نوشته شده توسط : azar

مناطق گردشگری معروف مشهد

روستای مج مشهد محل سکونت گبرنشینان بوده است. قبر پهلوانی نامدار در دامنه یکی از کوههای مج قرار دارد. اهالی روستا به کار باغداری و دامداری مشغول بوده و عمده محصولات روستا شامل گیلاس، آلبالو، سیب و گردو می باشد.در تور مشهد زمستان 94 حتما به این روستا بروید. و علاوه بر آن هوای مطبوع، دشت های سرسبز مملو از گیاهان وحشی استعداد پرورش زنبور عسل در منطقه را ایجاد کرده و رشد داده است. همچنین برخی از روستائیان به کار جمع آوری و عرضه گیاهان دارویی مشغولند و در گذشته نیز کاشت گندم و جو رواج بیشتری داشته است.جاده اصلی روستا از طرف سیدی مشهد به مسافت ۲۸ کیلومتر در منطقه کوهستانی و روستای شلگرد عبور می کند که در فصل بهار پذیرای جشنواره گل های وحشی، شقایق ها و انواع گیاهان دارویی است و انبوه مشتاقان طبیعت را در تور مشهد به سوی خود می کشاند. روستای مج که از جاهای تفریحی تور مشهد اسفند 94 است در منطقه ای کوهستانی واقع شده و تپه ماهور و دره های زیادی که در دامنه این تپه آثار به جا مانده تاریخی روستا بیانگر سکونت مردمان در سالیان دور می باشد. و همچنین گورستانی قدیمی در منطقه وجود دارد که حکایت از زندگی مردمانی قبل از اسلام و بعد از آن برای گردشگران تور مشهد نوروز 95 می کند.

 

 

 

منطقه اسفجیر مشهد روستایی معروف از ییلاقات مشهد واقع در 200 کیلومتری شهر مشهد است که به واسطه داشتن آب فراوان، از باغات و مزارع پرباری برخوردار است. این روستای خوش آب و هوا، با داشتن رودخانه‌ای، از جاذبه گردشگری زیبایی در تور مشهد 95 برخوردار است. درخت چنار قدیمی این منطقه که در حیاط مسجد آن قرار دارد یکی از کهنسالترین درختان چنار ایران است که به گفته های روستا بیش از 500 سال قدمت و تنه آن 7 متر قطر دارد.در تور مشهد پس از گذشتن از روستا و با حدود یک ساعت پیاده روی آرام در کنار رودخانه به میان دره ای با دیواره های بسیار بلند وارد می شوید که با ادامه این مسیر به محوطه زیبای آبشار اسفجیر خواهید رسید. آبشار زيباي اسفجير در انتهاي يک دره باريک و صخره اي با فضايي بسيار هيجان انگيز و متفاوت در انتظار مشتاقان طبيعت در تور لحظه آخری مشهد  است.

 

منطقه اسفنجیر مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مناطق گردشگری معروف مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

مراکز خرید معروف دبی

 

مرکز خرید حمرين‌ سنتر‌ دبی واقع در منطقه دیره یکی از مراکز خرید مدرن ، باشکوه و از اصلی ترين جاذبه های گردشگری اين شهر به شمار می رود. حمرین سنتر مجهز به سيستم های خنک کننده قوی و کلیه امکانات خدماتی و رفاهی در تور دبی نوروز 95  است به همین دلیل دارای هوای بسيار مطبوعی است که سبب شده تا بسياری از گردشگران تور دبی به دليل گرمای شديد سطح شهر به ويژه در ماه های گرم سال، بازدید از اين مرکز خريد به ساير مناطق شهر را ترجيح دهند.این مرکز خرید از مراکز خريد شناخته شده براي توریستان تور لحظه آخری دبی محسوب می گردد که شامل 80 فروشگاه، چندين رستوران و پارکينگ با ظرفيت 800 اتومبيل می باشد.

 

 

 

مرکز خرید صحاری سنتر دبی یکی از مراکز خرید مهم دبی است که در بزرگراه شلرجه واقع شده و یکی از پر طرفدار ترین و بزرگ ترین بازارهای دبی محسوب می گردد . این مرکز خرید با شکوه در سال 2002 افتتاح شده و علاوه بر مرکز خرید ، 9 رستوران ، 10 کافی شاپ ، امکانات تفریحی و سرگرم کننده ای چون سینما ، شهر بازی و ... در صحاری سنتر در تور دبی بهار 95 وجود دارد . مرکز خرید صحاری سنتر شامل غرفه های فروش لوازم ورزشی ، مد و لباس ، کالاهای ورزشی ، لوازم آرایش ، جواهرات ، کتاب ، مبلمان ، لوازم الکترونیکی ، عینک آفتابی ، ساعت و... می باشد . از دیگر ویژگی های ممتاز این مرکز خرید مجهز برای گردشگران تور دبی می توان به بزرگ ترین شهربازی سرپوشیده امارات اشاره داشت که از 21 وسیله تفریحی مهیج تشکیل یافته است . وجود بالابر و آسانسورهای مجهز ، تهویه استاندارد و سرویس های بهداشتی مجهز نیز از عواملی است که بر محبوبیت صحاری سنتر دبی نزد مسافران تور دبی افزوده است .

 

ساعات کاری این مرکز خرید هر روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب و جمعه ها 1 ظهر الی 12 شب در تور لحظه آخری دبی می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل هبتور گرند دبی یکی از هتل های 5 ستاره دبی واقع در ساحل جمیرا می باشد که تفریحگاهی زیبا و مجلل در کنار ساحل خلیج همیشگی فارس می باشد.این هتل و تفریحگاه لوکس، چشم انداز زیبایی به دریا و باغ دارد و فاصله آن از فرودگاه بین المللی دبی 30 دقیقه است.در تور دبی نوروز 95 حتما در این هتل اقامت کنید. هتل هبتور گرند دارای 446 اتاق و سوئیت لوکس و بزرگ در 14 تیپ مختلف است که به مبلمان زیبا، حمام بزرگ، اینترنت، گاوصندوق و سیستم تهویه مطبوع مجهز است. مهمانان تور دبی می توانند در 18 رستوران این هتل انواع غذاهای دریایی، تایلندی، سنتی لبنان و... را بچشند.همچنین برخی رستوران های هتل ویژه سرو غذاهای محلی خاص است. مثلاً رستوران شاه جهان مخصوص سرو غذاهای هندی است و در رستوران لوچیانو غذاهای ایتالیایی ارائه می شود.مهمانان تور دبی نیز می توانند به انواع ورزش های آبی از قبیل بادسواری، اسکی روی آب، جت اسکی و غواصی بپردازند. از این هتل با 10 دقیقه رانندگی می توان به وایلد وادی (Wild Wadi) بزرگترین پارک آبی دبی رسید. ضمناً فاصله هتل از مرکز خرید امارات (Mall of the Emirates) که یکی از بزرگترین مجتمع های تفریحی، تجاری خاورمیانه محسوب می شود، با ماشین در تور دبی 95 ده دقیقه است. 

امکانات هتل هبتور گرند دبی در تور دبی زمستان 94 شامل:

ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، والیبال ساحلی , مرکز سلامت و آبگرم یا اسپا، حمام ترکی و بخار ، سکوی شیرجه ، امکانت غواصی و ساحل اختصاصی ,ارائه خدمات نگهداری از اطفال و همچنین داشتن فروشگاه های متعدد ,اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل و ....

 

 

 

هتل آرمانی دبی با طراحی زیبا در برج الخلیفه دبی در منطقه دان تاون دبی در مرکز دبی و نزدیکی مراکز خرید واقع شده است که در سال 2010 افتتاح شد و بعنوان بلندترین سازه ساخت بشر تا زمان افتتاح مطرح گردیده است.طبقات پائینی برج الخلیفه به هتل ارمانی اختصاص یافته که توسط موسسه جورجیا آرمانی طراحی و توسط هلدینگی آمریکایی ساخته شده است و گردشگران تور دبی می توانند تجربه نوین در محل اقامت طراحی شده توسط جورجیا ارمانی را در تور دبی بهار 95  تجربه کنند.

امکانات هتل آرمانی دبی بسیار متنوع و دارای فضایی مجلل با طراحی استثنائی است و سرشار از تحرک وسرزندگی با امکانات وسیع تفریحی برای انواع سلایق کودکان ونوجوانان، زوجهای جوان ،توریستهای تور دبی 95 ،بازرگانان ،بزرگسالان و ورزشکاران می توانند از امکانات هتل آرمانی بهره مند شوند.همه ساله این هتل پذیرای تعداد زیادی توریست و مهمان تور دبی از کشورهای مختلف می باشد.از امکانات هتل میتوان چهاراستخر سرپوشیده و روباز،مرکز آب گرم واسپا ،ماساژ،سونا،سالن بدنسازی،سالن آرایش و....  را نام برد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای 5 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

مساجد معروف استانبول

 

مسجد رستم پاشا در استانبول از جاذبه های تاریخی معروف تور استانبول در سال 1561 به دستور رستم پاشا صدر اعظم قانونی و توسط معمار سینان ساخته شده است . با توجه به اینکه اراضی منطقه امین اونو هم مرکز تجاری و هم گود بود معمار سینان در زیر این مسجد مخازن و دکانهایی ساخته است .در تور استانبول تعطیلات اسفند 94 حتما از این مسجد دیدن کنید. ارزش اصلی مسجد ناشی از نقوش گلهایی مانند میخک ، مینا ، لاله ، رز و زنبق بعنوان نمونه بسیار زیبایی از چینی کاری از نیک در قرن 16 هم در دیوارهای شبستان ورودی و هم در ستونهای پافیلی داخلی است . این چینی کاریها که جزو آثار هنری بسیار ظریف است در بین زیباترین نمونه های دوران کلاسیک قرار دارد که برای مسافران تور لحظه آخری استانبول جالب می باشد . این مسجد همانند یک موزه چینی کاری می باشد. این مسجد از سوی اسمه خان سلطان دختر سلطان سلیم سوم و به یادبود شوهرش صدر اعظم محمد پاشا در سال 1671 و توسط معمار سینان ساخته شده است که ارزش بازدید در تور استانبول نوروز 95 را دارد. داخل مسجد و تا دامنه گنبد با زیباترین چینی های آن تزئین یافته است . کلاهک منبر نیز از جنس چینی است. 

 

 

 

مسجد شاکرین (که در زبان ترکی Şakirin Camii نام دارد) از مساجد معروف تور استانبول در بخش آسیایی شهر استانبول قرار دارد. این مسجد در طول ۵ سال از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ احداث شده است و به عنوان یکی از مساجد مدرن ترکیه و جهان اسلام از آن نام برده می‌شود.در تور استانبول بهار 95 حتما از این مسجد دیدن کنید.این مسجد به دلیل آنکه یکی از معماران آن یک بانوی مسلمان است مشهور شده است اما معماری آن بر اساس پلان و نقشه خسرو تایلا صورت گرفته است و خانم زینب فادیللی اوغلو که یک مهندس معمار ترک است طراحی داخلی و تصحیح معماری آنرا برعهده داشته است.دیدار از این مسجد تور لحظه آخری استانبول سرشار از لذت می باشد.سفارش ساخت مسجد توسط بازماندگان خانم سمیحه شاکرین از خیرین ترکیه داده شده است و با موافقت شهرداری استانبول روی زمینی به مساحت ۱۰.۰۰۰ متر مربع و با زیربنای ۳۰۰۰ متر مربع ساخته شده است.مسجد دارای دو مناره به ارتفاع ۳۵ متر است و چیزی که این مسجد را از سایر مساجد معاصر متمایز می‌کند طراحی داخلی غیرمعمول و مدرن آن از نظر گردشگران تور استانبول زمستان 94  می باشد. سه سمت این مسجد شیشه ای می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مساجد معروف استانبول , دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل آرمادا استانبول واقع در محله‌ی سلطان‌ احمد استانبول یکی از هتلهای معروف سه ستاره می باشد که در نزدیکی چندین فروشگاه واقع شده است. مسجد کبود (Blue Mosque) و کاخ توپکاپی (Topkapi Palace) در مجاورت هتل و انواع بار و رستوران در محدود‌ه‌ی یک کیلومتری آن قرار دارند.در تور استانبول 95 حتما در این هتل اقامت کنید. یک ایستگاه اتوبوس در ۵۰ کیلومتری و فرودگاه استانبول (Istanbul Airport) در ۱۸ کیلومتری هتل است.

در تور استانبول نوروز 95 حتما در این هتل اقامت کنید.

هتل آرمادا در بین دیدنی‌های مهم استانبول قرار دارد و البته بسیار هم نزدیک به دریاست اما از ایستگاه‌های اتوبوس و تراموا کمی دور است. این هتل در سال دوهزار مورد بازسازی کلی قرار گرفته و بیشتر از 110 اتاق دارد. خیلی از اتاق‌های هتل تنها به کوچه‌ای که از جلوی در هتل رد می‌شوند دید دارند، اما بعضی‌ها هم تراس رو به شهر دارند. مسافران تور استانبول بوفه‌ی صبحانه‌ی آرمادا را تحت هیچ شرایطی نباید از دست دهند. از دیگر امکانات این هتل چهار ستاره می‌توان به تمهیدات جهت برگزاری کنفرانس، صبحانه‌ی مجانی، اینترنت پر سرعت، پارکینگ مجانی، رستوران، سرو غذا در اتاق ، سرویس اتوبوس به نقاط دیدنی شهر، سوییت و تسهیلات برای معلولین در تور استانبول اسفند 94 اشاره کرد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرمادا استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

مرکز خرید آکاسیا استانبول یکی از جدیدترین مجموعه های تجاری شهر استانبول می باشد که در بخش آسیایی استانبول و در منطقه اسکودار افتتاح شده است.این مرکز خرید با مرکز خرید مارمارا فاصله کمی دارد . دسترسی به مرکز خرید آکاسیا از طریق مترو ، اتوبوس و تاکسی امکان پذیر می باشد و مسافران تور استانبول میتوانند با رساندن خود به نزدیک ترین ایستگاه مترو ، راحتترین راه را برای رفتن به این مرکز خرید انتخاب کنند.در تور استانبول تعطیلات زمستان 94 حتما از اینجا خرید کنید.مرکز خرید آکاسیا شش طبقه می باشد و حدودا ۳۰۰ تا فروشگاه دارد و در فضای سرپوشیده و شیک طراحی شده و دو فضای سبز خیلی زیبا در این مرکز خرید به چشم میخورد. در این مرکز خرید استانبول فروشگاههایی برای ارائه برندهای معروف و مارک های ترک وجود دارد که میتوان در تور استانبول نوروز 95 انواع اسباب بازی ، لوازم ورزشی ، کیف ، کفش ، عینک ، جواهرات ، لباس های ورزشی ، لوازم آرایشی ، ساعت ، لوازم برقی ، لوازم خانگی و … را خریداری کرد .  البته آکاسیا دارای شهربازی ، سالن تئاتر ، سالن کنسرت ، کافه تریا ، فست فود ، سوپر مارکت ، پارکینگ طبقاتی و … هم می باشد .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید آکاسیا استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی

پارک ملی آنگ تونگ ساموئی محل زندگی مهاجرانی بوده است که از جامعه طرد شده و بعد ها به پنانگ منتقل شدند اما آثار زندگی آنها هنوز در این پارک به جای مانده است. این پارک متشکل از 42 جزیره ی کوچک،که همگی با جنگل های انبوه پوشیده شده اند و محل زندگی حیوانات گوناگونی چون میمونهای دم دراز و بوزینه های قد کوتاه و... می باشد.در تور تایلند تعطیلات زمستان 94 حتما از این پارک دیدن کنید.پارک ملی دریایی آنگ تونگ ( Angthong National Marine Park ) ساموئی تقریبا 250 کیلومتر مربع را در بر می گیرد که شامل 50 کیلومتر مربع محیط طبیعی حفاظت شده و بیش از 40 جزیره است. همه ی این جزایر به جز یکی از آنها به نام پالوآی بدون سکنه هستند. پارک دریایی آنگ تونگ که نام آن به معنای  جام زرین است به خاطر زیبایی طبیعی دست نخورده اش مشهور است. جزیره های پارک با ابعاد مختلف از چند صخره در دریای آبی تا جزیره های بهشتی کوچکی با سواحل سفید و درختان نارگیل هستند. بودن در این جزیره در تور تایلند نوروز 95  احساس جستجوگرانی را می دهد که کرانه های دور جهان را کشف می کنند. آب تمیز، آرام و دعوت کننده است و بهترین شرایط را برای جستجوی گنجینه های جزیره در تور تایلند زمستان 94 فراهم می کند.

برخی معتقدند که بهترین وسیله برای سفر به این جزیره در تور تایلند قایق موتوری است زیرا آبهای این منطقه در برخی روزها حتی هیچ گونه موجی ندارند و همچنین برای غواصی در تور تایلند 95  بسیار مناسب می باشد.

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی

 

 

 

از زیباترین و جذابترین جاهای دیدنی تور تایلند ، باغهای جادویی در ساموئی تایلند می باشد که یکی از بهترین تفریحگاهها و استراحتگاههای ساموئی در تور لحظه آخری تایلند محسوب میشود. در این باغات مجسمه های سنگی به چشم میخورد که بصورت نمادین از آیینهای مختلف تایلند سخن می گوید .باغات جادویی سامویی تایلند در ارتفاعات سامویی واقع شده و در این باغ پیکره های تراشیده از سنگ به نمایش گذاشته شده  که توسط هنرمندی به نام نیم تانگ سونگ در کنار یک آبشار کوچک قرار گرفته اند.این مکان در سال ۱۹۷۶ ساخته شد.محیط این باغ به دلیل وجود آبشارهای فراوان در اطرافش در تور تایلند اسفند 94 بسیار خنک می باشد.

 

باغات جادویی در ساموئی تایلند

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()