نوشته شده توسط : azar

رستوران TRB پکن چین

یکی از بهترین رستوران های پکن، تو یه جای دنج و آروم و زیبا، تو یه معبد قدیمی چینی قرار گرفته، دکورش خیلی زیباست، کارکنانش بسیا مهربونن و به خوبی سرویس دهی می کنن.مسافران تور چین متوانند از این رستوران استفاده نمایند. TRB غذاهاش عالیه و تقریبا همه گردشگرا اون رو تایید می کنن و ازش رضایت دارن، حتی بعضیا اون رو بهترین رستوران پکن می دونن.در تور چین از این رستوران خوب استفاده نمایید.

  رستوران TRB پکن چین

 

رستوران هانگ بین لو چین

رستوران هنگ بین لو یکی از قدیمی ترین رستورانهای پکن با 150 سال سابقه که به عنوان بهترین رستوران مسلمانان معرفی شده است.در کشور چین به علت حضور مسلمانان در شهرهای مختلف و نیز به علت رعایت موازین خاص دینی و شرعی و استفاده نکردن از بعضی از انواع خوراکیها, رستورانهای خاصی برای خود بوجود آورده اند که برای مسافران تور چین نیز قابل استفاده است. در این رستوران انواع غذا ها مانند کبابهای متنوع,انواع جوجه,کباب اردک مخصوص چینی,گوشت بره,تاس کباب,سوپ وسایر غذاهای محلی چینی عرضه می گردد. در تور چین میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید.

رستوران هانگ بین لو

رستوران هانگ بین لو

رستوران هانگ بین لو

رستوران هانگ بین لو

مطالب مرتبط:

رستوران TRB پکن چین

رستوران هانگ بین لو چین

تور چین نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: ,رستوران های خوب چین, بهترین رستوران های چین , رستوران های لوکس چین, رستوران های ارزان چین , , ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل جیانگو گوانجو چین

هتل جیانگو گوانجو هتل 5 ستاره اقامتگاهی زیبا و باشکوه بوده و دارای ساختمانی تازه ساز و مدرن است. مسافران تور چین میتوانند از این هتل استفاده نمایند. محل قرار گرفتن این هتل 5 در نزدیکی مراکز تجاری و اداری شهر قرار گرفته و به وسایل حمل و نقل عمومی نظیر ایستگاه مترو واتوبوس پیاده و به راحتی دسترسی داشته ، تنها چند قدم تا خیابان معروف ابریشم و مرکز کنگره فاصله دارد .در تور چین از این هتل زیبا استفاده نمایید. برخورداری از دکوراسیون داخلی لوکس و مجلل و مجهز بودن به امکانات روز دنیا از ویژگی های هتل جیانگو گوانجو  می باشد . سرویس دهی در این هتل رویایی به کامل ترین شکل ، توسط بهترین افراد و در کم ترین زمان ، انجام می پذیرد . به طور کلی مدیریت هتل از تمام توان خود استفاده نموده تا بهترین امکانات رفاهی و خدمات را به زیبا ترین شکل ممکن به گردشگران تور چین و تور گوانجو ارائه کرده و رضلیت ایشان را جلب نماید . 

امکانات هتل جیانگو گوانجو : شامل استخر روباز  و سرپوشیده ،  جکوزی ،  ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه ورزشی مجهز ، سالن زیبایی ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، موسیقی زنده ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، باغ ، بار ، رستوران هایی که انواع غذاهای شرقی و بین المللی را سرو می کند ، انبار بار و چمدان ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . از جمله امکانات تفریحی و خدمات رفاهی هتل 5 ستاره جیانگو گوانجو می باشد  .مسافران تور چین میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

 هتل جیانگو گوانجو چین

 هتل جیانگو گوانجو چین

هتل وستین گوانجو چین

هتل 5 ستاره وستین گوانجو استراحتگاهی مدرن و با شکوه است که دارای 40 طبقه و شش دستگاه آسانسور بوده و در شهر گوانجو چین واقع شده است که یکی از بهترین اقامتگاه های شهر به شمار می رود . محل قرار گرفتن این هتل 5 ستاره بسیار مناسب است زیرا قابلیت دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی را داشته و فاصله آن تا ایستگاه راه آهن 300 متر و تا ایستگاه مترو فقط 2 دقیقه می باشد .در تور چین میتوانید در این هتل زیبا اقامت خوشی داشته با شید. در ضمن نمایشگاه پاژو کمپلکس نیز در 8 کیلومتری هتل وستین گوانجو قرار داشته و فرودگاه بین المللی نیز 40 کیلومتر تا آن فاصله دارد .  سرویس دهی در این هتل رویایی به کامل ترین شکل ، توسط بهترین افراد و در کم ترین زمان ، انجام می پذیرد .مسافران تور چین میتوانند در این مکان زیبا استفاده نمایید.  در ضمن هدف کادر هتل وستین گوانجو جلب رضایت گردشگران تور چین و تور گوانجو بوده و تنها آرزوی ایشان فراهم کردن اوقاتی شاد و به یاد ماندنی برای میهمانان تور چین می باشد .

امکانات هتل وستین گوانجو : در مقایسه با سایر هتل های هم ردیف خود منحصر به فرد و مثال زدنی است ، به نحوی که توانسته رضایت میهمانان هتل وستین گوانجو را به خود جلب کرده و سفری خاطره انگیز را برای ایشان فراهم آورد که از آن جمله می توان به : استخر روباز و سرپوشیده ، جیم ، سونا و جکوزی ، ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ، باشگاه ورزشی مجهز  ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان  ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، بار ، کافی شاپ ، پنج رستوران مجلل ، انبار بار و چمدان ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . از جمله امکانات تفریحی و خدمات رفاهی هتل 5 ستاره وستین گوانجو می باشد  .در تور چین از این هتل زیبا استفاده نمایید. 

 

هتل وستین گوانجو چین

 هتل وستین گوانجو چین

مطالب مرتبط:

هتل جیانگو گوانجو چین

 

هتل وستین گوانجو چین

تور چین نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های چین , هتل های پنج ستاره چین ,معروف ترین هتل های پنج ستاره چین ,بهترین هتل های چین , , ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

دره شادی شهر شنزن چین

دره شادی شهر شنزن ، یک پارک مدرن و وسیع در کشور چین به حساب می آید ، این پارک در منطقه Nanshan شهر شنزن واقع شده است. فضای این مجموعه حدود۳۵۰۰۰۰ متر مربع می باشد . مسافران تور چین میتوانند در این پارک وسایل بازی هیجان انگیز و نفس گیر و سرگرم کننده زیادی وجود دارد که تقریباً با هر ذائقه سرگرمی همخوانی دارد.این پارک حدود ۱۰۰ بازی مهیج مخصوص بچه ها و بزرگتر ها را در خود جای داده است. علاوه بر انواع بازی ها برای مسافران تور چین ، سرگرمی های دیگری نیز در این مجموعه برای بازدیدکنندگان تور چین فراهم آورده شده است، از آن جمله می توان به نمایش های مختلف جادوگری ، آکروبات و ورزش های خاص اشاره کرد.گردشگران تور چین در مکان زیبا بهترین خاطرات را برای خد رقم بزنند.

کل پارک از ۹ ناحیه با موضوعات مختلف تشکیل شده است . این نواحی عبارتند از : میدان اسپانیایی (Spanish Square ) ، شهر کارتون ها ( Cartoon City ) ، ماجراجویی در کوه ها (Mt. Adventure) ، شهر معادن طلا ( Gold Mine Town ) ، جنگل های بهشت خیالی ( Shangri-La Woods ) ، ساحل تابش آفتاب (Sunshine Beach ) ، در مقابل طوفان (Typhoon Bay ) ، پارک آبی پلایا مایا (Playa Maya Water Park ) و دوران خوشبختی ( Happy Times ) در تور چین بهترین خاطرات را در این مکان زیبا برای خود فراهم کنید.

 دره شادی شهر شنزن چین

 

پارک ملی دره 9 روستا چین

شهرت این پارک ملی به آبشارها، روستاهای تبتی، رودخانه های خوشرنگ و جانوران منحصر به فردی که دارد بر می گردد. این پارک بیشتر به رویا شبیه است تا واقعیت.در تور چین بهترین لحظات را سپری کنید. در بعضی از 9 روستایی که این دره نام خود را از آنها گرفته است هنوز ساکنانی وجود دارد.گردش در سراسر این پارک و مشاهده ویژگی های منحصر به فرد آن حدود 3 روز وقت لازم دارد.مسافران تور چین میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایند.

چین یک کشور نیست، بلکه جهانی دیگر است در دل جهانی که ما در نقشه جغرافی می بینیم. اگر حوصله یا وقت چندانی ندارید که با تور چین ماهها در کشور چین سفر کنید و دیدنی های چین را ببینید می توانید چند هفته یا چند ماهی را در سفر به این کشور افسانه ای سپری کنید و با حسرت محلهایی که هنوز ندیده اید و کوله باری از خاطرات شیرین این کشور را ترک کنید.

 پارک ملی دره 9 روستا چین

مطالب مرتبط:

دره شادی شهر شنزن چین

پارک ملی دره 9 روستا چین

تور چین نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های چین, جاذبه های گردشگری چین , جاذبه های توریستی چین , بهترین جاذبه های توریستی چین , , ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

معبد یونگ‌هه چین

معبد یونگ‌هه یا معبد آرامش و هارمونی که به در میان مردم تور چین به معبد لاما بیشتر معروف است، معبد و مدرسه‌ای مذهبی مربوط به بودائیان تبتی است.معبد «یونگ‌هه» در شمال شرقی شهر پکن قرار دارد. ساخت این معبد که نمونه‌ای از هنر دوران حکمرانی سلسله «هان» محسوب می‌شود، به سال ۱۶۹۴ و امپراطوری «گینگ‌»ها بازمی‌گردد.مسافران تور چین میتوانند از این مکان زیبا لذت ببرند.
معبد لاما دارای ۵ تالار اصلی است که از طریق محوطه‌ای از هم جدا شده‌اند. این تالارها عبارتند از تالار پادشاه آسمانی، تالار هارمونی، تالار ابدی، تالار قانون و عمارت ۱۰ هزار خوشحالی!
از این معبد به عنوان محل اقامت رسمی دربار استفاده می‌شده است که بعدها تبدیل به محل اقامت شاهزاده یونگ - فرزند پادشاه - شد.این معبد در محوری ۴۸۰ متری ساخته شده که ساختمان‌ها توسط حیاط‌هایی از هم جدا شده‌اند. از آثار هنری این مجموعه می‌توان به سه مجسمه برنزی از بودا،تپه پانصد انسان کامل و مجسمه سفید و ۲۶ متری ساخته شده از چوب به عنوان تمثال «میتریا» اشاره نمود.در تور چین میتوانید از این منطقه زیبا دیدن فرمایید.

 معبد یونگ‌هه

 مطالب مرتبط:

معبد یونگ‌هه چین

تور چین نوروز 95

تور چین بهمن 94

تور چین زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های چین, جاذبه های گردشگری چین , جاذبه های توریستی چین , بهترین جاذبه های توریستی چین ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

مرکز خرید خيابان ولين هانگزو چین

 مرکز خرید خيابان ولين هانگزو یکی ازمعروفترین مراکز خرید  هانگزو و نیز از قدیمی ترین خیابان های این شهر میباشد  و حدود 180 کیلومتر با شهر شانگهای فاصله دارد . در این مرکز کالا های با کیفیت با قیمت مناسب برای مسافران تور چین عرضه میشود. از محصولات مهم هانگزو مي توان ابريشم چين ، چاي و نشاسته نيلوفر آبي را نام برد.از ديگر مراكز خريد اين شهر مي توان خيابان يان آن ، ، بازار شب و بازار پوشاك سي جي شينگ را نام برد.گردشگران و مسافران تور چین با رفتن به این مرکز خرید میتوانند بهترین کالا ها را خریداری نمایند.

 مرکز خرید خيابان ولين هانگزو 

 

 مرکز خرید اورینتال پلازا چین

یکی دیگر از مراکز خرید پکن اورینتال پلازا نام دارد.مرکز خرید اورینتال پلازای شهر پکن دومین مرکز خرید بزرگ پایتخت چین به شمار می رود که بزرگ ترین شعبه مک دونالد را که مدیر آن یکی از میلیاردرهای هنگ کنگی است ، را در خود جای داده است . درتور چین میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید .کالاهای ارائه شده در این مرکز تجاری شامل مایحتاج ، کالاها و سوغات مورد نظر خریدارن بوده و انواع پوشاک و البسه ، کفش و کیف ، ساعت و زیور آلات ، لوازم خانگی ، صوتی و تصویری و . . . را شامل می شود . مسافران تور چین که برای خرید به این مرکز خرید مراجعه می کنند ، می توانند علاوه بر خرید از رستوران ها ، گالری و موزه ای که در آن قرار دارد نیز بازدید نمایند . در ضمن یکی از شعب سوپر مارکت معروف اوله نیز در مرکز خرید اورینتال پلازا قرار دارد .

  مرکز خرید اورینتال پلازا چین

مطالب مرتبط:

مرکز خرید خيابان ولين هانگزو چین

 

مرکز خرید اورینتال پلازا چین

تور چین نوروز 95

قیمت تور چین



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای چین, مراکز خرید چین , پاساژهای چین , بهترین مراکز خرید چین , ارزان ترین مراکز خرید چین ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل گران ملیا شانگهای

هتل گران ملیا یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد و در شهر شانگهای واقع شده است.در این هتل 686 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است. هتل گران ملیا دارای موقعیت مکانی مناسبی برای میهمانان می باشد. آرایشگاه، صرافی، فروشگاه های متعدد، سالن کنفرانس امکانات ویژه ای است که هتل برای میهمانان تور پکن نوروز 95 درنظر گرفته است.

هتل گران ملیا شانگهای

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، بار، گرمایش، خدمات خانه داری، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، تهویه، آسانسور، صبحانه در اتاق، امکانات جلسه و ضیافت، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، خدمات ماساژ، سونا، استخر، مرکز سلامت و آبگرم ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.


هتل آکوا اسپیس شانگهای

هتل آکوا اسپیس یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد که در شهر شانگهای واقع شده است. این هتل مجموعا از 30 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین تشکیل شده است. در هتل هتل آکوا اسپیس فضای سبزی برای استراحت میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است. امکانات دوچرخه سواری نیز به میهمانان ارایه داده می شود.

هتل آکوا اسپیس شانگهای

از امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به گاوصندوق، رستوران، پذیرش 24 ساعته، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، استخر، آسانسور، انبار بار و چمدان، تهویه، بار ویژه میهمانان تور گوانجو نوروز 95 و... اشاره داشت.
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های چین , هتل های پنج ستاره چین ,معروف ترین هتل های پنج ستاره چین ,بهترین هتل های چین ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
 

شهر ممنوعه چین

بی شک یکی از وسیع ترین مجموعه های تاریخی بکر در دنیا شهر ممنوعه چین می باشد. این شهر که دارای وسعتی به مساحت 150 هزار متر مربع است از هفتاد ساختمان با نه هزار اتاق برخوردار می باشد و محل پادشاهی خاندان مینگ و چینگ بوده است. در طراحی سقف های این ساختمان از رنگ زرد بسیار استفاده شده که نشانه رنگ امپراطور چین است. میهمانان تور چینمی توانند از این مکان دیدن نمایند.

شهر ممنوعه چین

طراحی شهر ممنوعه به گونه ای است که مرکز آن با دیوار پکن چین محصور شده است. همچنین دور این شهر خندقی وسیع با پنجاه و دو متر عرض و سه هزار و هشتصد متر طول حفر شده است. این خندق برای محافظت از امپراطور وقت تعبیه شده است. در ان شهر دو منطقه داخلی و خارجی در نظر گرفته شده که در بخش داخلی محل زندگی و کارهای ادار امپراطور است و بخش خارجی مکانی برای برگزاری مراسم خاص چین می باشد. میهمانان تور چین می توانند از این مکان دیدن نمایند.

در سمت شرق این شهر افراد جوان و دختران امپراطور زندگی می کردند زیرا خورشید از سمت شرق طلوع می کند و نشانگر جوانی و طلوع دوباره است و در سمت غرب این شهر افراد مسن می زیستند زیرا خورشید از غرب غروب می کن و نشانه گذر عمر می باشد. میهمانان تور ترکیبی پکن شانگهای نوروز 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

شهر ممنوعه چین

در شهر ممنوعه چین برای ذخیره آب سیصد ظرف فلزی در نظر گرفته شده که هجده عدد آن که به کاخ نزدیک است دارای روکش طلا و مابقی دارای روکش آهنی و برنزی می باشد. میهمانان تور گوانجو نوروز 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

شهر ممنوعه چین

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های چین, جاذبه های گردشگری چین , جاذبه های توریستی چین , بهترین جاذبه های توریستی چین ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
 

دیوار چین

بدون شک یکی از هفت اعجاز جهن دیوار چین است. این دیوار در سال 1987 میلادی ثبت جهانی شد و 7000 کیلومتر امتداد دارد. این دیوار جهت جلوگیری از حمله های کشورهای شمالی به چین به وجود آمد و دارای قسمت های مختلفی از جمله برجهای آتش برای خبر رسانی و قلعه های مرزی برای کسب اطالاعات درباره دشمنان ساخته شده است. میهمانان تور چین می توانند از این مکان دیدن نمایند. این دیوار ابتدا به صورت جدا جدا روی کوه ها ساخته شده و سپس در سال 221 قبل از میلاد و بعد به وحدت رسیدن دوک ها این دیوارها به یکدیگر متصل شدند و به شکل یک دیوار گسترده روی کوه ها و در مرزهای شمالی چین درآمد. امروزه وسعت این دیوار 6000 کیلومتر است که برابر گردش به دور کره زمین می باشد و متعلق به سلسه مینگ است. این دیوار از سمت شرق به ساحل رودیالو جیان در قسمت شمال شرقی چین و از سمت غرب به دوازه جایو گوان می رسد. میهمانان تور پکن نوروز 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند.


شهر لی جیانگ چین

شهر لی جیانگ یکی از مناطق روستایی چین می باشد که در آن تعداد زیادی از کانال ها و پل ها وجود دارد که به جذابیت های این شهر می افزاید. این شهر دارای معماری سنتی و فرهنگ اصیل چینی است. شهر لی جیانگ در تور چین با عنوان ونیز چینی شناخته می شود.

شهر لی جیانگ چین

 

در این شهر جاذبه های بسیار زیبایی وجود دارد که مسافران تور گوانجو نوروز 95 نباید از آن غافل باشند و در سفر خود حتما از این شهر بازدید داشته باشند. در شهر لی جیانگ اماکن تاریخی از جمله شهر ممنوعه، میدان تیان آن من و دیوار بزرگ چین وجود دارد.

 

دیوار چین

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های چین, جاذبه های گردشگری چین , جاذبه های توریستی چین , بهترین جاذبه های توریستی چین ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

بلیط پکن

فرودگاه بین‌المللی پکن در ۲۰ کیلومتری شمال شرقی شهر پکن، پایتخت چین قرار گرفته و پر ترددترین فرودگاه بین‌المللی این کشور به شمار می رود. الاتحاد، امارات و ماهان جزو پرواز های مهم تهران به سمت پکن و بالعکس می باشد. مسافرانی که بلیط پکن را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان پرواز تهران تا پکن 7 ساعت و 28 دقیقه و فاصله هوایی تهران تا پکن 5612 کیلومتر می باشد.

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
976 تهران پکن دوشنبه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران پکن دوشنبه ها 22:25 14:40 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران پکن دوشنبه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران پکن سه شنبه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
344 تهران پکن سه شنبه ها 18:05 08:50 شرکت هواپیمایی الاتحاد
978 تهران پکن سه شنبه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران پکن چهارشنبه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران پکن چهارشنبه ها 05:45 00:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
800 تهران پکن چهارشنبه ها 19:25 06:25 شرکت هواپیمایی ایران ایر
489 تهران پکن چهارشنبه ها 22:25 14:40 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
489 تهران پکن چهارشنبه ها 22:25 14:40 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران پکن چهارشنبه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران پکن پنجشنبه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران پکن پنجشنبه ها 22:25 14:40 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران پکن پنجشنبه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران پکن جمعه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
978 تهران پکن جمعه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران پکن شنبه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران پکن شنبه ها 05:45 00:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران پکن شنبه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران پکن یکشنبه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران پکن یکشنبه ها 05:45 00:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
344 تهران پکن یکشنبه ها 18:05 08:50 شرکت هواپیمایی الاتحاد
978 تهران پکن یکشنبه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات

 

مسیر تهران پکن

بلیط شانگهای

مدت زمان پرواز تهران شانگهای 8 ساعت و 30 دقیقه و فاصله هوایی آن 6396 کیلومتر می باشد.

بلیط شانگهای با ایرلاین ایرفلوت

مسافرانی که بلیط شانگهای را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین ایرفلوت مدت زمان تقریبی پرواز ۱۴ساعت و ۰۵ دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه مسکو روسیه ، فرودگاه شانگهای می باشد.

بلیط شانگهای با ایرلاین قطرایرویز

مسافرانی که بلیط شانگهای را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین قطرایرویز و مدت زمان تقریبی پرواز ۱۱ ساعت و ۵۵ دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه دوهه قطر ، فرودگاه شانگهای می باشد.

بلیط شانگهای با ایرلاین امارات

مسافرانی که بلیط شانگهای را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین امارات و مدت زمان تقریبی پرواز ۱۳ ساعت و ۱۵ دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه دبی امارات متحده عربی ، فرودگاه شانگهای می باشد.

بلیط شانگهای با ایرلاین ترکیش

مسافرانی که بلیط شانگهای را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین ترکیش و مدت زمان تقریبی پرواز ۲۹ ساعت و مسیر پروازی آن فرودگاه سابیها یا آتاتورک استانبول ، فرودگاه شانگهای می باشد.

بلیط شانگهای با ایرلاین اتحاد

مسافرانی که بلیط شانگهای را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین اتحاد و مدت زمان تقریبی پرواز ۲۶ ساعت و ۰۵ دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه ابوظبی امارات متحده عربی ، فرودگاه شانگهای می باشد.

 

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
976 تهران شانگهای دوشنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
077 تهران شانگهای دوشنبه ها 21:15 09:45 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران شانگهای دوشنبه ها 22:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای دوشنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای سه شنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران شانگهای سه شنبه ها 00:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
344 تهران شانگهای سه شنبه ها 18:05 11:10 شرکت هواپیمایی الاتحاد
978 تهران شانگهای سه شنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای چهارشنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
077 تهران شانگهای چهارشنبه ها 22:00 10:25 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران شانگهای چهارشنبه ها 22:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای چهارشنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای پنجشنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران شانگهای پنجشنبه ها 22:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای پنجشنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای جمعه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران شانگهای جمعه ها 00:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
077 تهران شانگهای جمعه ها 21:15 09:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران شانگهای جمعه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای شنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران شانگهای شنبه ها 00:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای شنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای یکشنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
344 تهران شانگهای یکشنبه ها 18:05 11:10 شرکت هواپیمایی الاتحاد
489 تهران شانگهای یکشنبه ها 22:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای یکشنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات

 

مسیر تهران شانگهای

 



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: بلیط خارجی,بهای بلیت خارجی,قیمت بلیط خارجی,نرخ بلیت خارجی ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد