدماتی در آن مشغول فعالیت می باشند . گردشگران تور مالزی 94 که از نقاط مختلف دنیا در این هتل اقامت دارند ، همگی از امکانات ، سرویس دهی و برخورد مناسب پرسنل رضایت داشته و محیط آن را رویایی توصیف کرده اند . 

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ماینز ولنس کوالالامپور مالزی,هتل های مالزی,بهترین هتل های مالزی,ارزان ترین هتل های مالزی,هتل های خوب مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
 

 هتل مندرین اورینتال کوالالامپور مالزی

هتل مندرین اورینتال مالزی ( Mandarin Oriental ) از جمله هتل های لوکس 5 ستاره به شمار می رود و از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد این هتل بين برجهاي پتروناس و باغهاي انبوه پارك مركزي شهر كوالالامپور قرار گرفته است. با كمي پياده روي مي توان به چندين مركز توريستي از جمله مراكز خريد ،رستورانها و ايستگاه هاي قطار شهري دست يافت. یکی از امتیازات اتاق ها تماشای مناظر خيره كننده شهر برای میهمانان تور مالزی می باشد تمامی اتاق ها  به صورت مدرن و آسيايي و با مبلمان و اثاثيه شيك تزيين گرديده اند و شامل ايستگاه iPod،تلويزيون 42 اينچي و اينترنت پر سرعت مي باشند. حمام مرمري ،تخت هاي نرم ازجنس پر از امكانات دیگر اتاق ها مي باشند. هتل همچنين يك مركز آبگرم عالي براي رفع خستگي و استرس ميهمانان خود ارائه مي دهد. فعاليت هاي دیگری که در هتل می توان انجام داد كلاسهاي آشپزي،گلف و يوگا مي باشد. هتل داراي امكانات آفتاب گيري با مناظر ديدني مي باشد. انواع غذاهاي ژاپني ،آسيايي و بين المللي در رستوران های این هتل برای میهمانان تور مالزی 94 سرو مي گردد. 

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مندرین اورینتال کوالالامپور مالزی,هتل های مالزی,بهترین هتل های مالزی,ارزان ترین هتل های مالزی,هتل های خوب مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
 

 هتل مایا کوالالامپور مالزی

هتل مایا کوالالامپور مالزی ( Maya Hotel Kualalumpur Malaysia )، هتلی پنج ستاره می باشد و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است این هتل روبروی برجهای دوقلوی Petronas شهر کوالالامپور واقع گردیده و تا مرکز همایشات شهر و بازار Pavilion با ماشین فاصله ای 5 دقیقه ای دارد. این هتل تور مالزی تقریبا 46 کیلومتر با فرودگاه بین المللی کوالالامپور فاصله دارد.

طراحی این هتل از هر نظر بسیار هنرمندانه می باشد، هتل مایا پوشیده از سنگ‌های صیقلی و چوبكاری، مبلمان مدرن و خاص و پارچه‌های گوناگون می باشد. همچنین هتل شامل ۲۰۷ اتاق بزرگ، نورگیر و جادار است، ۱۰۷ سوئیت با كف پاركت بخشی از آن هاست. مبلمان مدرن و پنجره‌های كف تا سقف با نمایی حیرت‌انگیز از كوالالامپور حتما نظر شما مسافران تور مالزی 94 را جلب خواهد کرد. اتاق‌ها همچنین مجهز به دستگاه قهوه‌ساز و دسترسی اینترنت ، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال های شهری، مینی بار، گاوصندوق اختصاصی و حمام شیشه ای اختصاصی وان و دوش دار می باشند. 

هتل، شامل یک یک استخر روباز نیز می باشد. سرویس پذیرایی، نظافت و ماساژ مرکز آب گرم Anggun شبانه روزی بوده و علاوه بر آن یک مرکز اداری و دفتر خدمات مسافرتی نیز تدارک دیده شده است. رستوران Anggun و Still Waters هر یک به ترتیب با سرو انواع خوراک های ارگانیک و ژاپنی آماده پذیرایی از میهمانان تور مالزی می باشند. Maya Brasserie و Ramah Tamah از دیگر رستوران های هتل میباشند. تریا لابی و سالن استراحت پشت بام نیز به سرو انواع نوشیدنی می پردازند. 

هتل مایا کوالالامپور مالزی

هتل مایا کوالالامپور مالزی

هتل مایا کوالالامپور مالزی

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مایا کوالالامپور مالزی,هتل های مالزی,بهترین هتل های مالزی,ارزان ترین هتل های مالزی,هتل های خوب مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
 

هتل ایسترن اورینتال پنانگ مالزی 

هتل ایسترن اورینتال پنانگ مالزی از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است. خدمات دوستانه و صمیمانه کارکنان موجب گردیده تا هتل گزینه ایده آل شما باشد این هتل شامل 100 اتاق می باشد و تمامی اتاق ها تمیز و راحت است. هتل شامل مرکز آب گرم می باشد که در آن می توانید با ذهن، بدن و روح خود انس گرفته و یا در جکوزی و استخر روباز هتل تجدید نیرو کنید. يک صرافي و اتاق جلسه کاملا مجهز  نیز در هتل موجود است بنا به درخواست مسافرين تور مالزی ، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.

همچنین از دیگر امکانات رفاهی هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد  :

جکوزی , استخر روباز , مرکز سلامت و آبگرم که میهمانان تور مالزی 94 می توانند از این امکانات بـه صورت رایگان استفاده نمایند. همچنین اتاق هایی با امکانات مخصوص و مجهز ویژه معلولین در این هتل قرار دارد. این هتل به فکر خانواده ها نیز بوده است . سوئیت های ویژه تازه عروس هم در این هتل موجود است تا سفر ی به یاد ماندنی را در ذهن زوج های جوان بـه یاد بگذارد. علاقه مندان به ورزش هم می توانند در این سفر از امکانات وزشی این هتل بهره ببرند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی و کرایه دوچرخه اشاره کرد.

هتل ایسترن اورینتال پنانگ مالزی

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایسترن اورینتال پنانگ مالزی,هتل های مالزی,بهترین هتل های مالزی,ارزان ترین هتل های مالزی,هتل های خوب مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
 

هتل لن پین پنانگ مالزی

هتل لن پین پنانگ مالزی - Lone Pine Hotel - از جمله هتل های 4 ستاره به شمار می رود و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد این هتل با خدمات عالي خود پذيراي شما میهمانان گرامی تور مالزی ميباشد. خدمات دوستانه کارکنان این هتل موجب گردیده تا هتل گزینه ایده آل شما باشد. کلیه اتاقهای این هتل تمیز و راحت می باشد و ميهمانان محترم تور مالزی 94 مي توانند از اتاقهاي راحت هتل لذت ببرند .

امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرباز (تمام فصول) می باشد و مسافران تور مالزی می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده نمایند. از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد. علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری نیز می توانند در اتاق بازی، به انواع بازیهای کامپیوتری بپردازند. اين هتل شامل فروشگاه هاي متعدد یک صرافی و اتاق جلسه کاملا مجهز می باشد. بنا به درخواست میهمانان تور مالزی 94 نیز اتومبيل کرايه در اختيار آنان قرار خواهد گرفت. این هتل به فکر ورزش دوستان نیز بوده و امکاناتی از این قبیل در اختیار آنان قرار داده است که می توان به مرکز بدنسازی و کرایه دوچرخه اشاره کرد. سوئیت های مخصوص تازه عروس نیز در این هتل تعبیه شده است تا سفری به یادماندنی را در ذهن زوج های جوان به ثبت برساند.

هتل لن پین پنانگ مالزی

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل لن پین پنانگ مالزی,هتل های مالزی,بهترین هتل های مالزی,ارزان ترین هتل های مالزی,هتل های خوب مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل شانگر-لا راسا سایانگ پنانگ مالزی


هتل شانگر-لا راسا سایانگ پنانگ مالزی با امکانات رفاهی شامل استخر روباز  مسافرتی به یاد ماندنی را برای شما میهمانان تور مالزی 94 به ارمغان می آورد. این هتل برای ورزش دوستان نیز امکانات ورزشی شامل  : تنیس , مرکز بدنسازی , موج سواری  را قرار داده است تا در مدت اقامت در این هتل خستگی و کسالت را از خود دور کنند. اتاقی نیز برای بازی کودکان تعبیه شده است. همچنین اتاقهای با امکانات ویژه و مجهز برای معلولین در این هتل موجود است. میهمانان می توانند در باغ هتل دمی را به آسایش بگذرانند.

هتل پارک رویال پنانگ مالزی


هتل پارک رویال پنانگ مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل :  ماساژ ,  استخر روباز , مرکز سلامت و آبگرم می باشد که میهمانان تور مالزی 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. این هتل به فکر ورزش دوستان نیز بوده است و امکانات ورزشی در نظر گرفته است. از این امکانات می توان به  تنیس - مرکز بدنسازی - پینگ پنگ - بازی دارت - دوچرخه سواری - کرایه دوچرخه - ماهیگیری اشاره کرد. همچنین خانواده ها می توانند از امکانات ویزه ی از قبیل سرویس نگهداری کودکان , اتاق بازیهای کامپیوتری استفاده کند.

 

هتل تریدرز- پتانگ پنانگ مالزی


 هتل تریدرز- پتانگ پنانگ مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل ماساژ و استخر روباز می باشد. این هتل دارای اتاق های با امکانات ویژه و مخصوص برای معلولین می باشد. مرکز بدنسازی و پینگ و پنگ نیز برای ورزش دوستانی می باشد که دوست دارند در سفر نیز ورزش خود را رها نکنند. اتاق های VIP نیز در این هتل موجود است و در صورت درخواست مسافران تور مالزی نوروز 94 به آنها داده می شود. سرویس نگهداری از کودکان نیز موجود می باشد.

هتل اورگرین لورل پنانگ مالزی


هتل اورگرین لورل پنانگ مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم می باشد تا سفری به یاد ماندنی را برای شما میهمانان تور مالزی 94 به ارمغان بیاورد. این هتل به فکر ورزش دوستان نیز بوده است و امکانات ورزشی از قبیل تنیس - مرکز بدنسازی - بیلیارد را نیز دارا می باشد. خانواده ها می توانند از سرویس نگهداری از کودکان نیز استفاده کنند و مدنتی رابدون استرس و نگرانی بگذرانند. همچنین اتاقهای با امکانات کامل و ویزه مخصوص معلولین نیز در این هتل تعبیه شد است.

هتل اینترکنتیننتال نیکو کوالالامپور مالزی

 هتل اینترکنتیننتال نیکو کوالالامپور مالزی  دارای امکانات رفاهی از قبیل : ماساژ , استخر روباز, مرکز سلامت و آبگرم می باشد و مسافران می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تعبیه شده است. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است و سرویس برای نگهداری از کودکان تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدو استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند. ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی اشاره کرد. شما میهمانان تور مالزی نوروز 94 می توانید هرچه که می خواهید از بازار بزرگ رستوران خریداری کنید و همچنسن از غذاهای خوشمزه رستوران هتل لذت ببرید.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های پنانگ مالزی,هتل های مالزی,بهترین هتل های مالزی,ارزان ترین هتل های مالزی,هتل های خوب مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

بلندیهای کامرون مالزی

 

این منطقه کوهستانی با ارتفاع در حدود 1500 متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد و بزرگترین تفریحگاه کوهستانی تور مالزی به شمار می آید و فقط 4 ساعت با پایتخت مالزی (شهر کوالالامپور) فاصله دارد. این منطقه با هکتارها وسعت و داشتن کشتزارهای چای ، باغچه های پلکانی گل ،  شکوفه های رنگارنگ ، باغهای میوه و مزارع سبزیجات ، گردشگران را به خود علاقه مند ساخته و به سمت خود میکشد. این مکان دارای هوایی خنک و محیطی پر از آرامش را دارد ، گردشگران تور مالزی 94 می توانند از کارخانه های چای و مراحل فرآوری برگهای جای دیدن کنند و یا به دیدن مزارع توت فرنگی رفته و میوه های تازه و آبدار را بخرند، اقامت در ویلاها و کلبه های ییلاقی این منطقه که یادآور دوره استعمار انگلیس ها است نیز برای گردشگران تور مالزی 94 تجربه ای منحصر به فرد است.


   

بلندیهای کامرون مالزی

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: بلندیهای کامرون مالزی,دیدنی های مالزی,جاذبه های گردشگری مالزی,اماکن تفریحی مالزی,مراکز دیدنی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
 

مرکز ملی ستاره شناسی کوالالامپور مالزی

این مرکز ملی بر بلندی یک تپه و در کنار لاک گاردن واقع شده است.و از مکانهای جذاب شهر کوالالامپور مالزی است.در این مرکز علمی و تفریحی اطلاعات لازم و مفید درباره کهکشان و فضا و اکتشافات فضایی داده می شود همچنین فیلم و مستنداتی به نمایش گذاشته می شود.و همچنین بی وزنی در فضا را تجربه می کنند.و یک مکان دیده بانی در طبقه 4 این مرکز بنا شده که میتوانید به راحتی شهر کوالالامپور مالزی را تماشا کنید.شما گردشگران تورمالزی میتوانید از پل متصل به این مرکز و موزه به موزه بروید و از آنجا هم دیدن کنید.

 

 

برج ساعت پنانگ مالزی

برج ساعت کوالالامپور مالزی که به چهار ردیف تقسیم شده است ردیف اول آن اوکتاگونال نام دارد ردیف 2 آرک نامیده می شود و ردیف سوم آن گنبد است.ساعت در بالاترین طبقه قرار دارد و این برج ساعت از دور مانند مسجد و یا مناره است.

 

 

برج مخابراتی کوالالامپور مالزی

برج مخابراتی کوالالامپور مالزی یکی از بلندترین برجهای آسیا نیز هست این برج دارای ارتفاع چهار صد و بیست و یک متر و یازده طبقه است که به صورت گردان طراحی و ساخته شده است ،رستوران گردان این برج در طول یک ساعت یک دور کامل می چرخد این رستوران منظره فوق العاده زیبایی را برای میهمانان تور مالزی به تصویر می کشد که از تماشای آن سیر نمی شوید  .و شامل چهار آسانسور است که با سرعت بیست و دو کیلومتر در ساعت حرکت میکند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مالزی,جاذبه های گردشگری مالزی,اماکن تفریحی مالزی,مراکز دیدنی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل کران پلازا موتیارا کوالالامپور مالزی

هتل پنج ستاره ی کرون پلازا موتیارا در منطقه ی تجاری قرار گرفته است و تا پارک معروف سوریا و  برجهای دوقلوی پتروناس پنج دقیقه فاصله دارد.اتاقهای هتل بزرگ و راحت بوده و دارای حمام مدرن،تلویزیون و سایر امکانات دیگر می باشد.هتل دارای پنج رستوران و تریا ،زمینهای ورزشی اسکواش و تنیس،باشگاه بدنسازی،مرکز آب گرم،سالن زیبایی،مرکز اداری است رستوران موجود در هتل انواع غذاهای تایلندی،هندی و بین المللی را برای میهمانان تورمالزی سرو میکند هتل تا ایستگاه مترو یک دقیقه فاصله دارد.

 
هتل ایستانا کوالالامپورسیتی سنتر مالزی
 
این هتل پنج ستاره که در کوالالامپور مالزی قرار گرفته است تا مرکز تجاری بوکیت بینتانگ مالزی پنج دقیقه فاصله دارد.این هتل دارای استخر روباز،سونا، مرکز آب گرم ،باشگاه بدنسازی، چهار رستوران و چند بار  است. اتاقهای بزرگ این هتل مجهز به سیستم تهویه،تلویزیون با گیرنده ماهواره ، حمام مجهز هستند.هتل تا برجهای دقلو مالزی و مرکز همایشات مالزی ده دقیقه فاصله دارد.
 

هتل پارک رویال پنانگ مالزی

این هتل پنج ستاره که در شهر پنانگ مالزی و نزدیک مکانهای دیدنی شهر واقع شده است.هتل دارای مرکز آب گرم،استخر روباز،اینترنت بی سیم رایگان ،باشگاه بدنسازی ،ورزشهای تفریحی رستورانهای متنوع کنار استخر که انواع غذاهای بین المللی را سرو می کنند،دو تریا که انواع نوشیدنیها را خوراکها را به میهمانان تور مالزی ارائه میدهد.پرورشگاه پروانه و زیارتگاه بودای معبد در کنار این هتل واقع شده و هتل بیست دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد.

 

 مطالب مرتبط :


:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی,هتل های مالزی,بهترین هتل های مالزی,ارزان ترین هتل های مالزی,هتل های خوب مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد