نوشته شده توسط : azar
 

رستوران آرارات ارمنستان


رستوران آرارات ارمنستان رستورانی با انواع غذاهای متنوع و لذیذ که دارای قدمت می باشد و به سنت‌ قدیمی خود شهرت گرفته است، رستوران آراراتارمنستان هنرمندان و نویسندگان زیادی مانند : نرسیسیان، شیراز، ایساهاكیان و دیگر هنرمندان معروف در این رستوران معمولا حضور دارند. رستوران آرارات ارمنستان دارای غذاهای ارمنی می باشد و موسیقی زنده محلی هم از برنامه های رستوران آرارات ارمنستان می باشد.

 

رستوران ایرانی آریا ارمنستان

رستوران ایرانی آریا ارمنستان رستورانی است که تعداد مختلفی رستوران و کافی شاپ در این مجموعه زیبا وجود دارد. رستوران ایرانی آریا ارمنستانغذاهای ایرانی را تدارک دیده است و آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستانمی باشد .
آدرس رستوران ایرانی آریا ارمنستان : ارمنستان , ایروان , بین خیابان تامانیان و باغرامیان در خیابان ایساهاکیان

منبع : رستورانهای ارمنستان

 

 

 رستوران ایرانی شیروان ارمنستان

رستوران ایرانی شیروان ارمنستان با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه ایرانی آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان می باشد .در بیشتر روزها از ساعت 11 صبح تا ساعت 24 برای میهمانان ایرانی و خارجی خدمات ارائه می دهد. غذاهای لذیذ ایرانی مورد توجه و علاقه بیشتر مردم جهان می باشد در رستوران ایرانی شیروان ارمنستان گروه های مردم و گردشگران مختلفی را می توانیم ببینیم که غذای ایرانی سفارش داده اند و مشغول صرف غذای ایرانی هستند. در رستوران ایرانی شیروان ارمنستان سرو و کیفیت غذا بسیار عالی می باشد. این رستورانی ایرانی در مراکز فروشگاه های معتبر قرار گرفته شده است.

منبع : رستورانهای ارمنستان

 

مطالب مرتبط :



:: برچسب‌ها: رستورانهای ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

 

رستوران ییلاقی دیلمون شاندیز مشهد

مجموعه گردشگری توریستی دیلمون شاندیز مشهدمجموعه ای بسیار مناسب برای پذیرایی می باشد بزرگترین و جذاب ترین رستوران ییلاقی در شاندیز مشهد قرار دارد و تجربه یک روز به یادماندنی و شبی پر خاطره  با صرف شیشلیک مخصوص، ماهیچه و کباب های متنوع و غذاهای بسیار لذیذ شاندیز مشهد می باشد. رستوران ییلاقی دیلمون شاندیز مشهد دارای منوی مخصوص و با غذای مخصوص رستوران دیلمون می باشد دارای میز اردو , حضور بازیگران در دیلمون شاندیز مشهد , افتتاح مجموعه سنتی دیلمون شاندیز مشهد از برنامه ها و امکانات رستوران ییلاقی دیلمون شاندیز مشهد می باشد.

 

 

 

رستوران بابا قدرت مشهد

 

رستوران بابا قدرت مشهد

 

رستوران بابا قدرت مشهد بنائی مربوط به دوران قاجار و با قدمتی بیشتر از دو قرن که بوسیله استادان معمار و هنرمند ایران زمین ساخته شد. این بنای زیبا و ارزشمند توسط سازمان میراث فرهنگی در سال 1380 از جمله آثار ملی ثبت شده است که دارای مشخصات زیر می باشد:

 

رستوران بابا قدرت مشهد دارای مساحت 8000 متر مربع می باشد که دارای چایخانه سنتی با مساحت 1000 متر مربع و فضایی بسیار دلنشین و سنتی همراه با قلیان و چای و تنقلات دیگر آماده پذیرایی از میهمانان است. رستوران بابا قدرت مشهد دارای یک رستوران سنتی هم با مساحت 200 متر مربع با محیطی سنتی و گنجایش 500 نفر و با غذاهای متنوع سنتی و غذاهای متنوع دیگر از میهمانان و مسافران پذیرایی می کند ورستوران بابا قدرت مشهد بازارچه سنتی هم در این مجموعه وجود دارد در مساحت1100 متر مربع با 22 غرفه اجناس و کالا و کارهای هنرهای سنتی ایران که بوسیله هنرمندانی این منطقه عرضه شده است.

 

 

 

رستوران پسران کریم مشهد

 

رستوران پسران کریم مشهد در سال  1359 در خیابان طالقانی افتتاح شد . و تا سال 1375 در همان مکان به فعالیت خود ادامه داد . یکی از معروفترین رستورانهای مشهد می باشد که باقالی پلو با گوشت این رستوران بسیار معروف است . رستوران بسیار تمییز و شیک می باشد . شعبه دوم رستوران پسران کریم مشهد در انتهای خیابان خیام شمالی در مجتمع مروارید می باشد . ساعت کاری 12: 15 و عصرها از ساعت 20 تا 24 می باشد . رستوران پسران کریم مشهد در زمینه چلو گوشت و ماهیچه درمشهد فرمانروایی می کند.

شعب رستوران پسران کریم مشهد :

شعبه 1 : مشهد بلوار سجاد , خیابان فرهاد , فرهاد 22 , انتهای کوچه سمت راست

شعبه 2 : مشهد انتهای خیابان خیام شمالی , مجتمع مروارید

 

 

 

رستوران ارم شاندیز مشهد

 

رستوران ارم شاندیز مشهد

 

رستوران ارم شاندیز مشهد رستورانی است که غذای شیشلیک آن بسیار معروف می باشد و در اصل پدرخوانده منو می باشد . کسی به رستوران ارم شاندیز مشهد برود بعید است که غذای دیگری سفارش دهد رستوران ارم شاندیز مشهد اگر قدیمی‌ترین شیشلیک‌پزی نباشد ولی از طرفدارترین ها می باشد به خاطر سرویس دهی سریع و مدرن بودن رستوران ارم شاندیز مشهد این رستوران را از بقیه رستورانها متمایز کرده است. 

آدرس رستوران ارم شاندیز مشهد : مشهد , شاندیز , نرسیده به میدان دوم

 

 

 

رستوران معین درباری مشهد

 

رستوران معین درباری مشهد

 

رستوران معین درباری مشهد درسال ۱۲۸۰ هجری شمسی هم زمان با دوره سلطنت مظفرالدین شاه قاجار بود .  در محله چهارسوی نوغان حاج اصغر معین درباری اولین رستوران معین درباری را افتتاح کرد. ادامه فعالیت رستوران معین درباری توسط حاج حسین معین درباری در سال 1327 به فعالیت خود ادامه داد که این دوره از زمان سلطنت محمد رضا شاه پهلوی تا انقلاب ادامه داشت . بعد از حاج حسین معین درباری پسرش علیرضا مسیر اجدادش که حدود یک قرن قدمت داشت ادامه داد و در سال 1375 دومین شعبه خود را در خیابان جم مشهد افتتاح کرد. رستوران معین درباری رستورانی با انواع غذاهای ایرانی می باشد و در همه زمان آماده پذیرایی از میهمانان می باشد.

 

آدرس رستوران معین درباری مشهد : خیابان پاسداران (جم ) , بین 2 و 4 , رو به روی هتل باختر

 

رستوران معین درباری مشهد

مطالب مرتبط :



:: برچسب‌ها: رستورانهای مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

مرکز خرید برجمان دبی

مرکز خرید برجمان دبی


مرکز خرید برجمان دبی با مساحت 92000MM در 3 طبقه ساخته شده است و شامل بیشتر از 91 فروشگاه میباشد . طبقه ی 1 و 2 این فروشگاه پر است از فروشگاههای متعدد و طبقه ی همکف آن پارکینگ میباشد . این مرکز خرید دارای نمایندگی های برندهای معروف جهان میباشد . انواع لوازم دکوراسیون ، لباس و لوازم الکترونیکی را به مسافران و گردشگران تور دبی عرضه می کند . مرکز خرید برجمان دبی همچنین دارای رستوران بزرگ و فست فود و همچنین مرکز نگهداری کودکان میباشد . این مرکز خرید در حال گسترش میباشد و تا 4 برابر بزرگتر خواهد شد. این فروشگاه در آدرس دبی تقاطع خيابان مرکز تجاری و خيابان خالد بن وليد قرار دارد همچنین ساعت کاری این فروشگاه 10صبح تا 10 شب و جمعه ها 4 بعد ازظهر تا 10 شب میباشد .

 

 

 

مرکز خرید سیتی سنتر دبی

 

 

 

 

مرکز خرید سیتی سنتر دبی


مرکز خرید سیتی سنتر دبی یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی میباشد که دارای 11 سالن سینما ، مرکز بازی کودکان و سرزمین جادویی کودکان و همچنین فروشگاه بزرگ هایپر مارکت کارفور میباشد . این مرکز خرید در زمینی به مساحت 370000MM بنا شده است و همچنین شامل 13 رستوران ، کافی شاپ و 300 فروشگاه میباشد . 3 طبقه این مرکز خرید فروشگاه و طبقه ی همکف آن پارکینگ میباشد . در قسمتی از این طبقه لوازم الکترونیکی عرضه میشود . سرزمین جادویی این مرکز انواع وسایل بازی شامل جدیدترین بازیهای کامپیوتری و ویدیوئی میباشد . قسمت عرضه کننده فست فود به شکل یک میدان بزرگ در این مرکز خرید ساخته شده است . در کنار این مرکز خرید ، هتل سافیتل و ساختمان اداری 11 طبقه قرار دارد . آدرس اسن مرکز خرید دبی خيابان القرهود مقابل باشگاه گلف خور است همچنین ساعت کاری این فروشگاهه   10 صبح تا 10 شب و جمعه ها 2 بعد ازظهر تا 10 شب میباشد .

 

 

مرکز خرید الغریر دبی

 

 

 

مرکز خرید الغریر دبی



مرکز خرید الغریر دبی پس از بازسازی در سال 2003 به تعداد 400 فروشگاه توسعه یافت و در مساحت 90000MM ساخته شده و در 2 طبقه میباشد . این مرکز خرید دارای 8 سالن سینمای گراین ساین سیتی و تعدادی رستوران و کافی شاپ و فست فود میباشد در مجاورت این فروشگاه تعدادی آپارتمان ، پارکینگ چند طبقه و مراکز اداری قرار دارند . این فروشگاه در آدرس دبی تقاطع خيابان رقه و عمر بن الخطاب واقع شده است . ساعات کاری این فروشگاه 10 صبح تا 10 شب و جمعه ها 2 بعد ازظهر تا 10 شب میباشد .

 

 

 

مرکز خرید ابن بطوطه دبی

 

 

 

 

مرکز خرید ابن بطوطه دبی


مرکز خرید ابن بطوطه دبی یکی از بزرگترین مراکز خرید در دبی میباشد که این نام از کاوشگر قرن 14 گرفته شده . این مرکز خرید دارای شش مجتمع میباشد که بیانگر معماری کشورها است . این مرکز خرید بزرگ شامل سالن تئاتر ، چندین رستوران ، سالن سینما با 12 پرده ، فروشگاه های انبوه و بزرگ ، فروشگاه لباسهای مد روز و بوتیکهای فراوان که در این مرکز  وجود دارند.

 

مطالب مرتبط :

 



:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
 

ghayegh kaf shihsheii kish

آبهایی در اطراف جزیره کیش وجود دارد محیط و فضایی بسیار مناسب برای زندگی و رشد انواع مختلف موجودات دریایی مانند مرجان ها، توتیاها،  ماهی های خوراکی،و تزئینی ستاره دریایی خرچنگ ها و غیره است. با قایقهای کف شیشه ای تماشای اعماق زیبایی آبهای جزیره کیش ممکن می شود. قايق ها مسافتی را طى می کنند تا به ناحیه ای كه ماهى و مرجان زیادتر هستند برسند ، در مسیر عبور از منطقه های ساحل موجودات دريايى كف دريا و مرجانها می توانید ببینید و لذت ببرید . قایقها در اسکله تفریحی وجود دارند و گشت دریایی در شب هنگام با استفاده از نور افکن امکان پذیر شده است.

 

 

 

 

 

پارک ساحلی مرجان کیش

 

پارک ساحلی مرجان کیش در نزدیکی بازار مرجان کیش واقع شده است ، از جذابترین و زیباترین مراکزهای جالب جزیره زیبای کیش می باشد که راه ارتباطی از بازار مرجان به دریا است. اکثر مسافران تور کیش و ساکنان جزیره زیبای کیش درمجاور پارک مدتی را برای تفریح در پارک ساحلی مرجان کیشمی گذرانند. و از چشم انداز دیدنی و جذاب ساحل جزیره زیبای کیش لذت می برند. فضای دیدنی پارک ساحلی مرجان کیش و آلاچیق ها فضایبسیار مناسبی ایجاد کرده است که به دور از سرو صدای بازار در کنار دریا و چشم انداز های بی نظیر و زیبای طبیعت لذت ببرید و در مدت زمان اقامت در جزیره کیش از نواحی که دارای ساحل شفاف و خیلی زلال عکسهایخاطره انگیز بگیرید و لذت ببرید و سفری به یاد ماندنی را با تور کیش تجربه کنید .

 

 

 

 

 

کلبه هور جزیره کیش

کلبه هور کیش از جاذبه های دیدنی کیش است که براى نمايش گذاشتن و استفاده از انرژى‌هائى که در قرن کنونی کمتر مورد استفاده می گیرد. کلبه هور جزیره کیش در غربی ترین منقطه کیش دماغه ای می باشد که از قدیم کلبه هور نام داشته است. کلبه هور جزیره کیش منطقه ای مناسب برای غواصی است و در بیشتر سال پذیرای گردشگران زیادی می باشد به شکل صخره ای می باشد و از آن به هامور، سنگسر،  سرخو،  انواع مختلف صدف ها و لاک پشت ها در این منطقه بسیار است. علاقمندانی که به ماهیگیری علاقه مند می باشند در روزهایی که باد ملایم می باشد برای ماهیگیری به این منطقه می روند.

 

 

 

 

 

گذر هنرمندان کیش

 گذر هنرمندان كيش از جاذبه های گردشگری کیش می باشد که معرف مشاهیر بزرگ کشور ایران می باشد . این جاذبه گردشگری در ضلع شرقي پارك حاشيه اي میان ميدان سنايي تا ميدان ساحل در سال 1378 ساخته شد و کم کم در مراحل مختلف بر تعداد تنديس هاي بنا شده در اين گذر اضافه شد. از اهداف اين فعالیت فرهنگی بيشتر آشنا شدن نسل جوان و گردشگران خارجي با مشاهير فرهنگی كشورمان و ياد و خاطره اين ارزش های ايران اسلامي می باشد. جمع آوری اين تنديس ها در كنار يكديگر جايگاه هنر و جامعه هنر ايران را به نمایش می گذارد . گذر هنر مندان کیشاز جاذبه های دیدنی کیش است که گردشگران بسیاری را جذب کرده است . علاقه مندان به این گذر این امکان را دارند تا از تندیس این استاید عکس یادگاری نیز بگیرند.

مطالب مرتبط :

 



:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل آرا دهلی نو هند

 

هتل آرا دهلی نو هند


هتل  آرا دهلی نو هند خدماتی از قبیل : خانه داری ،ترانسفر فرودگاه ،لباسشویی ،خشکشویی ،صبحانه در اتاق - اتو کشی ، صرافی ،بسته های نهار ،خدمات تورها ،فکس و کپی ،دستگاه خودپرداز ،خدمات تهیه بلیط ،کرایه اتومبیل ،امکانات اتاق  VIP را به میهمانان خود ارائه می دهد. همچنین امکاناتی مثل جکوزی ،سونا ،حمام ترکی و بخار  را دارا می باشد.

هتل آرا دهلی نو هند

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری هند

هتل دی تاج ماهال نیو دهلی هند

 

 هتل دی تاج ماهال نیو دهلی هند

 هتل دی تاج ماهال نیو دهلی هند

 

هتل دی تاج ماهال نیو دهلی هند خدماتی از قبیل : رستوران

،پذیرش شبانه روزی ،روزنامه ،اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ،پذیرش و تحویل سریع ،گاوصندوق ،انبار بار و چمدان ،فروشگاه در هتل ،تهویه ،بار ،باغ ،بوفه  را به میهمانان خود ارائه می دهد.و همچنین امکاناتی مثل ماساژ ،استخر روباز ،مرکز سلامت و آبگرم ،استخر سرباز (تمام فصول) ،ایوان مخصوص حمام آفتاب،اتاق و امکانات برای معلولین را دارا می باشد.

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 

 

هتل تاج پالاس نیو دهلی هند

 

 

 

 

 

هتل تاج پالاس نیو دهلی هند

 

هتل تاج پالاس نیو دهلی هند خدماتی از قبیل : خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - صرافی - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت - خدمات تهیه بلیط - کرایه اتومبیل - سرویس مستخدم - سرویس اتو شلوار  را به میهمانان خود ارائه می دهد.و همچنین امکاناتی مثل سرویس نگهداری کودکان ،کلوپ با DJ ،استخر روباز ،مرکز سلامت و آبگرم، اتاق و امکانات برای معلولین را دارا می باشد.

 

هتل تاج پالاس نیو دهلی هند

 

 مطالب مرتبط :



:: برچسب‌ها: هتل های هند ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar



هتل سوزر کوش آداسی

 

هتل سوزر کوش آداسی

هتل سوزر دارای موقعیتی است که دسترسی به مکانهای توریستی را راحت تر کرده است خدمات و توجه کارکنان باعث شده تا هتل انتخاب مناسبی برای شما باشد.میهمانان و مسافران می توانند در استخر روباز هتل ، به شنا و استراحت بپردازند .از امکانات دیگر هتل ارائه خدمات مراقبت و نگهداری از کودکان می باشد . هتل داراي 90 اتاق است .در هتل يک صرافي هم وجود دارد.اتاقی کاملا مجهز برای جلسه در هتل مهیا شده است .بنا به درخواست ميهمانان اتومبيل کرايه هم در اختيارشان قرار می گیرد .در باغ هتل می توانید استراحت و آرامشی را تجربه کنید .ميهمانان و مسافران مي توانند در فعاليت هايي مانند : پينگ پنگ فعالیت داشته باشند. بعد از گردش در شهر و يک روز کاري به رستوران هتل رفته و از غذاي خوشمزه و لذیذ رستوران لذت ببرید.

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل گلدن مون آپرت کوش آداسیهتل آپارتمان پامای کوش آداسیهتل سانتار کوش آداسیهتل سوزر کوش آداسیتور کوش آداسی 93

 

 

هتل سانتار کوش آداسی

 

 

 

 

هتل سانتار کوش آداسی

 

 

 

هتل سانتار امکانات و خدمات رفاهی هتل مانند: استخر سرباز (فصلی) , حمام ترکی و بخار می باشد. در هتل يک صرافي نيز وجود دارد که میتوانید در کمترین زمان پول خود را تبدیل کنید .کتابخانه هتل نیز اماده استفاده میهمانان می باشد . هتل برای گردش مسافران و میهمانان  برنامه ریزی کرده است .هتل فعاليت هايي مانند بيليارد را برای میهمانان تدارک دیده است.بعد ازگردش در شهر و  يک روز کاري رستوران هتل اماده پذیرایی با انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد. هتل دارای امکاناتی برای میهمانان معلول تدارک دیده است  تا میهمانان عزیز در اسایش و ارامش سفری به یاد ماندنی داشته باشند.

 

 

هتل آپارتمان پامای کوش آداسی

 

 

 

 

هتل آپارتمان پامای کوش آداسی

 

در استخر هتل رفع خستگی کنید و حس شادابی جوانی و طراوت را زنده کنید. در هتل حمام ترکی و سونا و بهره مندی از ماساژ درمانی ماساژورهای حرفه ای تدارک دیده شده است.حتی هتل زمین بازی مخصوص برای کودکان مهیا کرده است تا حتی کودکان هم از سفر خود لذت ببرند . علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری هم می توانند در اتاق بازی، به انواع مختلف بازیهای کامپیوتری بپردازند. هتل آپارتمان داراي هفتاد و دو  اتاق مي باشد.هتل برای رفاه بیشتر مسافران صرافی برای خود دارد . ميهمانان و مسافران مي توانند در فعاليت هايي مانند بيليارد، پينگ پنگ، تنيس شرکت کنند.مي توانيد از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل هم استفاده کنيد.بعد از گردش در شهر سري و يک روز کاري به رستوران هتل زده از غذاي لذیذ و خوشمزه آن ميل کنيد.

 

 

هتل گلدن مون آپرت کوش آداسی

 

 

 

 

هتل گلدن مون آپرت کوش آداسی

 

هتل دارای امکانات و خدمات رفاهی مانند: استخر روباز ، جکوزی ، حمام بخار  و ترکی می باشد.زمین بازی مخصوص برای کودکان موجب شده کودکان هم تفریحات خود را داشته باشند و روزهای خوشی را سپری کنند .اين هتل آپارتمان شصد اتاق دارد .هتل دارای فروشگاهی است که میتوانید مایحتاج خود را از این فروشگاه تهیه کنید. در هتل نیز صرافی وجود دارد که می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید . به درخواست میهمانان و مسافران اتومبيل کرايه در اختيارشان قرار می گیرد.ميهمانان و مسافران مي توانند در فعاليت هايي مانند: پرتاب دارت ، پينگ پنگ، فعالیت داشته باشند.همچنين هتل دوچرخه به مسافران و ميهمانان اجاره مي دهد.رستوران هتل با داشتن انواع مختلف غذاها که برای میهمانان خود تدارک دیده است از آنها پذیرایی می کند.

مطالب مرتبط :

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های سه ستاره کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
 

مرکز خرید توکوم تایلند

مرکز خرید توکوم تایلند محیطی است که دارای انواع لوازم الکترونیکی می باشد و مرکز خرید توکوم تایلند مکانی بسیار مناسب برای خرید لوازم الکترونیکی می باشد. کالاها و لوازمی مانند: دوربین ، تلفن همراه ،  لب تاب ، کامپیوتر ، نرم افزار و .. در مرکز خرید توکوم تایلند وجود دارد. مرکز خرید واقع در خیابان نرث پاتایا رود است.

مطالب مرتبط :

مرکز خرید توکوم تایلند

تور آخرین لحظه تایلند

 

 

مرکز خرید بیگ سی تایلند

مرکز خرید بیگ سی تایلند نزدیک به آلکزار در جاده دوم  واقع شده است.  در مرکز خرید بیگ سی تایلند خرید لوازم آرایشی و وسایل خانگی و پوشاک و  بهداشتی  با قیمتی بسیار مناسب می توانید خرید نمایید. همچنین در نزدیکی مرکز خرید بیگ سی تایلند فست فود ها و رستوران ها وجود دارد که در هنگام خرید می توانید از این رستورانها استفاده کنید و از انواع غذاهای لذیذ لذت ببرید.

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری تایلند

مراکز خرید بیگ سی تایلند

 

مرکز خرید مایک پاتایا تایلند

 از بهترین مراکز خرید مرکز خرید مایک پاتایا تایلند می باشد که در مرکز شهر  زیبای پاتایا واقع شده است. خریداران و بازدیدکنندگان می توانند ازمرکز خرید مایک پاتایا تایلند از ساعت 11 صبح تا 23 شب بازدید و خرید خود را انجام دهند . مرکز خرید بیش از 200 فروشگاه معروف و برند با نرخ های مناسب دارد. برای بیشتر مردم محلی و توریست های پاتایا بهترین مرکز خرید مرکز خرید مایک پاتایا تایلند می باشد. قیمت اجناس و کالاها برای توریست های خارجی و مردم محلی تایلند یکسان می باشد. مرکز خرید مایک پاتایا تایلند در جاده دوم واقع شده است .



:: برچسب‌ها: مراکز خرید تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
 

رستوران ایرانی پردیس در بانکوک

رستوران ايراني پرديس در بانكوک تایلند در يك محيط زیبا و لوكس غذاهاي ايراني را برای میهمانان و مسافران تور تایلند تدارک دیده است ويكي از رستورانهاي خوب و مناسب ايراني در کشور تایلند مي باشد.
آدرس رستوران پرديس بانكوک تایلند : خيابان راما ۴، بعد از تقاطع سوریونگ، شماره ۸۹۴-۸

 مطالب مرتبط :

رستوران ایرانی پردیس در بانکوک

تور لحظه آخری تایلند



:: برچسب‌ها: رستوران ایرانی پردیس در بانکوک ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
 

موزه باستان شناسی استانبول

موزه باستان شناسی استانبول موزه ای بسیار دیدنی است که اشیاء عتیقه بسیاری در موزه باستان شناسی استانبول جمع اوری و نگهداری می شود. در سال 1891 موزه باستان شناسی استانبول برای بازدید مسافران تور استانبول افتتاح شد و از سه ساختمان مستقل تشکیل شده است که شامل موزه شرق باستان می شود. موزه باستان شناسی استانبول در نزدیکی کاخ توپکاپی واقع شده است. هزینه بلیت بخش ورودی موزه حدودا هشت دلار می باشد و بیشتر روزها به غیر از دوشنبه ها از ساعت 9:30 صبح تا 5 بعد از ظهر برای بازدید مسافران تور استانبول باز می باشد.

مطالب مرتبط :

موزه باستان شناسی استانبول

تور لحظه آخری استانبول

 

 

کاخ توپکاپی استانبول

محل زندگی سلطانهای عثمانی کاخ توپکاپی استانبول به مدت 391 سال بوده و جذابترین و پر بازدیدترین شهر استانبول است.  معماری بی نظیر و حیاط های خیلی زیبا دارد. عمارت کاخ توپکاپی استانبول در سال 1924 مدتی بعد از دوره عثمانی به موزه تبدیل گردید.حرم سلطنتی نیز در کاخ توپکاپی استانبول بود . بازدید کنندگان تور استانبول به صورت مستقل می توانند از حرم بازدید نمایند و به غیر از هزینه ورودی که 13 دلار می باشد 10 دلار هم اضافه پرداخت نمایند. بازدید کاخ توپکاپی استانبول از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر در بیشتر روزها به جز سه شنبه ها باز است.

 

مطالب مرتبط :

کاخ توپکاپی استانبول

تور لحظه آخری استانبول

 

 

کاخ دلمه باغچه استانبول

کاخ دلمه باغچه استانبول در نزدیکی تنگه بسفر واقع شده است و دارای اهمیت تاریخی و جذابیت زیادی می باشد. کاخ دلمه باغچه استانبول در قرن نوزده ساخته شد، و آخرین پادشاهان عثمانی از ساختمان کاخ برای مکان و محل اقامت و حکومت استفاده می کرد . معماری داخلی و خارجی کاخ دلمه باغچه استانبول با معماری اروپایی و عربی ساخته شده است که میان این دو قاره به چشم میخورد . کاخ دلمه باغچه استانبول بیشتر روزها به جز روزهای دوشنبه از ساعت 9 تا چهار بعد از ظهر برای بازدید مسافران تور استانبول باز می باشد. 

کاخ دلمه باغچه استانبول

 مطالب مرتبط :

کاخ دلمه باغچه استانبول

تور استانبول 93



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل رادیسون بلو پرا استانبول  پنج ستاره

هتل رادیسون بلو پرا استانبول

هتل رادیسون بلو پرا استانبول هتلی زیبا و لوکس که در منطقه پرا واقع شده است و مرکز هنری ، فرهنگی، دارای سالن های غذاخوری و ناهار خوری است. هتل رادیسون بلو پرا استانبول رستورانی با چشم انداز دیدنی از شاخ طلایی و قسمت قدیمی شهر زیبای استانبول می باشد . خیابان شلوغ و جذاب استقلال چند متر از رستوران های مختلف ، کافه ها، مغازه ها و گالری های هنری خیلی زیبا دور تر می باشد . اتاق های زیبای هتل رادیسون بلو پرا استانبول دارای چای و قهوه می باشد که برای اتاقها سرو شده است و همینطور مینی بار و لپ تاپ و  دارای صندوق های الکترونیکی است . مجهز به سیستم تهویه مطبوع ، اینترنت رایگان و تلویزیون در اتاقها با طراحی و  تزئین و دکوراسیون بسیار زیبا می باشد. روز خود را می توانید با بوفه صبحانه که با ذائقه ها و سلیقه های متفاوت مهیا شده لذت ببرید آغاز کنید .سالن ناهار خوری و رستوران زیبای هتل رادیسون بلو پرا استانبول در طبقه لابی واقع شده است. سالن بدنسازی , تناسب اندامبوتانیکا و آبگرم ، سونا ، حمام بخار،  حمام آبگرم، حمام ترکی برای کسب آرامش اعصاب و استخر سرپوشیده است که اوقاتی را می توانید برای استراحت و آرامش سپری نمایید. می توانید با پیاده روی کوتاه مدت به موزه زیبای پرا ، منطقه گالاتا و برج معروف گالاتا و شهر قدیمی بروید.فرودگاه آتاتورک 18 km از هتل رادیسون بلو پرا استانبول فاصله دارد. هتل رادیسون بلو پرا استانبول در منطقه پرا قرار گرفته است . هتل رادیسون بلو پرا استانبولهتلی مناسب برای اقامت گردشگران و مسافران تور استانبول است و دارای امکاناتی برای میهمانان و مسافران معلول عزیز هم می باشد تا این عزیزان هم از اقامت خود لذت ببرند.

هتل رادیسون بلو پرا استانبول

 

هتل رادیسون بلو پرا استانبول

منبع : هتل های پنج ستاره استانبول

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول لحظه آخری

هتل رادیسون بلو پرا استانبول

 

 

هتل گرند هیلاریوم استانبول چهار ستاره

 هتل گرند هیلاریوم استانبول

هتل گرند هیلاریوم استانبول هتلی چهار ستاره و دارای موقعیت جغرافیایی مناسب می باشد . هتل گرند هیلاریوم استانبول بسیار مناسب برای گردشگران و میهمانان تور استانبول و مشتاق به سفر استانبول می باشند ، هتل گرند هیلاریوم استانبول در دوازده km فرودگاه آتاتورک و در مرکز شهر زیبای استانبول واقع شده است. هتل گرند هیلاریوم استانبول در ینی کاپی ، منطقه تاریخی و مرکز شهر دیدنی استانبول واقع شده است و دارای اقامتی همراه با حمام ترکی , استخر سرپوشیده و اتاق بدنسازی و فیتنس برای گردشگران و میهمانان خود مهیا کرده است. اتاقهای هتل گرند هیلاریوم استانبول مجهز به سیستم تهویه مطبوع، مینی بار و گاو صندوق تجهیز شده است. میهمانان هتل گرند هیلاریوم استانبول می توانند غذا و نوشیدنی سفارش دهند و از کانالهای ماهواره ای قابل تغییر تلویزیون اتاق خودشان تماشا کنند. رستوران هتل گرند هیلاریوم استانبول با سرو خوراکی های لذیذ از مهیمانان خود پذیرایی می نمایند. لابی بزرگ، تریا و کافه اینترنت هم در اختیار علاقه مندان قرار دارند. علاقه مندان به ورزش میتوانند ادامه برنامه بدنسازی خودشان را در باشگاه هتل داشته باشند و یا در سونا استراحت نمایند، هتل گرند هیلاریوم استانبول مکان بسیار مناسبی برای اقامت خانوادگی و مسافران و گردشگران تور استانبول می باشد. موقعیت جغرافیایی هتل گرند هیلاریوم استانبول به مراکز تفریحی و مراکز خرید استانبولدسترسی راحت دارد.

هتل گرند هیلاریوم استانبول

منبع : هتلهای چهار ستاره استانبول

 

مطالب مرتبط :

هتل گرند هیلاریوم استانبول

تور لحظه آخری استانبول

 

هتل اربوی استانبول  سه ستاره

هتل اربوی استانبول

 

هتل اربوی استانبول هتلی سه ستاره و تمییز می باشد. هتل اربوی استانبولدارای ویژگی های مانند : رستوران زیبا با نمایش تصاویر پاناروما از شهر زیبای استانبول می باشد. در رستوران هتل اربوی استانبول بوفه صبحانه با محصولات طبیعی و تازه محلی سرو و پذیرایی می شود. از هتل اربوی استانبول پیاده می توانید به مسجد آبی و موزه صوفی , میدان اسب دوانی و مویزه توپکاپی و بازار ادویه و کلیسای سیسترن دسترسی داشته باشید. رستوران هتل اربوی استانبول با غذاهای متنوع و سنتی و نوشیدنی های لذیذ که رستوران در طبقه همکف واقع شده است آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد. در مجاور هتل اربوی استانبول رستورانهای متعددی وجود دارد که می توانید استفاده کنید. هتل اربوی استانبول دارای تور گردشگری برای میهمانان و مسافران تور استانبول دارد که عزیزانی که علاقه مند هستند می توانند استفاده کنند.

هتل اربوی استانبول

 منبع : هتلهای سه ستاره استانبول

 

مطالب مرتبط :

هتل اربوی استانبول

تور استانبول پاییز 93

 

 

هتل لیون استانبول   سه ستاره

هتل لیون استانبول

هتل لیون استانبول در مرکز منطقه شاهزاده عباسی شهر زیبای استانبول واقع شده است و 2 km تا دانشگاه استانبول فاصله دارد. اتاق های هتل لیون استانبول به اینترنت رایگان و سیستم تهویه مطبوع تجهیز شده اند و دارای رستوران ترکی می باشد که انواع غذاهای ترکی لذیذ را برای میهمانان تور استانبول تدارک دیده است. اتاقهای هتل به سادگی طراحی و چیدمان شده و تجهیزاتی مانند : مینی بار، تلفن، حمام و تلویزیون ماهواره ای دارد . هتل لیون استانبول می تواند گشت های داخل شهر و خارج از شهر را برای گردشگران تور استانبول تدارک ببیند. خدمات و امکانات اتوشویی و خشکشویی در هتل لیون استانبول وجود دارد. هتل لیون استانبول فقط 15 دقیقه با اتومبیل تا موزه ایا صوفیه و 2 km تا بازار بزرگ استانبول فاصله دارد.

منبع : هتلهای سه ستاره استانبول

 

مطالب مرتبط :

هتل لیون استانبول

توراستانبول



:: برچسب‌ها: هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

بازار فاتیح استانبول

 

bazare fatih istanbul

بازار فاتیح استانبول از بزرگترین و جذاب ترین مراکز خرید استانبول است که این بازار با فضای باز می باشد. مردم محلی و بومی از تمام منطقه برای خرید به این بازار می روند و در همه ترکیه معروفیت خود را دارد . بازار فاتیح استانبول دارای ۴۸۱۱ مغازه می باشد که در این بازار هر کالایی مانند: محصولات تازه، لباس، گل، سرامیک و … را برای خرید وجود دارد.

مطالب مرتبط :

 

 

فروشگاه موهلیس استانبول

 

foroshgahe mohlis istanbul

فروشگاه موهلیس استانبول از فروشگاه های معروف بازار استانبول می باشد که ابزار و وسایل از کشور ازبکستان می باشد و بسیار مشهور می باشد. کمد لباس، تخت خواب،  آویزهای دیواری ارائه می شوند، از پارچه کتان ناب همراه با ابریشم درست شده است. به جز پارچه های ملون , گلیم هایی با طرح و نقشی زیبا , فرش های بسیار نفیس , و بعضی از عتیقه های زمان عثمانی که از طلا می باشند در این بازار وجود دارد.

مطالب مرتبط :

 

بازار مسگرهای استانبول

 

bazar mesgar istanbul

بازار مسگرهای استانبول از بازارهايي است كه مورد توجه خیلی زیاد گردشگران خارجي می باشد بازار مسگرهای استانبول در ناحیه بياضيت قرار گرفته است. بازار مسگرهای استانبول مانند فروشگاههایی کنار هم در قسمت شمال و شرق ساختمان اصلی دانشگاه استانبول می باشد در بازار مسگرهای استانبول انواع مختلف لوحهاي دستي مسي، قابلمه، انواع ديگ، تاوه، قفس، كاسه، لگن، سيني،  منقل، آفتابه، گلابدان،  شمعدان، سلطل و  سایر وسایلی که مسي می باشد و به صورت دست ساز هستند در این بازار فروخته می شود. مسافرین تور استانبول می توانند از این بازار دیدن کنند.

مطالب مرتبط :

تور استانبول پاییز 93

بازار مسگرهای استانبول



:: برچسب‌ها: بازارهای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل رادیسون بلو پرا استانبول  پنج ستاره

هتل رادیسون بلو پرا استانبول


هتل رادیسون بلو پرا استانبول در منطقه پرا قرار گرفته است و مرکز فرهنگی، هنری ،  شب زنده داری و دارای ناهارخوری و سالن های غذاخوری مختلف و زیبا می باشد هتل رادیسون بلو پرا استانبول یک رستوران با نمایش دیدنی از شاخ طلایی و بخش قدیمی شهر استانبول . خیابان استقلال فقط چند متر دورتر از رستوران های مختلف ، کافه ها، مغازه ها و گالری های هنری بسیار زیبا به چشم می خورد. اتاق های هتل رادیسون بلو پرا استانبول دارای چای  و قهوه که برای اتاقها سرو می شود و همچنین مینی بار و لپ تاپ و  صندوق های الکترونیکی می باشد . تهویه مطبوع ، اینترنت رایگان و تلویزیون صفحه تخت در اتاقها با تزئین و دکوراسیون زیبا می باشد. می توانید روز خود را با بوفه صبحانه که با انواع سلیقه ها و ذائقه ها تدارک دیده شده لذت ببرید شروع کنید .سالن ناهار خوری رستوران در طبقه لابی قرار گرفته است. تناسب اندام بوتانیکا و آبگرم و سالن بدنسازی، حمام بخار، سونا ، حمام آبگرم، حمام ترکی برای آرامش اعصاب , استخر سرپوشیده می باشد که می توانید اوقاتی را برای کسب آرامش و استراحت سپری کنید. با پیاده روی کوتاه مدت می توانید به موزه پرا ، منطقه گالاتا و برج گالاتا و شهر قدیمی برسید. فرودگاه آتاتورک 18 کیلومتر از هتل فاصله دارد. هتل رادیسون بلو پرا استانبول در منطقه پرا واقع شده است . هتل رادیسون بلو پرا استانبول هتلی بسیار مناسب برای اقامت مسافران و گردشگران تور استانبول می باشد.

هتل رادیسون بلو پرا استانبول

منبع : هتلهای پنج ستاره استانبول

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول پاییز 93

تور استانبول لحظه آخری

هتل رادیسون بلو پرا استانبول

 

هتل سمینال استانبول

هتل سمینال استانبول  چهار ستاره

هتل سمینال استانبول

هتل سمینال استانبول هتلی چهار ستاره می باشد. هتل سمینال استانبول با میدان تقسیم فقط 350 متر فاصله دارد و همه اتاق‌های هتل دارای اینترنت رایگان و تلویزیون صفحه تخت می باشند. منظره‌ای پانوراما از بسفر  از تراس هتل سمینال استانبولچشم انداز زیبایی دارد و همینطور هتل دارای استخر سرپوشیده می باشد. اتاقها دارای حمام و کتری برقی و مینی بار می باشند. اتاق های هتل سمینال استانبول با مبلمان چوبی و با رنگهای گرم چیدمان شده است. هتل سمینال استانبول دارای رستورانی زیبا و با غذاهای متنوع ترکیه ای و بین المللی می باشد که برای میهمانان تور استانبول خود تدارک دیده است و میتوانید از تنقلات و نوشیدنی های رستوران هم استفاده نمایید. میهمانان تور استانبول هتل سمینال استانبول از سونا و حمام ترکی و ماساژ لذت ببرند. هتل سمینال استانبول خدمات خود را در طول 24 ساعت شبانه روز ارائه می دهد. علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می توانند از کتابخانه هتل سمینال استانبول نیز استفاده کنند. چهار کیلومتر هتل سمینال استانبول با مرکز تاریخی و زیبای شهر استانبولفاصله دارد . کافه و رستوران و مغازه های زیادی در نزدیکی هتل سمینال استانبول قرار گرفته است.

هتل سمینال استانبول

منبع : هتلهای چهار ستاره استانبول

 

مطالب مرتبط :

قیمت تور استانبول

تور استانبول پاییز 93

هتل سمینال استانبول

هتل بیاز کوگو استانبول

هتل بیاز کوگو استانبول سه ستاره

هتل بیاز کوگو استانبول

هتل بیاز کوگو استانبول هتلی سه ستاره می باشد که به بازار بزرگ بسیار نزدیک می باشد . اتاق های هتل بیاز کوگو استانبولدارای امکاناتی مانند : اتاقهای مجهز به سیستم تهویه مطبوع با تلویزیون صفحه تخت و رستوران ترکی با غذاهای متنوع و لذیذ که آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد. هتل بیاز کوگو استانبول دارای اتاقهایی با مبلمان چوبی و کف پارکت شده می باشد و پنجره های بزرگی که نمایی از شهر زیبای استانبول دیده می شود دارد. اتاقها دارای حمام و سشوار می باشد . در هتل بیاز کوگو استانبول در هر روز برای صبحانه می توانید از بوفه صبحانه که کامل می باشد و چای و شیرینی استفاده نمایید همچنین هتل دارای رستورانی است که دارای غذاهای متنوعی می باشد و آماده سرو برای میهمانان و مسافران تور استانبول می باشد . هتل بیاز کوگو استانبول امکانات و خدمات اینترنت رایگان و خشکشویی و اتوشویی نیز دارد و امکان کرایه گرفتن اتومبیل برای بازدید از مناطق گردشگری شهر استانبول در هتل بیاز کوگو استانبول وجود دارد. هتل بیاز کوگو استانبول با فرودگاه آتاتورک فقط 15 دقیقه فاصله دارد. 

هتل بیاز کوگو استانبول

منبع : هتلهای سه ستاره استانبول

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول لحظه آخری

هتل بیاز کوگو استانبول



:: برچسب‌ها: هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
 

ساحل جزیره کیش

ساحل جزیره کیش از جنس مرجان است و در زیر نور خورشید درخشش نقره ای دارد. دریای جزیره کیش بسیار شفاف و آبی روشن است که موجب شده کف دریا از روی سطح آب دریا دیده شود. کارشناسان محیط زیست به علت وجود مرجان ها در نزدیکی جزیره کیش می دانند و اعتقاد دارند مرجان های زیبا به صورت طبیعی موجب زیبایی و شفافیت و تصفیه آب ساحل جزیره کیش می شوند. جزیره کیش نسبت به وسعت خود از وسیع ترین ساحل ها است و کمتر ساحلی در دنیا وجود دارد که به وسعت ساحل جزیره کیش قابل استفاده باشد و گردشگران و مسافران تور کیش می توانند با آرامش در ساحل جزیره کیش استراحت نمایند. گردشگران و مسافرانی که به ماهیگیری علاقه مند می باشند در ساحل جنوبی و غربی جزیره کیش به صید و تفریح مورد علاقه شان می توانند بپردازند .  از جذابترین ساحل های دیدنی و زیبای دنیا ساحل جزیره کیش است .

منبع : دیدنی های کیش

 

مطالب مرتبط :

ساحل جزیره کیش

تور کیش نمونه

 

 

آب انبار پنج بادگیر جزیره کیش


از روشهاي ذخيره سازی آب آشاميدني در زمان قدیم در جزيره کیش ، ایجاد آب انبار بود. يك آب انبار دو قلو با پنج بادگير در سال 1372 برای جمع کردن آب هاي سطحي،در نزديكي درخت سبز در مکان يك آب انبار باستاني و قدیمی در نزدیکی شهر حريره با تکنیک معماري سنتي يزدي ایجاد شد. تخریب شدن مسير آبهاي سطحي که به آب انبارهاي سنتي منتهی می شد همزمان با ساخت و ساز کیش ، كاربرد مهم و اصلي آب انبارها از بین رفت و هم اکنون برای تهيه آب شيرين از دستگاه هاي آب شيرين كن استفاده مي شود. معماري و ساختار آب انبار روزگار گذشته و قدیمی را به یاد می آورد و براي گردشگران و مسافران تور کیش بسيار ديدني و جالب می باشد.

منبع : دیدنی های کیش

مطالب مرتبط :

ساحل جزیره کیش

قیمت تور کیش

 

 

 

 

 

 

کشتی یونانی کیش

 

در غرب جزیره زیبای کیش كشتی بزرگ و عظیم الجثه ای در ساحل زیبا و نیلگون کیش كشتی یونانی معروف به گل نشسته است. کشتی یونانی کیش به لحاظ قدمت تاریخی دارای اهمیت نیست. در تاریخ چهارم مرداد ماه 1345 كشتی از بندر امام خمینی به یونان سفر می کرد  و به گل نشست و بعد هشتاد روز با تلاش یدك‌كش هلندی هم نتوانستند کشتی را نجات دهند .از اطلاعات بدست آمده مشخص شد كه كشتی در زمان به گل نشستن متعلق به كشور یونان و به اسم كولااف بوده . كشتی یونانی کیش در سالهای 1338 تا یكسال قبل از به گل نشستن ، متعلق به كشتیرانی کشور ایران بوده. امپراطور و نچرایست از دیگر نامهای این کشتی یونانی کیش می باشد. کشتی یونانی کیش در زمان غروب خورشید منظره ای دیدنی و جالبی را دارد که باعث جذب مسافران و گردشگران تور کیش می شود. در ساعات پایانی روز تشعشعات نور خورشید با رنگهای قرمزی و نارنجی در پشت کشتی یونانی چشم انداز زیبایی را به همراه دارد و به همین علت مسافران تور کیش بسیاری برای عکس گرفتن و تماشای منظره دیدنی به غرب جزیره کیش می روند.



کشتی یونانی کیش

 

 منبع : دیدنی های کیش

مطالب مرتبط :

کشتی یونانی کیش

تور کیش لحظه آخری

 

 

پارک ساحلی مرجان کیش

در نزدیکی بازار مرجان کیش پارک ساحلی مرجان قرار دارد، از زیباترین و جذابترین مراکزهای دیدنی جزیره کیش است که مسیر ارتباطی از بازار مرجان به دریا می باشد. بیشتر مسافران و ساکنان جزیره کیش در اطراف این پارک زمانی را برای تفریح برای خود سپری می کنند. و از چشم اندازهای جذاب و زیبای ساحلی جزیره کیش لذت می برند. آلاچیق ها و محوطه جذاب پارک ساحلی مرجان کیش محیط بسیار مناسبی ایجاد شده که به دور از شلوغی و سرو صدای بازار در کنار دریا و چشم انداز های فوق العاده و زیبای طبیعت اطراف لذن ببرید و در زمان اقامت در جزیره زیبای کیشاز منطقه ای که دارای ساحلی شفاف و بسیار زلال عکسهای خاطره انگیز و به یاد ماندنی بگیرید و لذت ببرید و سفری خوب را با تور کیش تجربه کنید .

پارک ساحلی مرجان کیش

 

 منبع : دیدنی های کیش

مطالب مرتبط :

قیمت تور کیش

پارک ساحلی مرجان کیش



:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
 

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد در مجاور بازارهای اصلی و بارگاه ثامن الحجج واقع شده است. هتل پارمیدا مشهد دارای دکوراسیونی زیبا و مبلمانی مدرن زیبای هتل را چند برابر کرده است .هتل پارمیدا مشهد دارای فضایی دل نشین و آرامبخش می باشد و داخل هتل پارمیدا مشهد آکواریومی وجود دارد که به زیبایی و آرامش هتل پارمیدا مشهد اضافه شده است. هتل پارمیدا مشهد دارای اتاق های بسیار زیبا به شکل دوبلکس است. کافی شاپ هتل پارمیدا مشهدبا دسرهای متنوع و لذیذ و نوشیدنی های گرم و سرد آماده ارائه خدمات برای مسافران تور مشهد می باشد. دیگر امکانات هتل پارمیدا مشهد اینترنت و ایرلس , پارکینگ , سونا , استخر , جکوزی و...

آدرس هتل پارمیدا مشهد : خیابان امام رضا , امام رضا بیست و چهارم

منبع : هتل های مشهد

مطاللب مرتبط :

هتل پارمیدا مشهد

تور لحظه آخری مشهد

 

هتل پدیده شاندیز مشهد  پنج ستاره

هتل پدیده شاندیز مشهد
 
هتل پدیده شاندیز مشهد هتلی پنج ستاره و در حال ساخت می باشد با ارتفاع 225 متر در 39 طبقه و با معماری خاص با نماد شکل 8 که نماد امام هشتم می باشد. بالاترین و بهترین استانداردهای بین المللی در هتل پدیده شاندیز مشهد رعایت می شود. دو بال 8 شکل این مجموعه، یکی هتل پنج ستاره و دومی مجتمع های آپارتمانی می باشد این مجتمع شامل آپارتمان های مسکونی , پـارک آبـــــی, آپارتمان چند منظوره فرهنگی با سه تـالار مخصوص برگزاری مجالس ,شهربازی سرپوشیده,مـــرکز بـزرگ خـــریـد, بخش اداری و باغ گل و نمایشگاه دائمی گل و گیاه می باشد. هتل پدیده شاندیز مشهد مجموعه خدمات مانند: رستوران‌های متعدد، استخر،بیزینس سنتر، سالن ورزش و بدنسازی ، تالارهای پذیرایی مهیا شده است که هتل پدیده شاندیز مشهد سعی دارد با ارائه خدمات و امکانات عالی که در شأن و منزلت میهمانان و گردشگران تور مشهد باشد را فراهم نماید.

منبع : هتل های مشهد

 

مطالب مرتبط :

هتل پدیده شاندیز مشهد

تور مشهد پاییز 93

 

هتل پارس مشهد  پنج ستاره

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد در شهر مقدس مشهد در منطقه ای آرام و سرسبز در غرب شهر مقدس مشهد واقع شده است با معماري فوق العاده زيباي ايراني محیطی آرام و لذت بخش براي اقامت گردشگران و میهمانان ايراني و خارجي تور مشهد است . هتل پارس مشهد داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت رویال و سوئیت ویژه است . اتاق‌ها به بهترین مبلمان , سرویس ۲۴ ساعته، تلفن مركزی،  تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، صندوق امانات و سشوار مجهز می باشند. رستوران‌های بسیار زیبای سنتی و اروپایی، محیط سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی بسیار زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تنیس، سالن بیلیارد، سالن اسكواش، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات و خدمات رفاهی هتل پارس مشهد است.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی

 

مطالب مرتبط :

تورمشهد

تور لحظه آخری مشهد

هتل پارس مشهد

 

 

 

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی پنج ستاره مشهد در شهر گردشگری و زیارتی مشهد با همکاری بخش خصوصی بنا شده است و در هفته گردشگری به صورت رسمی افتتاح شد. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا قرارگرفته است که شامل 20 طبقه و بلند ترین ساختمان اقامتی و هتلی با فضای باز میانی مجتمع است. به این علت هتل مجلل معروف شده است که هتل دارای اتاقهای متعدد و پنج رستوران است که رستورانها هر یک دارای منوی مستقل از هم برای میهمانان و مسافران تور مشهد دارند. یکی از رستورانهای هتل دارای منو غذای مراکشی است که غذاهای متنوع مراکشی برای میهمانان و مسافران تور مشهد سرو می شود. رستوران دیگری به نام برکه است که به صورت چایخانه میهمانان از رستوران استفاده می کنند و در برنامه های آینده هتل مجلل درویشی مشهد قصد دارد میهمانان در همان رستوران ماهی گیری کنند و ماهی را به هفت مدل مختلف سرو نمایند.

آدرس هتل مجلل درویشی مشهد :  مشهد , خیابان امام رضا علیه السلام بین امام رضا 24 و 26

هتل مجلل درویشی مشهد

 

مطالب مرتبط :

تورمشهد

هتل مجلل درویشی مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل آتلانتیس پالم دبی

 

هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل 5 ستاره آتلانتیس در جزیره معروف جمیرای دبی قرار دارد و دارای چشم اندازهای زیبایی از خلیج همیشه فارس میباشد . این هتل دارای استخر دلفین ، پارک آبی وسیع و یک آکواریوم زیر آب میباشد . اتاق های هتل بسیار بزرگ بوده و به سبک عربی طراحی و دیزاین شده است . همه اتاق های هتل دارای تراس و چشم اندازی دیدنی میباشد  و همچنین دارای تلویزیون LCD وتختخوابهای بزرگ است . یکی از غذاخوری های خوب هتل، رستوران کاتالان میباشد که دارای انواع غذاهای ایتالیایی و فرانسوی میباشد.

منبع : هتل های دبی

 

مطالب مرتبط :

هتل آتلانتیس پالم دبی

تور لحظه آخری دبی

 

هتل امواج روتانا ساحل جمیرا دبی

 

هتل امواج روتانا ساحل جمیرا دبی

هتل امواج روتانا ساحل جمیرا دبی پنج ستاره شامل چشم انداز بسیار زیبا به خلیج فارس میباشد و در ساحل جمیرا واقع شده است . هتل امواج روتانا ساحل جمیرا دبی شامل امکاناتی مانند سونا ، استخر روباز ، ورزشگاه ، جکوزی و اتاق های لوکس با تراس میباشد . رستوران هتل انواع غذاهای متنوع ایتالیایی و پیتزاهایی که در تنورهای هیزمی آماده میشوند میباشد و همچنین در رستوران بنی هانا انواع غذاهای دریایی تازه ، سوشی و استیک به میهمانان تور دبی ارائه میشود . امکانات اتاق های هتل امواج روتانا ساحل جمیرا دبی 5 ستاره دارای تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره ، حوله حمام ، سیستم تهویه مطبوع ، چای و قهوه ساز میباشد . فاصله هتل امواج روتانا ساحل جمیرا دبی تا فروذگاه 30 KM و همچنین تا مرکز شهر 12KM  میباشد .

منبع : هتل های دبی

 

مطالب مرتبط :

هتل امواج روتانا ساحل جمیرا دبی

تور لحظه آخری دبی

 

هتل ابن بتوته گیت دبی

 

هتل ابن بتوته گیت دبی

هتل ابن بتوته گیت دبی
این هتل 5 ستاره خدمات بی نظیری را در محیطی بسیار شیک و مدرن و مجلل به میهمانان تور دبی ارائه میکند . تمام اتاق های این هتل راحت و بسیار تمیز میباشند . هتل ابن بتوته گیت دبی شامل امکانات رفاهی مانند استخر روباز (تمام فصول) ، ماساژ و ایوان مخصوص حمام آفتاب می باشد . از دیگر خدمات این هتل به خانواده ها نگهداری از کودکان میباشد . اين هتل دارای 396 اتاق میباشد  . فروشگاههای متعددی در نزدیکی این هتل دبی میباشند . همچنین يک صرافي نيز در هتل وجود دارد تا مهمانان در با خیالی آسوده در این هتل بسر ببرند . 

منبع : هتل های دبی

 

مطالب مرتبط :

هتل ابن بتوته گیت دبی

تور لحظه آخری دبی

 

هتل ارکید دبی

 

هتل ارکید دبی

 هتل ارکید دبی

هتل ارکید دبی از هتل های 3 ستاره دبی میباشد که در مرکز منطقه ی دیره و در خیابان زیبای آل ریگا در کنار آبنمای معروف دبیقرار دارد . این هتل دارای 84 اتاق تمیز و راحت میباشد . رستوران این هتل انواع غذاهای دریایی و قاره ای را به میهمانان تور دبیارائه میکند . این هتل دارای امکانات تفریحی مانند استخر در پشت بام ، باشگاههای شبانه ، سونا و جکوزی و ترانسفر رایگان به سواحل دبی میباشد و همچنین به راحتی میتوان به مراکز خرید دبی به خصوص بازار عربها رسید .

منبع : هتل های دبی

 

مطالب مرتبط :

هتل ارکید دبی

قیمت تور دبی



:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

دبی مارینا دبی

 

دبی مارینا دبی

دبی مارینا دبی بزرگترین ساحل و تفریحگاه در تمام دنیا است. میهمانان تور دبی از سونا و استخر روباز هتل می توانند لذت ببرند و از خدمات و امکانات ماساژ مرکز سلامت و آب گرم هتل استفاده نمایند. از امکانات دیگر هتل ارائه خدمات مراقبت و نگهداری از کودکان می باشد. هتل و مرکز تفریحی داراي 195 اتاق است. اتاق ها دارای شيشه هاي دوجداره می باشد که از ورود هر سر و صدایی در زمان استراحت شما جلوگيري مي کند. دبی مارینا دبی دارای فروشگاه های متعددی است .صرافی هم در هتل وجود دارد که می توانید مبادلات ارزی خود را به راحتی انجام دهید.اتاق جلسه کاملا تجهیز شده در هتل وجود دارد. با درخواست ميهمانان و مسافران تور دبی اتومبیل برای کرایه در اختیارشان قرار می گیرد. همچنین ترانسفر فرودگاهی نیز برای مسافران تور دبی وجود دارد. در باغ زیبای هتل می توانید به استراحت بپردازید. همچنین این هتل و مجموعه تفریحی دبی مارینا دبی برنامه گردش نیز برای مسافران تور دبی و ميهمانانش تدارک دیده است. عزیزان علاقه مند می توانند در فعاليت هايي مانند : ورزش تنيس شرکت نمایند. آرایشگاه هم در هتل وجود دارد که می توانید در طول اقامت خود نیز آراسته و مرتب باشید.

منبع : دیدنی های دبی

 دبی مارینا دبی

قیمت تور دبی

 

برج العرب دبی

برج العرب دبی

برج العرب دبی هتلی زیبا و باشکوه در دبی می باشد . بنای برج العرب دبی  321 متر ارتفاع دارد و در جزیره‌ای زیبا که دست ساز 280 متر از خشکی فاصله دارد ساخته شده‌ است. کوچکترین اتاق هتل 169 و وسیعترین و بزرگترین اتاق هتل برج العرب دبی 780 متر مربع می باشد. اکثر مردم هتل برج العرب دبی را تنها هتل هفت ستاره جهان می‌ دانند . هفت طبقه از هتل برج العرب دبی به صورت آکواریوم در زیر دریا قرار گرفته شده است. کوچک‌ترین اتاق هتل برج العرب دبی برای اقامت شبی شش هزار درهم می باشد. قیمت غذا در برج العرب دبی حداقل هزار درهم می باشد. هتل برج العرب دبی از جمله هتل های لوکس جهان می باشد و آماده پذیرایی از مسافران تور دبی پاییز 93می باشد.

برج العرب دبی

 

منبع : هتل های دبی

 

مطالب مرتبط :

برج العرب دبی

قیمت تور دبی

 

 

آب نمای دبی

 

 

 

آب نمای دبی

 

آب نمای دبی بخش اصلی شهر دبی در طول تاریخ می باشد که در تاریخ و فرهنگ دبی نقش اصلی دارد. در ساحل دریا می توانید قدم بزنید. در زمان غروب میهمانان و مسافران تور دبی پاییز 93می توانند از شامی که در کشتی های کنار ساحل مهیا شده لذت ببرند. آب نمای زیبای دبی آبنمایی همراه با موسیقی می باشد و در دریاچهٔ زیبای برج خلیفه در مجاور دبی مال در دبی، امارات متحده عربی بنا شده‌است. هزینهٔ ساخت و ساز این آبنما 800 میلیون درهم معادل با 218 میلیون دلار آمریکا می باشد. آب نمای دبی بیش از 6600 چراغ در 25 رنگ مختلف می باشد و طول آن 275 متر می باشد و آب را تا ارتفاع 150 متر به سوی آسمان پرتاب می‌کند. طراح و مهندس آب نمای دبی شرکت وت دیزاین می باشد که آب نمای هتل معروف پلاژیو در شهر زیبای لاس وگاس را او طراحی نموده است.

 

 

منبع : جاذبه های گردشگری دبی



:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()