سواحل معروف پنانگ مالزی
نوشته شده توسط : azar

سواحل معروف پنانگ مالزی| سواحل مالزی| دیدنیهای مالزي

سواحل معروف پنانگ مالزی

سواحل معروف پنانگ مالزی یکی از دیدنیهای مالزی است که در شمال پنانگ مالزی تور مالزی نوروز 97 و ساحل های دریایی و زیبا واقع شده است. نام یکی از این ساحل های زیبا باتو فرینگی مالزی می باشد. در سواحل معروف پنانگ مالزی می توان ورزش های تفریحی و آبی را انجام داد. ساحل هایی مانند تلوک دیونگ و ساحل میمون در این منطقه هستند و اگر قصد شنا کردن را داشته باشید تور مالزی می توانید به ساحل پاسیر پانجانگ مالزی بروید که در فاصله ی 25 دقیقه ای از بتونگ مالزی واقع شده است. گردشگران تور مالزی می توان از دیدن این وساحل زیبا لذت ببرند.

ساحل زیبای باتو فرینگی (Batu Ferringhi Beach Penang)

این ساحل در چند قدمی جورج تاون مالزی قرار گرفته است. و بسیار زیبا و تور مالزی نوروز تمیز می باشد. این ساحل دارای قدمت زیادی است. هتل ها و رستوران های زیادی در اطراف ساحل زیبا باتو فرینگی مالزی واقع شده است. این ساحل یکی از پر بازدیدترین و پرطرفدارترین تور مالزی نوروز 97 سواحل است.

ساحل تلوک باهانگ (Teluk Bahang Beach Penang)

این ساحل زیبای مالزی دارای غروبی تماشایی است. هتل ها، ویلاهای زیبایی، روستاها و اسکله ی ماهیگیری زیبایی این ساحل را دو چندان تور مالزی نموده است.

ساحل تانجونگ بونگا (Bunga Raya Island)

این ساحل به ساحل جورج تاون مالزی فاصله ی نزدیکی دارد. و دارای چشم اندازی تور مالزی سرسبز است. این ساحل جزء بهترین مناطق مالزی می باشد و بهترین هتل های مالزی در این مکان ساحلی تاسیس شده است.

 

سواحل معروف پنانگ مالزی

تصویر سواحل معروف پنانگ مالزی

سواحل معروف پنانگ مالزی

تصویر سواحل معروف پنانگ مالزی





:: برچسب‌ها: سواحل معروف پنانگ مالزی,دیدنیهای مالزی,معرفی دیدنیهای مالزی,بهترین دیدنیهای مالزی,جاذبه های دیدنی مالزی,اماکن تفریحی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: