هتل های پنج ستاره استانبول
نوشته شده توسط : azar

هتل سورملی استانبول

هتل سورملی استانبول این هتل پنج ستاره در منطقه تفریحی و تجاری شهر استانبول واقع شده است.هتل اقامتی مجلل را در کنار پل بسفر و مرکز خرید مترو سیتی ارائه میدهد.هتل با شاهراهای اصلی به مرکز شهر استانبول متصل می گردد و رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی را ارائه میکند.

 

هتل شرایتون آتاکوی استانبول

این هتل 5 ستاره در منطقه ی آتاکوی مارینا و نزدیک به فرودگاه آتاتورک استانبول واقع شده است و دارای چشم انداز زیبای دریای مرمره است. هتل اقامتی مدرن و لوکس را به میهمانان ارائه کرده است.همه ی اتاقها مجهز به تختخوابهای راحت و مدرن است و به سبک نو طراحی شده اند در استخر های روباز و سرپوشیده میتوانید به شنا بپردازید هتل دارای امکانات ورزشی از قبیل زمین تنیس،سالن بدنسازی ماساژ درمانی و استخر آب گرم است.اتاقها مجهز به اینترنت پرسرعت هستند.رستوران شاهانه هتل شرایتون دارای انواع غذاهای بومی و بین المللی است مراکز تجاری کاروس و گالریا تنها چند قدم با هتل فاصله دارند همچنین تا منطقه تاریخی سلطان احمد استانبول تنها ده دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل کرون پلازای استانبول

هتل کرون پلازای استانبول

این هتل 5 ستاره بزرگ و مجلل در یکی از مناطق تاریخی استانبول واقع شده است. و دسترسی به مناطق تاریخی این شهر از هتل بسیار راحت است این مناطق تاریخی عبارتند از مسجد ایا صوفیه،مسجد کبود و بازار بزرگ است هتل نزدیک ایستگاه تراموا است رستوران لاله هتل صبحانه را به صورت سلف سرویس ارائه میکند و تا 11 شب سرویس ارائه میدهد.هتل دارای امکاناتی از قبیل حمام ،استخر سرپوشیده ،سالن بدنسازی و استخر آب گرم است.

 

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول


هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

هتل Grand Cevahir ، در فاصله ی کمی از میدان "تقسیم" و "مجیدیک لی" واقع شده که است. از سرویس ها و خدمات عرضه شده توسط هتل میتوان به سرویس رایگان اینترنت ، پارکینگ اختصاصی و انبوهی از امکانات دیگر که موجب تسهیل و تسریع گردهمایی های شغلی از قبیل ملاقات ها و کنفرانس ها میشوند ؛ اشاره کرد. 
اتاق های هتل بزرگ بوده و به سبک سنتی مبله و دیزاین شده اند ؛ همچنین هر اتاق مجهز به یک حمام مدرن ، تلویزیون با گیرنده ماهواره و دسترسی به اینترنت میباشد. 
اقامت در هتل شامل صبحانه است که هر روز صبح به صورت سلف سرویس سرو میشود. 2 رستوران هتل نیز به طبخ و سرو انواع و اقسام غذاهای سنتی ترکی می پردازند. 2 تریا و یک قنادی هم در هتل موجود میباشند. 
هتل Grand Cevahir ، در حد فاصل 18 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است





:: برچسب‌ها: هتل های پنج ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: