مراکز خرید مشهد
نوشته شده توسط : azar

 

بازار هفده شهریور مشهد

بازار هفده شهریور یکی از مراکز خرید ارزان مشهد به شمار می رود. این بازار از تعداد زیادی پاساژ و فروشگاه تشکیل شده است. فعالیت این فروشگاه ها در زمینه فروش انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچه گانه، مانتو، لباس های مجلسی و.... می باشد. قیمت اجناس عرضه شده در این بازار بسیار مناسب می باشد. پاساژ حریر، افشار و آسیا از مراکز عمده خرید خیابان هفده شهریور است. مسافران تور مشهد می توانند با رفتن به این بازار با قیمت مناسب برای عزیزانشان سوغاتی بخرند.

بازار هفده شهریور مشهد

بازار هفده شهریور مشهد

 



بازار الغدیر مشهد

 یکی دیگر از بازار های خرید مشهد، بازار الغدیر است که اجناس آن بسیار قیمت مناسبی دارند. این بازار در میدان شهدا مشهد واقع می باشد که در نزدیکی بازار مرکزی نیز هست. مسافرین و زائرین عزیز تور مشهد می توانند اجناس خود را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری نمایند.

این مرکز تجاری از تنوع بسیاری برخوردار است که مسافرین می توانند از کیفیت و قیمت مطمئن باشند.برای خواندن مطالب بیشتر روی لینک زیر بزنید

 

 

https://www.kojaro.com/2019/3/11/177524/mashhad-nowruz-tour-pr/

 

بازار الغدیر مشهد

 

بازار الغدیر مشهد

 

مرکز خرید وصال مشهد

مرکز خرید وصال از بزرگترین مرکز خرید های سرپوشیده شهر مقدس مشهد می باشد و دارای 370 واحد است. از امکانات این مرکز خرید وصال رستوران و ساير خدمات رفاهي مورد نياز مي باشد. همچنین تسهیلات ویژه، تهویه هوا، سیستم برودتی و حرارتی، دوربین مدار بسته، اطلاعات، انتظامات، خدمات بانکی، آبنمای موزیکال، پارکینگ طبقاتی و هایپر مارکت و ... را ارائه می دهد. مهمانان عزیز تور مشهد می توانند برای تهیه انواع مایحتاج خود مانند پوشاک، کیف و کفش، ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی و سوغاتی به این مجتمع تجاری رفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایند.

 

 

مرکز خرید وصال مشهد

 

مرکز خرید وصال مشهد

 

 

مرکز خرید ویلاژ توریست مشهد

یکی از بهترین مراکز خرید مشهد که بسیار طرفدار دارد، مرکز خرید ویلاژ توریست می باشد که در 4 طبقه و بیش از 250 فروشگاه با بهترین اجناس آماده خدمت می باشند. این مرکز خرید با دارا بودن معماری متفاوت و خاص و همچنین آبنمایی که در طبقه 1- قرار گرفته که در تمامی طبقات قابل مشاهده می باشد، در مشهد جز اولین مراکز خرید مورد انتخاب مسافرین تور مشهد قرار می گیرد.

از دیگر ویژگی های این مجتمع وجود کافی شاپ، شهربازی، بیلیارد، بولینگ و پارکینگ می باشد. گردشگران عزیز می توانند در کنار خرید وسایل مورد نظر خود به تفریح نیز بپردازند.

 

 

مرکز خرید ویلاژ توریست مشهد

 

مرکز خرید ویلاژ توریست مشهد





:: برچسب‌ها: ویلاژ توریست مشهد ,مرکز خرید وصال مشهد ,بازار الغدیر مشهد ,بازار هفده شهریور مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: