بازار های مشهد
نوشته شده توسط : azar

مرکز خرید زیست خاور مشهد

مرکز خرید زیست خاور مشهد از اولین مراکز خرید مشهد و یکی از بهترین بازار های مشهد می باشد و هر روزه مورد بازدید هزاران زائر و توریست قرار میگیرد. مجتمع تجاری زیست خاور مشهد دارای پله برقی و آسانسورهای نفر بر و حمل بار برای کلیه طبقات می باشد. از دیگر امکانات این مجتمع تجاری میتوان به سیستم آنتن داخلی تلفن همراه، دستگاههای خود پرداز، مسجد، بانک الکترونیکی 24 ساعته، بانک ارزی، آژانس های مسافرتی و خدماتی، نمایندگی شرکت های بیمه، رستوران، کافی شاپ، تاکسی تلفنی و مرکز انتظامات و وجود فروشگاههای مختلف از جمله امکانات این مجتمع بزرگ تجاری اشاره کرد. مسافران تور مشهد میتوانند از این مرکز خرید زیبا بهترین سوغات این شهر را تهیه کنند.

 

مرکز خرید زیست خاور مشهد

 

مرکز خرید زیست خاور مشهد

 


این بازار در گذشته بخشی از محله قدیمی بوده که در قسمت ارگ شهر و محله حکومتی و اعیانی چهار باغ قرار داشت و به دلیل موقعیت اقتصادی خوب خانه های این قسمت به مراکز تجاری و بازار تبدیل شده است. این بازار به دلیل معماری خاص و ترکیب قدیمی ای که دارد نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد را به خود جلب می کند. گفتنی است امروزه این مکان یکی از مراکز مهم تهیه پوشاک می باشد . مسافرین عزیز می توانند جهت خرید مایحتاجات خود به بازار جنت سری بزنند.

 

 

بازار جنت مشهد

 

بازار جنت مشهد

بازار مرکزی مشهد

این مجموعه بازار در چهار راه شهدا مشهد قرار گرفته است.این مرکز خرید در چهار طبقه با انواع مراکز تجاری و عمده فروشی و همچنین دفاتر بازرگانی و دیگر غرفه ها مانند پوشاک، سوغات، زیور الات و ... . مسافرین و گردشگران تور مشهد می توانند تمامی مایحتاج خود را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری نمایند.

این بازار یکی از بازار های پرطرفدار مشهد می باشد و همچنین یکی از بازار های سرپوشیده مشهد به شمار می رود. به همین دلیل نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد را به خور جلب کرده است.

 

بازار مرکزی مشهد

 

 

 





:: برچسب‌ها: بازار جنت مشهد ,بازار مرکزی مشهد ,مرکز خرید زیست خاور مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: