هتل های گوانجو چین
نوشته شده توسط : azar

هتل جیانگو گوانجو چین

هتل جیانگو گوانجو هتل 5 ستاره اقامتگاهی زیبا و باشکوه بوده و دارای ساختمانی تازه ساز و مدرن است. مسافران تور چین میتوانند از این هتل استفاده نمایند. محل قرار گرفتن این هتل 5 در نزدیکی مراکز تجاری و اداری شهر قرار گرفته و به وسایل حمل و نقل عمومی نظیر ایستگاه مترو واتوبوس پیاده و به راحتی دسترسی داشته ، تنها چند قدم تا خیابان معروف ابریشم و مرکز کنگره فاصله دارد .در تور چین از این هتل زیبا استفاده نمایید. برخورداری از دکوراسیون داخلی لوکس و مجلل و مجهز بودن به امکانات روز دنیا از ویژگی های هتل جیانگو گوانجو  می باشد . سرویس دهی در این هتل رویایی به کامل ترین شکل ، توسط بهترین افراد و در کم ترین زمان ، انجام می پذیرد . به طور کلی مدیریت هتل از تمام توان خود استفاده نموده تا بهترین امکانات رفاهی و خدمات را به زیبا ترین شکل ممکن به گردشگران تور چین و تور گوانجو ارائه کرده و رضلیت ایشان را جلب نماید . 

امکانات هتل جیانگو گوانجو : شامل استخر روباز  و سرپوشیده ،  جکوزی ،  ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه ورزشی مجهز ، سالن زیبایی ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، موسیقی زنده ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، باغ ، بار ، رستوران هایی که انواع غذاهای شرقی و بین المللی را سرو می کند ، انبار بار و چمدان ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . از جمله امکانات تفریحی و خدمات رفاهی هتل 5 ستاره جیانگو گوانجو می باشد  .مسافران تور چین میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

 هتل جیانگو گوانجو چین

 هتل جیانگو گوانجو چین

هتل وستین گوانجو چین

هتل 5 ستاره وستین گوانجو استراحتگاهی مدرن و با شکوه است که دارای 40 طبقه و شش دستگاه آسانسور بوده و در شهر گوانجو چین واقع شده است که یکی از بهترین اقامتگاه های شهر به شمار می رود . محل قرار گرفتن این هتل 5 ستاره بسیار مناسب است زیرا قابلیت دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی را داشته و فاصله آن تا ایستگاه راه آهن 300 متر و تا ایستگاه مترو فقط 2 دقیقه می باشد .در تور چین میتوانید در این هتل زیبا اقامت خوشی داشته با شید. در ضمن نمایشگاه پاژو کمپلکس نیز در 8 کیلومتری هتل وستین گوانجو قرار داشته و فرودگاه بین المللی نیز 40 کیلومتر تا آن فاصله دارد .  سرویس دهی در این هتل رویایی به کامل ترین شکل ، توسط بهترین افراد و در کم ترین زمان ، انجام می پذیرد .مسافران تور چین میتوانند در این مکان زیبا استفاده نمایید.  در ضمن هدف کادر هتل وستین گوانجو جلب رضایت گردشگران تور چین و تور گوانجو بوده و تنها آرزوی ایشان فراهم کردن اوقاتی شاد و به یاد ماندنی برای میهمانان تور چین می باشد .

امکانات هتل وستین گوانجو : در مقایسه با سایر هتل های هم ردیف خود منحصر به فرد و مثال زدنی است ، به نحوی که توانسته رضایت میهمانان هتل وستین گوانجو را به خود جلب کرده و سفری خاطره انگیز را برای ایشان فراهم آورد که از آن جمله می توان به : استخر روباز و سرپوشیده ، جیم ، سونا و جکوزی ، ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ، باشگاه ورزشی مجهز  ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان  ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، بار ، کافی شاپ ، پنج رستوران مجلل ، انبار بار و چمدان ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . از جمله امکانات تفریحی و خدمات رفاهی هتل 5 ستاره وستین گوانجو می باشد  .در تور چین از این هتل زیبا استفاده نمایید. 

 

هتل وستین گوانجو چین

 هتل وستین گوانجو چین

مطالب مرتبط:

هتل جیانگو گوانجو چین

 

هتل وستین گوانجو چین

تور چین نوروز 95

 





:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های چین , هتل های پنج ستاره چین ,معروف ترین هتل های پنج ستاره چین ,بهترین هتل های چین , , ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: