گروه تور کیش
نوشته شده توسط : azar

گروه تور كيش

 

گروه تور کیش

 

گروه تورهای کیش ( وابسته به شركت خدمات مسافرتي روياي جهانگردي چهارفصل ) در حال حاضر از فعالترين مجموعه هاي مجري تورهای کیش برای مسافران داخلی و همچنين مسافران خارجي ميباشد . اين مجموعه همچنين يكي از فعالترين هلدينگ ها در رزرواسيون هتل هاي كيش را داراست . این مجموعه موفق شده در سالهای گذشته چندین دوره به عنوان مجری منتخب مسافران برای تورهای کیش برگزیده شود و در رویدادهای مختلف گردشگری برای اجرای تورهای با کیفیت و همچنین کسب رضایت بالای مسافران مورد تقدیر قرار گیرد.

اين گروه افتخار دارد روزانه به صورت پياپي در بيش از بيست  ساعت پروازي در روز مسافران را به صورت گروهی و يا انفرادی در قالب تورهای کیش از شهرهای مختلف روانه اين جزيره زيبا مينمايد . اين تورها از شهر تهران به صورت روزانه بيش از 14 ساعت پروازي  انجام ميگيرد . همچنين از ساير شهرهاي برزگ نيز ماند مشهد ، ساري ، رشت ، كرمانشاه ، اصفهان ، تبريز و... نيز مسافران تورهاي كيش ميهمان اين مجموعه ميباشند .

 

 

آژانس هواپیمایی

 

 

ارائه بهترین قیمت برای هتل های کیش : گروه تورهای كيش افتخار چندين سال همكاري با تمامي هتلهاي مطرح كيش  را نيز در كارنامه خود دارد . و همچنين توفيق داشته ارزنده ترين هتلهاي كيش را بعضا با تخفيفات بسيار مناسب در اختيار مسافران خود قرار دهد. 

 میزبانی از بیشترین مسافران سازمانی در کیش :این مجموعه همچنین افتخار داشته در طول یک دهه فعالیت خود از بیشترین تعداد مسافرین سازمانی و گروهی در  کیش نیز پذیرایی نماید .

ارائه بالاترین تخفیفات گردشگری در کیش : از دیگر مزایای تورهای کیش این گروه ارائه بالاترین تخفیف برای خدمات گردشگری در کیش است . شایان ذکر است بسیاری از آیتم های گردشگری که مسافران در کیش از آنها استفاده مینمایند بعضا با بیش از 50 درصد تخفیف به مسافران این مجموعه ارائه میشود . پارک دلفین های کیش ، سافاری کیش ، کشتیهای کف شیشیه ای کیش ، غواصی و جت اسکی ، کشتیهای تفریحی کیش ، کارتینگ کیش و... از جمله آیتم هایی هستند که با قیمتهایی بسیار پایینتر از قیمتهای عادی صرفا به مسافران این مجموعه ارائه میشوند

عرضه تورهای مسافرتی رایگان : هر ماه ده ها تور و یا بلیط رایگان به کیش صرفا به مشتریان این مجموعه تعلق میگیرد . مشتریان گروه تورهای کیش میتوانند هر ماه در این جشنواره شرکت کنند و از خدمات رایگان ارائه شده باخبر باشند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بلیط و تورهای رایگان کیش میتوانید از صفحه جشنواره تورهای مسافرتی رایگان بازدید نمایید.

 

شماره های تماس :

بخش تور    :  42632  و  88530609

رزرواسیون  :43361

پشتیبانی آژانسهای همکار :22695111

سازمانها و ارگانهای طرف قراردا : 88549155

 

آدرس : خیابان شهید بهشتی ،جنب متروی بهشتی ، پلاک 10

 وبسایت تور کیش : https://xn--pgboj2fl38c.net

 

 

گروه تورهای کیش در شبکه های اجتماعی:

 

اینستاگرام تور کیش لینکدین تور کیش آپارات تور کیش تلگرام تور کیش توییتر تور کیش یوتیوب تور کیش فیس بوک تور کیش





:: برچسب‌ها: تور کیش,گروه تور کیش,کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: