هتل ایسترن اورینتال پنانگ مالزی
نوشته شده توسط : azar
 

هتل ایسترن اورینتال پنانگ مالزی 

هتل ایسترن اورینتال پنانگ مالزی از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است. خدمات دوستانه و صمیمانه کارکنان موجب گردیده تا هتل گزینه ایده آل شما باشد این هتل شامل 100 اتاق می باشد و تمامی اتاق ها تمیز و راحت است. هتل شامل مرکز آب گرم می باشد که در آن می توانید با ذهن، بدن و روح خود انس گرفته و یا در جکوزی و استخر روباز هتل تجدید نیرو کنید. يک صرافي و اتاق جلسه کاملا مجهز  نیز در هتل موجود است بنا به درخواست مسافرين تور مالزی ، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.

همچنین از دیگر امکانات رفاهی هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد  :

جکوزی , استخر روباز , مرکز سلامت و آبگرم که میهمانان تور مالزی 94 می توانند از این امکانات بـه صورت رایگان استفاده نمایند. همچنین اتاق هایی با امکانات مخصوص و مجهز ویژه معلولین در این هتل قرار دارد. این هتل به فکر خانواده ها نیز بوده است . سوئیت های ویژه تازه عروس هم در این هتل موجود است تا سفر ی به یاد ماندنی را در ذهن زوج های جوان بـه یاد بگذارد. علاقه مندان به ورزش هم می توانند در این سفر از امکانات وزشی این هتل بهره ببرند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی و کرایه دوچرخه اشاره کرد.

هتل ایسترن اورینتال پنانگ مالزی

 

مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایسترن اورینتال پنانگ مالزی,هتل های مالزی,بهترین هتل های مالزی,ارزان ترین هتل های مالزی,هتل های خوب مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: