هتلهای معروف تایلند
نوشته شده توسط : azar

هتل بل ایر بانکوک تایلند

هتل بل ایر بانکوک تایلند

هتل بل اير بانكوك تایلند یکی از هتلهای مجلل تایلند می باشد که به سبك سنتي تايلندي از ميهمانان خود پذيرايي ميكند و اتاقهاي شيكي را در اختيار آنها قرارداده است.ايستگاه قطار هوايي ده دقيقه با هتل بل اير بانكوك فاصله دارد و به راحتي مسافرين تور تایلند را به مراكز خريد متعدد، رستوران ها و تفريحگاههاي شبانه منتقل ميكند.امكانات اتاق هاي هتل شامل اينترنت،فضاي كاري وسيع و تجهيزات مدرن , استخر روباز و باغ سالن ورزش می باشد .اين هتل كه از بهترين هتل هاي بانكوك در تور تایلند بهار 95 است، به منطقه سفارت نشين شهر نزديك بوده و در مجاورت اتوبان مخصوص فرودگاه واقع شده است.

هتل بل ایر بانکوک تایلند

هتل سری پالاس پاتایا تایلند یکی از هتلهای چهار ستاره معروف تایلند در مرکز پاتایا ، چونبوری واقع شده است. از این هتل با یک رانندگی کوتاه می‌توان به مرکز خرید سنترال فستیوال Central Festival که یکی از بزرگترین مراکز خرید ساحلی است رسید و اجناس مارک و اورجینال را از این پاساژ بزرگ خریداری کرد. فاصله هتل از فرودگاه بین المللی یوتاپائو نیز فقط 31 کیلومتر است.امکاناتی که این هتل برای مهمانان تور تایلند درنظر گرفته است شامل یک استخر در بام هتل، یک رستوران سرباز و یک بار می باشد. همچنین اینترنت رایگان وایفای WiFi نیز در تمام قسمت‌های هتل قابل دسترسی می‌باشد. پذیرش هتل هم در طول 24 ساعت شبانه‌روز پاسخگو است.
در اتاقهای این هتل تلویزیون در تور تایلند تعطیلات بهار 95  با کانال‌های ماهواره‌‍ای، مینی بار و یک میز کار ,بالکن,حمام با کلیه امکانات بهداشتی,سرویس نظافت اتاقها از امکانات موجود در هر اتاق هستند.برای اینکه در طول روز انرژی لازم جهت گشت و گذار در پاتایا را داشته باشید بوفه صبحانه کاملا آمریکایی هتل سری پالاس Seri Place را که در رستوران هتل سرو می شود از دست ندهید. فضای رستوران هتل به نحوی است که هم در داخل و هم در فضای باز امکان نشستن وجود دارد. برای نهار و شام هم می‌توانید از منوی رستوران غذای خود را انتخاب نمایید.در صورتی که در این سفر ماشین کرایه کرده‌اید می‌توانید در تور تایلند مرداد 95  از پارکینگ رایگان هتل نیز استفاده کنید.

هتل سری پالاس پاتایا تایلند

 

هتل سری پالاس پاتایا تایلند

 





:: برچسب‌ها: هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: