نوشته شده توسط : azar

هتل های معروف مشهد

 

هتل پارس مشهد پنج ستاره

hotel pars mashhad

در شهر مقدس مشهد هتل پارس در تور مشهد لحظه آخری در ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر مشهد قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان ايراني و خارجي تور مشهد 94 می باشد . هتل پارس مشهد داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . اتاق‌ها مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع ویژه میهمانان تور مشهد پاییز 94، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس در تور مشهد 94 می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی


 

هتل پردیسان مشهد پنج ستاره

hotel pardisan mashhad

هتل پردیسان در تور مشهد پاییز 94 در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه شهر مشهد قرار گرفته است. هتل پردیسان مشهد دارای 162 سوئیت دوبلکس , اتاق معمولی  آپارتمان امکاناتی مانند:  سالن آمفی تئاتر ویژه میهمانان تور مشهد لحظه آخری، همایش های گروهی و خصوصی ، و همینطور سالنهای سمینار، محل مراقبت و سرگرمی مناسب مخصوص بازی کودکان، سالن بدنسازی و بیلیارد ، رستوران مختلف در فضای باز ویژه میهمانان تور مشهد 94، مجموعه های سونا و استخر و اتاق ماساژ برای آرامش و استراحت می باشد. امکانات دیگر هتل پردیسان مشهد آرایشگاه , فروشگاه , ترانسفر فرودگاه , دستگاه خود پرداز و کرایه دوچرخه ویژه میهمانان تور مشهد پاییز 94 نیز می باشد.

آدرس هتل پردیسان مشهد : مشهد , بزرگراه کلانتری جنب پارک صدا و سیما
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
هتل ریکسوس سان گیت در تور لحظه آخری آنتالیا در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. مساحت این هتل 250 هزار متر مربع می باشد. همچنین استخر این هتل مساحتی بالغ بر 18 هزار مترمربع دارد. از دیگر ویژگی های این هتل در تور آنتالیا 94 برخوردار بودن از شهر بازی مخصوص کودکان است. چشمه ی آب معدنی هتل رکسوس 8 هزار مترمربع وسعت دارد. این هتل با فرودگاه 45 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 25 کیلومتر فاصله دارد. همچنین مراکز توریستی منطقه مثل موزه باستان شناسی و دروازه هادریان فقط 35 دقیقه پیاده با هتل مسافران تور آنتالیا پاییز 94 فاصله دارد .این هتل دارای 1094 اتاق می باشد.

از امکانات این هتل ویژه میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا می توان به تنیس روی میز، کورد تنیس، تیر اندازی، ژیمناستیک، آکروبات، پرستار کودک، اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده برای کودکان، پارک بازی، بیلیارد، خدمات پزشکی ویژه میهمانان تور آنتالیا 94، شوهای ورزشی در آمفی تئاتر، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، خدمات گردشگری، جت اسکی، اسکی روی آب، والبیال ساحلی ویزه میهمانان تور آنتالیا پاییز 94، انبار بار و چمدان، آسانسور، روزنامه ، تهویه مطبوع، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان، خدمات شستشوی لباس، سرویس نگه داری از کودک، لاندری و صندوق امانات، رستوران های متعدد و با شکوه ویژه میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا، بار، دیسکو، کافی شاپ، بوفه کامل صبحانه، سالن بدنسازی، استخرهای سرپوشیده و روباز، پارک آبی، سونا و جکوزی، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری ویژه گردشگران تور آنتالیا 94، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، سالن زیبایی، سالن بولینگ، سولاریوم، بسکتبال، فوتبال و... اشاره داشت.

 برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا بازدید نمایید.

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ,هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
 

ساحل لارا آنتالیا

ساحل لارا آنتالیا

این ساحل زیبا یکی از زیباترین سواحل آنتالیا در تور لحظه آخری آنتالیا محسوب می شود.این ساحل در شرق شهر آنتالیا قرار گرفته است آبشار دودن آنتالیا ده کیلومتر پایین تر از ساحل لارا آنتالیا واقع شده است که به دریا میریزد یک بازارچه صنعتی قدیمی هم در کنار این منطقه برای گردشگران تور آنتالیا 94 است.ساحل لارا یک ساحل ماسه ای زیبا است که گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است.آب و هوا در منطقه گرم و دلپذیر است دارای ساحل اختصاصی،رستوران و پلاژ است


 

ساحل کمر آنتالیا

ساحل کمر آنتالیا

شهر کمر در فاصله چهل و دو کیلومتری از شهر آنتالیا قرار گرفته است که مناطق دیدنی زیبایی در تور آنتالیا پاییز 94 دارد ساحل کمر آنتالیا تفریحگاه مجهزی دارد که افراد علاقه مند به ورزش های آبی از قبیل قایق رانی و دریانوردی به مناطق جنوبی که خلیج ها و سواحل زیبایی دارد میروند و لذت میبرند. در سمت شمالی این منطقه ی تفریحی پله هایی برای گردشگران تور لحظه آخری آنتالیا است که مستقیم به ساحل وصل می شود.ساحل کمر آنتالیا ساحلی با پرچم آبی است که اتحادیه اروپا اعطا کرده است.یکی از جذابیت های کمر تور آنتالیا زیباییهای طبیعی این منطقه است که به غیر از این آثار تاریخی از قبیل دروازه هادریان و اثرهای تاریخی به سبک رومی در این شهر باقی مانده است.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
 

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه ی بلک آنتالیا واقع شده است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل استخر، سونا و جکوزی، یوگا، حمام ترکی، آرایشگاه که در طول اقامت نیز آراسته و مرتب باشید،محل نکهداری کودکان، زمین تنیس ویژه میهمانان تور آنتالیا 94، صرافی که میتوانید مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان انجام دهید، فروشگاه و بوفه صبحانه است.اتاقهای این هتل مجهز به تلویزیون ال سی دی، یخچال ویژه میهمانان تور آنتالیا پاییز 94، مجهز سیستم تهویه مطبوع، گاو صندوق، مینی بار، حمام با امکانات لازم و تلفن است. هتل لیماک آرکادیا آنتالیا هتلی شیک و مرتب می باشد که مسافران تور آنتالیا از اقامت خود در این هتل بسیار راضی هستند.


 

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

این هتل 5 ستاره در تور لحظه آخری آنتالیا که در منطقه کنیالتی آنتالیا واقع شده است دارای امکانات مدرن است از قبیل استخر روباز،مرکز سلامت و آبگرم،حمام ترکی،استخر سرپوشیده و روباز است.هتل داری 334 اتاق و خدمات نگهداری از کودکان ویزه میهمانان تور آنتالیا 94 نیز هست.همچنین اتاق جلسه مجهز و اتومبیل کرایه در اختیار میهمانان قرار می گیرد.هتل دارای کتابخانه و فعالیت های ورزشی مانند پرتاب دارت ،پینگ پنگ و غیره است . هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا بسیار تمییز و مناسب برای مسافران تور آنتالیا می باشد.
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ,هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

آرامگاه همایون هند

آرامگاه همایون هند

آرامگاه همایون مقبره‌‌ی در تور هند آبان 94 متعلق به همایون، یکی از پادشاهان گورکانی هند است در سال 1570 بدستور همسر اول همایون پادشاه، بگابگوم (وی زنی باهوش، باسواد و آشنا به علم پزشکی و روانشناسی بود و از بستگان نزدیک پادشاه  بشمار می‌رفت) و بدست معمار ایرانی بنام میراک میرزا قیاس ساخته شد.نام دیگر این آرامگاه نصرالدین همایون وقابل توجه مسافرین تور هند آبان 94 میباشد.این آرامگاه در منطقه نظام الدین و در مرکز شهر دهلی قرار دارد.این مقبره در قرن 16 میلادی واقع شده است و از جاذبه های گردشگری هند به شمار میاید.این آرامگاه اولین باغ ایرانی در شبه قاره هند میباشد.مقبره همایون، اولین مقبره با فضای آزاد و باغ گونه در تمام هند است که اولین بنا در تور هند پاییز 94 است که در نمای آن از سنگهای ماسه‌ای قرمز رنگ استفاده شده است. در محوطه این مقبره تاریخی، علاوه بر ساختمان مقبره همایون ساختمان‌های دیگری نیز از جمله مقبره عیسی‌خان‌نیازی یک نجیب زاده افغانی که در دربار شیرشاه سوری بوده و علیه مغول‌ها جنگ کرده، وجود دارد. مقبره همسر همایون ، حمیده بگوم، دارا شیکو و چند تن از دیگر نوادگان همایون نیز در این محوطه قرار دارد.محوطه باغ‌مانند این مقبره از باغهای ایرانی بخصوص چهارباغ الهام گرفته است و گردشگران تور هند پاییز 94 بسیار به آن توجه میکنند. بطوریکه دارای 4 خیابان اصلی و دو نهر آب اصلی است که به مقبره منتهی می‌شوند. معماری بکار رفته در ساخت این اثر در نوع خود بی‌نظیر و در تاریخ هند اولین بوده و به همین دلیل الهام‌بخش بسیاری از بناهای دیگر شده است.گردشگران تور هند آبان 94 بسیاری را به سمت خود جذب میکند.

همایون دومین پادشاه گورکانی بعد از مدت 15 سال که در ایران پناهنده بود به کمک شاه طهماسب اول به کشورش برگشت و به طور ناگهانی بهد از مدتها در گذشت.همسر او حمیده بانو بیگم که با معماری ایرانی آشنا شده بود با الهام گرفتن از آرام گاه های ایرانی آرامگاه همایون را یکسال بعد از مرگش شروع به احداث و هشت سال بعد به پایان رساند.این آرامگاه مانند دیگر بناهای آن زمان از عناصر معماری ایرانی بسیاری الهام گرفته است.این بنا یکی از پربازدیدترین بناهای هند برای گردشگران تور هند آبان 94 میباشد

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های هند , جاذبه های گردشگری هند , جاذبه های توریستی هند , بهترین جاذبه های توریستی هند ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

جشن ببر در هند

جشن ببر در هند

CELEBRATE INDIA'S TIGERS

از آداب و رسوم هند جشن ببر یکی از جشن های معروف وباشکوه هند که بسیار قابل توجه گردشگران تور هند آبان 94 است که با نام های جشن محصول وجشن اونام نیز خوانده میشود. این جشن یا جشنواره که یکی از زیباترین جشن های هند و مراسم های کهن کشور هزار آیین هند است هر ساله در 12 سپتامبر مصادف با 21 شهریور خورشیدی در تریشور کرالای هند برگزار می شود.این جشن نوعی شکر گذاری برای برداشت محصول خوب و سالم است. هنرمندان هندی بدنهای کشاورزان و زمین داران و افرادی را که دوست دارند در این مراسم شرکت کنند، به شکل ببر، پلنگ یا شیر نقاشی می کنند.گردشگران تور هند پاییز 94 بسیار به این جشن توجه نشان میدهند.
چهارمین روز جشن محصول اونام نام دارد. در این روز، شرکت کنندگان خود را آماده می کنند که با بدن های رنگ شده در هیبت ببر، پلنگ یا شیر و به تقلید از راه رفتن این حیوانات به سمت مرکز نمایش روند. مراسم اونام یا جشن محصول در یک منطقه پر درخت انجام می شود. حرکت افراد شرکت کننده با آن بدن های رنگارنگ از میان درختان بسیار دیدنی و مهیج است.این جشن ممکن است بیش از 600 شرکت کننده با بدن های ببری شکل داشته باشد. شرکت کننده ها با حرکات نمایشی و پیچ و تاب هایی که به بدن خود می دهند، سعی در تداعی هیبت، قدرت و حرکات نرم و مرموز این حیوانات وحشی را دارند.

جشن ببر در هند

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های هند , جاذبه های گردشگری هند , جاذبه های توریستی هند , بهترین جاذبه های توریستی هند ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل هیلتون گاردن این ساکت دهلی هند

هتل هیلتون گاردن این ساکت دهلی هند

هتل هیلتون گاردن این ساکت دهلی هند برای مسافرین تور هند آبان 94 خدماتی از قبیل : خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،ترانسفر فرودگاه ،لباسشویی ، خشکشویی ،صبحانه در اتاق ،اتو کشی ،صرافی ،خدمات کفش و واکس ،بسته های نهار ،فکس و کپی ،مرکز تجارت ،خدمات تهیه بلیط ،سرویس اتو شلوار ،امکانات اتاق VIP  را به مسافرین تور هند پاییز 94 خود ارائه می دهد.و همچنین امکاناتی مثل جکوزی ،استخر سرباز (تمام فصول)، اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای خالی از حساسیت و مرکز بدنسازی را دارا می باشد.


 

هتل سولت اند پرسنال سوئیت دهلی هند

هتل سولت اند پرسنال سوئیت دهلی هند

هتل سولت اند پرسنال سوئیت دهلی هند برای مسافرین تور هند آبان 94 خدماتی از قبیل : خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،لباسشویی ،خشکشویی ، صبحانه در اتاق ،اتو کشی ،خدمات کفش و واکس ،بسته های نهار ،خدمات تورها ،فکس و کپی ،مرکز تجارت ،خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ،سرویس مستخدم ،امکانات اتاق   را به مسافرین تور هند پاییز 94 ارائه می دهد.و همچنین امکاناتی مثل ماساژ ،استخر روباز ، استخر سرباز (تمام فصول)  و اتاق و امکانات برای معلولین ،اتاق های خانوادگی و مرکز بدنسازی را دارا می باشد.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های هند, بهترین هتل های هند , هتل های ارزان هند , هتل های مجلل هند ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل میراکل آنتالیا هتلی پتج ستاره و مناسب برای گردشگران تور آنتالیا آبان 94 است.این هتل هتلی ساحلی و زیبا و دارای یک استخر بسیار بزرگ و بسیار زیبای روباز است. این هتل از مرکز شهر آنتالیا 11 کیلومتر فاصله دارد.این هتل دارای بیش از 700 اتاق میباشد.این هتل در سال 2005 ساخته شده و دارای امکانات بسیار زیادی برای مسافرین تور آنتالیا تعطیلات آبان 94 میباشد مانند خدمات سرو غذا در اتاق ، خشکشویی ، خدمات پزشکی ، مینی بار ، اتاق ماساژ ، مرکز تناسب اندام  وجود دارد در هتل بسکتبال و یک زمین فوتبال ، زمین تنیس ،  استخر بزرگ ، استخر کودک ، استخر آبگرم ، استخر همراه با صندلی و سایبان برای حمام  آفتاب ،تنیس ، تنیس روی میز ،  والیبال ساحلی ، دارت ، تیر اندازی  با کمان ، بدمینتون ، بیلیارد ، جت اسکی ، قایق موزی ، قایق موتوری ، موج سواری ، دریانوردی ، رستوران با انواع غذاها و انواع نوشیدنی ها و ... میباشد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

آنتالیا ساید

این مکان زیبا يكي از محبوبترین مناطق گردشگري تركيه برای مسافرین تور آنتالیا آبان 94 به شمار میرود. به شمار مي آيد. اين منطقه بندري نیز منطقه اي باستاني و تاريخي به حساب می آید ، و  به معناي درخت انار است.اين مکان دارای ساحل ماسه اي ،ويرانه هاي باستاني ،مغازه هاي بي شمار و امکانات رفاهی است .و یکی از مراکز مهم توریستی است. تعداد زیادی كافه و رستوران ،مغازه ،كه داراي چشم انداز زيبا از دريا مي باشد زيبایی اين مکان تفریحی را دو برابر کرده است.مغازه هايي كه در اطراف خيابانهاي پارك قرار گرفته اند که وسايل چرمي متنوع ،جواهرات زيبا و خدمات خوبي را در اختیار مسافران تور آنتالیا تعطیلات آبان 94 قرار می دهند.یکی از زیباترین تالارها ،تالار تآتر تزئين شده با ستو نهاي زيبا است. بازار معبد آپولو و گورستان در نزديكي دريا قرار گرفته اند و از مناطق  تاریخی این منطقه هستند.


حمام رومیها آنتالیا

در حمام روميهاي آنتاليا  كه امروزه به موزه اي جذاب برای گردشگران تور آنتالیا آبان 94 تبدیل شده مجموعه ای  از  آثار باستان شناسي  جذاب را ميتوان مشاهده نمود . براي مسافران تور آنتالیا تعطیلات آبان 94 شهر آنتاليا كه بيشتر از اين شهر انتظار فضايي تفريحي را دارند اين موزه ميتواند جذابيت هاي خاص خود را داشته باشد  . اين حمام در وسط جنگل هاي درختان كاج محل اقامت سورگون بنا شده است . اين محل  كه به خاطر داشتن  سواحل ماسه اي و درياي آرام و آبي  گردشگران تور آنتالیا آبان 94 را به خود جذب مينمايد  . از اين رو برای رفاه حال گردشگران كليه امكانات تفريحي و رفاهی در اين مكان تعبيه شده است .

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان

هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان در مركز تجاری این شهر ومناسب برای مسافرین تور ارمنستان تعطیلات آبان 94 واقع شده است لذا به مراكزي مانند ساختمان اپرا ايروان، موزه ملی و برخی از دیدنی‌های فرهنگی بسیار نزدیک می باشد. اتاقهاي هتل آنی پلازا با دیدی زیبا از شهر و كوه آرارات می باشد و این هتل  امكاناتي از قبیل  طبقات مخصوص غیر سیگاری‌ها، خشكشویی، مركز ورزش، صندوق‌های امانات، صرافي، سالن زیبایی و سالن كنفرانس را به مسافران خود ارائه می دهد.

 


 

 

هتل مترو پل ایروان ارمنستان

هتل مترو پل ایروان ارمنستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 هتل مترو پل ایروان ارمنستان برای مسافرین تور ارمنستان آبان 94 خدماتی از قبیل خشکشویی , صبحانه در اتاق , اتو کشی - صرافی , فکس و کپی را به مسافران خود ارائه میدهد.

 و همچنین دارای امکاناتی مثل استخر روباز - سونا - مرکز سلامت و آبگرم - سولاریوم - استخر سر پوشیده می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: ,هتل های ارمنستان ,بهترین هتل های ارمنستان , هتل های ارزان ارمنستان , هتل های مجلل ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

دره گلهای ارمنستان

دره گلهای ارمنستان

 

این منطقه ورزشی ، تفریحی و گردشگری و قابل توجه مسافران تور ارمنستان آبان 94 میباشد که همیشه سرسبز و باطراوت است در 8km  شمال غربی شهر هرازدان در ادامه رودخانه مارماریک در دامنه کوههای دساغکوونیادس در ارتفاع 1845m از سطح دریا قرار دارد. در این منطقه  سالنهای ورزشی زیادی وجود دارد ، همچین دارای موزه ، رستورانها استراحتگاههای تابستانه و همچنین کلیسای بسیار قدیمی و مراکز خرید وجود دارد.

 


موزه تاریخ ملی ارمنستان (ایروان)

 موزه تاریخ ملی ارمنستان (ایروان)

 موزه تاریخ در میدان جمهوری "میدان سابق لنین"قرار دارد . در گذشته رو به رو ی آن پیکر کاترین کبیر و زمانی پیکر لنین واقع  شده است. کلکسیون باستان شناسی با اهمیت از عصر حجر تا دوره قرون وسطی را دارا می باشد. در این موزه، کتابهای لاتین از Ejmiatsin  و حضور ارتش روم و صفوی و غیره جالب است. 

 


کلیسای گغارت ارمنستان

 کلیسای گغارت ارمنستان

 کلیسای گغارت به مفهوم سرنیزه است که در سی و پنج کیلومتری جنوب شرقی ایروان ساحل شرقی رودخانه ازاد موجود دردره تاریخی گغارت قرار گرفته است و قابل توجه گردشگران تور ارمنستان آبان 94 میباشد . این عمارت در دو موقعیت متفاوت بنا شده وازدو قسمت اساسی تشکیل شده است دراوایل قرن 13 این منطقه جزو املاک اختصاصی خاندان زاکریان بوده است و قابل ذکر است که خاندان زاکریان یکی ازثروتمندترین خاندان درتاریخ ارمنستان بوده اند که به دستورشان کلیسای بیرونی در سال "1215" بنا می شود بعدهاخاندان پروشیان این ملک راازخاندان زکریان خریداری نموده اند ودستور ساخت کلیسای درونی رابه یک خواهرومعمار دادند.ودراواخر قرن سیزدهم کلیسای درونی ساخته که از سه قسمت اصلی تشکیل شده ا ندویکی ازاین قسمتها ارامگاه سلسله پروشییان محسوب می شود ساخت کلیسای درونی که ازتراش صخره به وجود امده به مدت  ده سال طول کشیده است.مسافران تور ارمنستان آبان 94 بسیار از این کلیسا دیدن مینمایند.

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان , جاذبه های توریستی ارمنستان , بهترین جاذبه های توریستی ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

منطقه دیدنی دلیجان ارمنستان

منطقه دیدنی دلیجان ارمنستان

ساکنان این شهر آن را سوئیس کوچک در ارمنستان مینامند که بسیار قابل توجه گردشگران تور ارمنستان آبان 94 میباشد. . این شهر برای استراحت و تعطیلات آسمانی زیبا و پر از ارامش دارد.شهر دلیجان در شمال ارمنستان در منطقه Tavush  واقع شده بین دریاچه seven و Ijeven  . زیبا ترین شهر احاطه شده بین کوه و جنگل در ارمنستان این شهر زیبا و کوچک است. این شهر دارای ساختمانهای قدیمی میباشد.بهترین مسیر برای رسیدن به دلیجان بزرگراه اسون و عبور از تونل اسون میباشد. منظره هایی که در طول مسیر میبینید باور نکردنی است. گرانترین و سردترین نوشیدنی دنیا در روستای سیمنوکا در کنار چشمه آب را خواهید نوشید.

 

دلیجان ارمنستان

 

دلیجان ارمنستان

 

دلیجان ارمنستان

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان , جاذبه های توریستی ارمنستان , بهترین جاذبه های توریستی ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

کاخ توپکاپی استانبول

محل زندگی سلطانهای عثمانی کاخ توپکاپی استانبول به مدت 391 سال بوده و جذابترین و پر بازدیدترین شهر استانبول برای مسافرین تور استانبول آبان 94 است.  معماری بی نظیر و حیاط های خیلی زیبا دارد. عمارت کاخ توپکاپی استانبول در سال 1924 مدتی بعد از دوره عثمانی به موزه تبدیل گردید.حرم سلطنتی نیز در کاخ توپکاپی استانبول بود . بازدید کنندگان تور استانبول تعطیلات آبان 94 به صورت مستقل می توانند از حرم بازدید نمایند و به غیر از هزینه ورودی که 13 دلار می باشد 10 دلار هم اضافه پرداخت نمایند. بازدید کاخ توپکاپی استانبول از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر در بیشتر روزها به جز سه شنبه ها باز است.


 

 

این پارک یکی از بزرگترین و مجهزترین پارک های استانبول می باشد که در منطقه باغچه شهر استانبول قرار گرفته است . 

پارک آبی دلفین استانبول

در پارک آبی دلفین استانبول پارک انواعی از استخرهای بزرگ و کوچک , استخر کودکان , انواع سرسره های آبی و ... وجود دارد . در این پارک 11 دلفین ، 3 فوک و 4 کوسه در حوضچه های آن به چشم میخورد . در این پارک زیبا دلفینی به نام یونس نگهداری می شود که مسافران تور استانبول آبان 94 می توانند ضمن استفاده از این پارک به تماشای حرکات زیبای این دلفین بنشینند . همچنین در این پارک رستوران ها و کافه هایی جهت استراحت صرف غذا برای بازدیدکنندگان وجود دارد .

پارک آبی دلفین استانبول

مسافرین محترم تور استانبول تعطیلات آبان 94 می توانند همه روزه از ساعت 14 به تماشای حرکات زیبای این دلفین ها بنشینند .

 


 

کاخ دلمه باغچه استانبول

کاخ دلمه باغچه استانبول در نزدیکی تنگه بسفر وقابل توجه گردشگران تور استانبول آبان 94 واقع شده است و دارای اهمیت تاریخی و جذابیت زیادی می باشد. کاخ دلمه باغچه استانبول در قرن نوزده ساخته شد، و آخرین پادشاهان عثمانی از ساختمان کاخ برای مکان و محل اقامت و حکومت استفاده می کرد . معماری داخلی و خارجی کاخ دلمه باغچه استانبول با معماری اروپایی و عربی ساخته شده است که میان این دو قاره به چشم میخورد . کاخ دلمه باغچه استانبول بیشتر روزها به جز روزهای دوشنبه از ساعت 9 تا چهار بعد از ظهر برای بازدید مسافران تور استانبول باز می باشد. 

کاخ دلمه باغچه استانبول

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا یکی از دیدنی های استانبول می باشد که هر ساله بسیاری از گردشگران تور لحظه آخری استانبول را به سمت خود می کشاند . این کلیسا در ابتدا به منظور کلیسای بیزانسی ساخته شده بود ولی امروزه تبدیل به یک موزه شده است . کاشیکاری های این کلیسا از نشانه های بیزانسی این کلیسا می باشد . این کلیسا در سال 1500 ساخته شده است و در قسمت شمال غربی مسجد سلطان احمد واقع شده است .

کلیسای چورا استانبول

این موزه همه روزه به جز چهارشنبه ها باز است و علاقه مندان می توانند از این موزه زیبا دیدن کنند .

 


برج گالاتا استانبول

این برج به طول حدود 67 متر می باشد و در بی اوغلو ، یکی از مناطق قدیمی استانبول قرار دارد . این برج در سال 1348 ساخته شده و در آن زمان بلندترین ساختمان  در استانبول به شمار می رفته است . این برج یکی از دیدنی های شهر استانبول می باشد که می توان از بالای آن نظاره گر شهر استانبول بود . در اطراف آن رستوران ها و مراکز خرید متنوعی وجود دارد که گردشگران تور لحظه آخری استانبول پس از بازدید از این برج می توانند از مکان های اطراف آن هم استفاده کنند .

برج گالاتا استانبول

برج گالاتا استانبول

 


مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

در منطقه بشیکتاش استانبول مسجد ارتاکوی استانبول قرار گرفته است و در نزدیکی آب بنا شده است. در این منطقه پل بسفر  هم قرار گرفته است ، و از منطقه های بسیار معروف استانبول می باشد. مسجد ارتاکوی استانبول و پل بسفر در ذهن برای مسافران تور لحظه آخری استانبول معنا و مفهوم متفاوتی ایجاد می کند و نشان دهنده رابطه معنوی بین بخش اروپایی و آسیایی شهر زیبای استانبول می باشد . از جمله جاذبه های دیدنی و گردشگری شهر زیبا و دیدنی استانبول مسجد ارتاکوی استانبول می باشد. رفتن به این مسجد راحت می باشد و دارای موقعیت مکانی خوبی می باشد و با اتوبوس به راحتی می توانید از میدان تقسیم به مسجد ارتاکوی استانبول بروید. منظره تنگه بسفر با بنای مسجد ارتاکوی استانبول چشم اندازی دیدنی را به وجود آورده است.

مسجد ارتاکوی استانبول

 

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
هتل اترنو Eterno Hotel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 این هتل جزء هتل های 5 ستاره برای گردشگران تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل شامل 63 اتاق مجهز میباشد. هتل موقعیت دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است.این هتل دارای خدماتی برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول همچون نگهداری از اطفال ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتوکشی ، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم ، خانه داری اشاره کرد.این هتل شامل امکاناتی از قبیل رستوران ، روزنامه ، پذیرش شبانه روزی ، اتاقهای پاک بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، باغ ، تهویه ، بار ، گرمایش ، منطقه بدون سیگار میباشد...در صورت درخواست مسافرين تور لحظه آخری استانبول ، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 هتل الیت وورد هتلی 5 ستاره برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول میباشد که در مرکز شهر استانبول  قرار دارد.فاصله هتل الیت وورد تا فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر است.هتل الیت دارای 102 اتاق با چشم اندازی زیبا میباشد.این هتل همچنین دارای چند اتاق مخصوص معلولین عزیز دارد.این هتل برای گردشگران تور لحظه آخری استانبول دارای امکاناتی از قبیل آرایشگاه ، صرافی ، فروشگاه ، گاوصندوق ، رستوران ، لباسشویی  میباشد.همچنین دارای امکانات تفریحی ورزشی نظیر بدنسازی ، سونا ، استخر سرپوشیده وماساژ و حمام ترکی میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل سوییس استانبول

هتلی بسیار شیک و مجلل می باشد که اطراف آن را باغ های بزرگی فراگرفته است . این هتل در مرکز شهر استانبول قرار دارد .

هتل سوییس استانبول

 

هتل سوییس استانبول

اتاق های این هتل بسیار مجلل و وسیع می باشند و از امکانات خوبی برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول نیز برخوردار است . اتاق های این هتل به سبک اروپایی سنتی تزیین شده است و اکثرا منظره ای زیبا از شهر استانبول را دارند . این هتل حمام های وسیعی نیز دارد .

هتل سوییس استانبول

هتل سوییس استانبول

هتل سوییس استانبول

مسافرین محترم تور لحظه آخری استانبول می توانند اقامت خوبی را در این هتل داشته باشند .

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
هتل پارک اتومان استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 هتل پارک اتومان استانبول هتلی پنج ستاره است.این هتل دارای 38 اتاق پاکیزه مجهز به سیستم تهویه مطبوع میباشد و بهترین مکان برای استراحت و آرامش مسافرین تور لحظه آخری استانبول میباشد.پذیرش در این هتل به صورت شبانه روزی انجام میشود.در این هتل نیز میتوانید تبادل خدمات ارز را به سهولت انجام دهید.این هتل خدماتی را به مسافرین تور لحظه آخری استانبول عرضه میکند.از امکانات و خدمات این هتل میتوان به سونا ، جکوزی ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتوکشی ، فکس ، کپی ، سالن ورزش ، زمین تنیس و بیلیارد ، ترانسفر رایگان فرودگاه ، چایخانه سنتی ، چایخانه در بام هتل ، گشت درون شهری و برون شهری ، تاکسی سرویس ، فروشپاه و غرفه و ... . خدمات گردش خود را از ما بخواهید .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل شانگری لا بسفر استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل شانگری لا بسفر از جمله هتل های 5 ستاره و بسیار لوکس شهر استانبول برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول  می باشد. این هتل در ماه می سال 2013 در منطقه ای به نام بشیکتاش، ساحل اروپایی تنگه بسفر ، در نزدیکی کاخ دلمه باغچه بنا گردیده است . این هتل در نزدیکی بسیاری از مراکز خرید و پاساژهای خوب استانبول قرار دارد و تنها با 5 دقیقه رانندگی می توان به همه این مراکز خرید دسترسی پیدا کرد. هتل شانگری لا بسفر دارای 186 اتاق است. این هتل بزرگترین اتاق ها را در بین هتل های استانبول برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول دارا می باشد و بسیاری از آن ها چشم انداز زیبایی از تنگه بسفر را دارند. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، وای فای رایگان، حمام مرمر، دمپایی، سشوار، حوله، تلفن، مینی بار، کتری برقی، قهوه ساز و ... می باشند. فاصله هتل تا میدان تکسیم 2 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک 27 کیلومتر می باشد.

این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول خدماتی همچون باشگاه، استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، پارکینگ رایگان، آسانسور، فروشگاه، رستوران، بار، سیستم گرمایشی، سویت مخصوص تازه عروس ها، سالن آرایش و زیبایی، مرکز بیزنس، فکس، کپی و ... را دارا میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش در قست جنوب شرقی جزیره کیش و در مجاور هتل مارینا پارک و دلفیناریوم کیش وقابل توجه مسافرین تور لحظه آخری کیش می باشد. این پارک در زمینی به مساحت پانزده هزار متر مربع و به طول سیصد متر در امتداد ساحل ماسه ای با نمای زیبا است. در پارک ساحلی سیمرغ کیش فضای مخصوص بازی کودکان نیز قرار داد که شامل پینگ پنگ , پیست اسکیت , مسیرهای پیاده روی , آبنما , سرویس بهداشتی و ایستگاه دوچرخه سواری نیز می باشد.

 


لاک پشت های دریایی کیش

تور کیش لاک پشت های دریایی

در سواحل زیبا و بی نظیر خلیج فارس به دلیل امنیت و آرامشی که وجود دارد آبزیان متنوعی در آن اسکان گزیدند. از جمله لاک پشت های دریایی که می توانید گونه های خاصی از آن ها را در سواحل خلیج فارس مشاهده کنید. لاک پشت نوک دار و لاک پشت سبز دو نوع لاک پشتی هستند که در سواحل خلیج فارس زندگی می کنند. علاوه بر این در قسمت جنوبی و غربی جزیره کیش و همچنین در نزدیکی دماغه غربی لاک پشت های بسیار بزرگ و غول پیکری وجود دارد که به راحتی از بالای دیوارهای ساحلی قابل مشاهده هستند. یکی از جاذبه های جزیره زیبای کیش و صخره های ساحلی آن بویژه هنگام غروب آفتاب وفور لاک پشت های آن می باشد که توجه گردشگران تور لحظه آخری کیش را به خود جلب می کند.

تور کیش لاک پشت های دیایی

مسافران تور لحظه آخری کیش جالب است بدانند که لاک پشت ها اولین چرخه اکوسیستم دریایی را تشکیل می دهند و برای بقای نسل انسان لازم و ضروری است. در حقیقت این موجودات عهده دار توازن زیست محیطی هستند و نبود آن ها انسان را با فاجعه ای جبران ناپذیر روبرو می کند. لاک پشت ها به همراه کروکودیل ها و مارمولک ها مهره دارانی هستند که از 200 میلیون سال پیش پا به چرخه حیات گذاشتند و قدمت آن ها بیشتر از سایر خزندگان است. تنها خزندگانی که توانستند با زندگی در دریا سازش پیدا کنند مارهای دریایی و لاک پشت های دریایی هستند. اما با وجود این با خشکی همچنان در ارتباط هستند و برای تخم گذاری به سواحل شنی می روند و برای تنفس هم به سطح آب می آیند.

تور کیش لاک پشت های دریایی

از دیگر مواردی که شاید برای مسافران تور لحظه آخری کیش جالب باشد تغذیه لاک پشت ها است که از دعروس دریایی , اسفنج ها , لارو سخت پوستان و نرم تنان و گیاهان دریایی و... استفاده می کنند. انتشار جغرافیایی لاک پشت ها در آب های گرم و نیمه گرم استوایی به ویژه خلیج همیشه فارس و دریای عمان است و پراکنش جهانی دارند.  این موجودات در سواحل شنی تخم گذاری می کنند زیرا سواحل جنوب شرایطی نامناسب دارد و همین امر باعث محدود شدن محل تخم گذاری لاک پشت ها شده است. از مسافران تور لحظه آخری کیش خواهشمند هستیم که برای بقای این لاک پشت ها از دست زدن به آن ها و شنا کردن در اطراف آن ها , تردد در زیستگاه آن ها , ریختن زباله در دریا , دست زدن یا برداشتن تخم لاک پشت ها , تعقیب کردن لاک پشت ها هنگام غواصی و... خودداری کنید. همچنین مسافران تور کیش هنگام قایقرانی خود مراقب لاک پشت هایی که برای تنفس به سطح آب آماده اند باشند.

تور کیش لاک پشت سبز خلیج فارس

 


پارک ساحلی میرمهنا کیش

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی میرمهنا در قسمت شمال غربی جزیره کیش و ساحل شمالی آن قرار دارد. این پارک بسیار بزرگ است به طوری که از مسجد خاتم الانبیا تا میدان جاسک امتداد دارد و اسکله میرمهنا نیز در همین پارک واقع شده است. در واقع این پارک دارای دو فاز است: اولین فاز آن از مسجد خاتم الانبیا تا اسکله ماهیگیری و دومین فاز آن از اسکله تا میدان جاسک است. از ویژگی های فاز یک این پارک می توان به نزدیکی آن به مسجد , دارا بودن نمازخانه ساحلی , بازار عربها , بازار ماهی فروشی , کتابخانه عمومی , بوفه , چایخانه سنتی , پیست دوچرخه سواری و... اشاره کرد. علاوه بر این در فاز یک پارک میرمهنا چندین آلاچیق وجود دارد که گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانند مدتی را در این آلاچیق ها استراحت کنند و با پختن کباب که جای مشخصی برای آن در نظر گرفته شده تفریح خود را کامل کنند.

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

همچنین گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانند به اسکله بروند و به ماهیگیری بپردازند البته در زمانی که اجازه این کار داده می شود و ماهیگیری مجاز می شود اما تحت هیچ شرایطی اجازه شنا کردن در این محوطه را ندارید. اما برنامه هایی هم برای فاز دوم این پارک در حال اجرا می باشد که یکی از آنها ساخت دو زمین بازی برای فرزندان دلبند شما گردشگران تور لحظه آخری کیش می باشد. اسکله ماهیگیری میرمهنا در سال 1385 ساخته شده است که دارای 4 منطقه برای دیدن دریا و چند پله برای سوار قایق شدن می باشد. این اسکله دارای نورپردازی بینظیر و زیبایی است که باعث جلب توجه گردشگران می شود. همچنین گردشگران تور لحظه آخری کیش از روی این اسکله می توانند مسجد خاتم الانبیا و رشته کوههای جنوب ایران  را مشاهده کنند.

تور کیش اسکله میرمهنا

 


مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
هتل ستاره طلایی کیش که هتلی 2 ستاره برای مسافرین تور لحظه آخری کیش می باشد جز هتل های شناخته شده در کیش می باشد این هتل برای اقامت کسانی که با خانواده سفر می کنند مناسب است . هتل ستاره طلایی کیش نسبت به هتل های دیگر دارای مسافت طولانی تری تا مراکز خرید می باشد به همین دلیل این هتل برای گردشگران تور لحظه آخری کیش خود سرویس حمل و نقل فراهم کرده است . از جاذبه های دیدنی کیش که به این هتل نزدیک می باشد می توان به پارک آهوان اشاره کرد از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور لحظه آخری کیش رستوران با غذاهای گوناگون و خوشمزه ، کافی شاپ و صندوق امانات و . . . می باشد . شما می توانید سفری به یاد ماندنی را در هتل ستاره طلایی کیش تجربه کنید.

 


هتل پانیذ کیش که هتلی 2 ستاره  برای مسافرین تور لحظه آخری کیش می باشد از لحاظ موقعیت مکانی رو به روی پاساژ مروارید کیش قرار دارد از ویژگی های دیگر این هتل نزدیک بودن آن به مراکز خرید می باشد صبحانه و نهار و شام  را می توانید در این هتل میل کنید . از خدمات خاص آن که برای گردشگران تور لحظه آخری کیش مهم است میتوان به  ترانسفر فرودگاهی و تخفیف %50 پارک دلفین ها و سیرک اشاره کرد . هتل پانیذ کیشدارای فضایی با طراحی بسیار زیبا که در آن سبک اسپانیایی دیده می شود و همچنین نزدیک بودن این هتل به دریا بر امتیازات آن می افزاید . قابل توجه مسافران تور لحظه آخری کیش که با کودک سفر میکنند اقامت در هتل پانیذ کیش برای اطفال زیر 5 سال  رایگان می باشد . فاصله این هتل تا فرودگاه 3 کیلومتر می باشد.از دیگر امکانات این هتل که برای گردشگران تور لحظه آخری کیش فراهم گشته است می توان رستوران و  کافی شاپ را نام برد .


هتل شایان کیش

هتل شایان کیش

این هتل 5 ستاره از بهترین هتل های کیش برای مسافرین تور لحظه آخری کیش است که در نزدیکی اسکله تفریحی کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت پنجاه و پنج هزار متر مربع قرار گرفته است. هتل فاصله کمی تا مراکز خرید ، جاذبه های تفریحی کیش و فرودگاه دارد.هتل شایان دارای صد و پنجاه و نه اتاق است و در سال هشتاد و هشت به هتل پارس شایان نام گرفت.هتل دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون با ماهواره،یخچال،اینترنت،لابی،پارکینگ نمازخانه و رستوران است.

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

این هتل 5 ستاره در یکی از بهترین مناطق کیش برای مسافران تور لحظه آخری کیش  واقع شده است هتل دارای مساحت بیش از 10 هزار هکتار است هتل در فضایی سبز با انواع پوشش های گیاهی با آبنمایی بسیار زیبا قرار دارد و دو طرف هتل ساحل دریای مرجانی و زیبای خلیج فارس بسیار دل انگیز است هتل دارای دکوراسیونی زیبا با کارکنان با تجربه نیز هست که مسافران تور لحظه آخری کیش زیادی را هر ساله به خود جذب می کند

 


 

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

این هتل پنج ستاره که با سرمایه گذاری حسی ثابت بنا شده است یکی از هتل های نمادین برای مسافرین تور لحظه آخری کیش است که نمایانگر تخت جمشید و افتخار ایرانیان است.این هتل دارای دو چشم انداز زیبای رو به باغ و رو به دریا است هتل با خدمات کاملی که ارائه میدهد از بهترین هتل های کیش برای مسافرین تور لحظه آخری کیش محسوب میشود از قبیل ترانسفر فرودگاهی،درصد تخفیف پارک پرندگان و پارک دلفین ها ،گشت مراکز خرید و گشت در جزیره،همچنین هتل دارای امکانات ورزشی از قبیل پیست دوچرخه سواری است

 


هتل ارم کیش

 هتل ارم کیش

این هتل 5 ستاره در موقعیت عالی در میدان پردیس کیش واقع شده است با مساحتی به اندازه ی پنجاه هزار متر مربع است و رو به دریای زیبای خلیج فارس است.از ویژگی های این هتل برای گردشگران تور لحظه آخری کیش این است که هفتاد درصد اتاقها رو به دریا هستند.هتل بزرگ ارم دارای دویست و ده اتاق ،دو استخر و سونا،فروشگاه تجاری ،کافی شاپ و رستوران با انواع غذاهای بین المللی و ایرانی،رستوران گردان،سالن مخصوص جشن ها ،دو امفی تئاتر با ظرفیت چهار صد نفر و پنجاه نفر،سالن کنفرانس چهل نفره،امکانات ورزشی مانند سالن بیلیارد،کلوپ ورزشی است سوئیت آپاتمانهای هتل در بین باغ پر از گل و گیاه قرار گرفته اند.

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()