جاذبه های گردشگری چین
نوشته شده توسط : azar

دره شادی شهر شنزن چین

دره شادی شهر شنزن ، یک پارک مدرن و وسیع در کشور چین به حساب می آید ، این پارک در منطقه Nanshan شهر شنزن واقع شده است. فضای این مجموعه حدود۳۵۰۰۰۰ متر مربع می باشد . مسافران تور چین میتوانند در این پارک وسایل بازی هیجان انگیز و نفس گیر و سرگرم کننده زیادی وجود دارد که تقریباً با هر ذائقه سرگرمی همخوانی دارد.این پارک حدود ۱۰۰ بازی مهیج مخصوص بچه ها و بزرگتر ها را در خود جای داده است. علاوه بر انواع بازی ها برای مسافران تور چین ، سرگرمی های دیگری نیز در این مجموعه برای بازدیدکنندگان تور چین فراهم آورده شده است، از آن جمله می توان به نمایش های مختلف جادوگری ، آکروبات و ورزش های خاص اشاره کرد.گردشگران تور چین در مکان زیبا بهترین خاطرات را برای خد رقم بزنند.

کل پارک از ۹ ناحیه با موضوعات مختلف تشکیل شده است . این نواحی عبارتند از : میدان اسپانیایی (Spanish Square ) ، شهر کارتون ها ( Cartoon City ) ، ماجراجویی در کوه ها (Mt. Adventure) ، شهر معادن طلا ( Gold Mine Town ) ، جنگل های بهشت خیالی ( Shangri-La Woods ) ، ساحل تابش آفتاب (Sunshine Beach ) ، در مقابل طوفان (Typhoon Bay ) ، پارک آبی پلایا مایا (Playa Maya Water Park ) و دوران خوشبختی ( Happy Times ) در تور چین بهترین خاطرات را در این مکان زیبا برای خود فراهم کنید.

 دره شادی شهر شنزن چین

 

پارک ملی دره 9 روستا چین

شهرت این پارک ملی به آبشارها، روستاهای تبتی، رودخانه های خوشرنگ و جانوران منحصر به فردی که دارد بر می گردد. این پارک بیشتر به رویا شبیه است تا واقعیت.در تور چین بهترین لحظات را سپری کنید. در بعضی از 9 روستایی که این دره نام خود را از آنها گرفته است هنوز ساکنانی وجود دارد.گردش در سراسر این پارک و مشاهده ویژگی های منحصر به فرد آن حدود 3 روز وقت لازم دارد.مسافران تور چین میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایند.

چین یک کشور نیست، بلکه جهانی دیگر است در دل جهانی که ما در نقشه جغرافی می بینیم. اگر حوصله یا وقت چندانی ندارید که با تور چین ماهها در کشور چین سفر کنید و دیدنی های چین را ببینید می توانید چند هفته یا چند ماهی را در سفر به این کشور افسانه ای سپری کنید و با حسرت محلهایی که هنوز ندیده اید و کوله باری از خاطرات شیرین این کشور را ترک کنید.

 پارک ملی دره 9 روستا چین

مطالب مرتبط:

دره شادی شهر شنزن چین

پارک ملی دره 9 روستا چین

تور چین نوروز 95

 





:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های چین, جاذبه های گردشگری چین , جاذبه های توریستی چین , بهترین جاذبه های توریستی چین , , ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: