بهترین هتل های شانگهای چین
نوشته شده توسط : azar

هتل گران ملیا شانگهای

هتل گران ملیا یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد و در شهر شانگهای واقع شده است.در این هتل 686 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است. هتل گران ملیا دارای موقعیت مکانی مناسبی برای میهمانان می باشد. آرایشگاه، صرافی، فروشگاه های متعدد، سالن کنفرانس امکانات ویژه ای است که هتل برای میهمانان تور پکن نوروز 95 درنظر گرفته است.

هتل گران ملیا شانگهای

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، بار، گرمایش، خدمات خانه داری، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، تهویه، آسانسور، صبحانه در اتاق، امکانات جلسه و ضیافت، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، خدمات ماساژ، سونا، استخر، مرکز سلامت و آبگرم ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.


هتل آکوا اسپیس شانگهای

هتل آکوا اسپیس یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد که در شهر شانگهای واقع شده است. این هتل مجموعا از 30 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین تشکیل شده است. در هتل هتل آکوا اسپیس فضای سبزی برای استراحت میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است. امکانات دوچرخه سواری نیز به میهمانان ارایه داده می شود.

هتل آکوا اسپیس شانگهای

از امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به گاوصندوق، رستوران، پذیرش 24 ساعته، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، استخر، آسانسور، انبار بار و چمدان، تهویه، بار ویژه میهمانان تور گوانجو نوروز 95 و... اشاره داشت.
مطالب مرتبط:

 





:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های چین , هتل های پنج ستاره چین ,معروف ترین هتل های پنج ستاره چین ,بهترین هتل های چین ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: