مراکز خرید دبی
نوشته شده توسط : azar

مرکز خرید مارینا دبی

یکی از شهر هایی که بسیاری از فروشندگان و مسافران تور دبی و یا توریست ها از آن ها خرید می کنند جایی نیست جز، فروشگاه مارینای دبی، این فروشگاه چند منظوره که در ابوظبی قرار دارد محل پر رونقی است که بسیاری از تجار ایرانی و عرب در اینجا پاتوق دارند.در تور دبی فروردین 95 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

می توان گفت مارینا با فواره هایی که دارد یکی از جاذبه های گردشگری هم محسوب شود و شب های رنگارنگ خوبی با این فواره های زیبا و موزیکال برای شما رقم بزند.مسافران تور دبی بهار 95 میتوانند هر نوع جنسی را که بخواهید از این مرکز خرید تهیه کنید. چه لباس، چه پوشیدنی هایی نظیر ساعت و کیف و کفش و حتی لوازم زینتی و برقی و طلا و جواهرات و … همه و همه در این مرکز بزرگ برای شما وجود دارد.در تور دبی فروردین 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

مرکز خرید مارینا

مرکز خرید مارینا

مرکز خرید مارینا

مرکز خرید مارینا

مرکز خرید الواحه دبی

اگر می خواهید برای یک سفر تجاری به دبی بروید و احیانا برای فروشگاه خود به دنبال اجناس درجه یک هستید توصیه ما به شما این است که از مرکز خرید معتبر دبی به نام مرکز خرید الواحه مراجعه کنید.در این مرکز خرید می توانید برند های معروف و مد روز را مشاهده کنید اما مهمتر این می توانید به عتیقه جاتی های این مرکز سر بزنید و به عنوان یک جاذبه حسابی از آن این اشیا لذت ببرید.در تور دبی فروردین 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

اگر هم قصد دارید از حراجی ها استفاده کنید می توانید از حراج های قبل از بهار و پاییر استفاده کنید. در این زمان اجناس با قیمت استثنایی به فروش می رسد چرا که نیاز است اجناس تغییر پیدا کنند و لباس های مناسب این فصول روی کار آورده شود. مسافران تور دبی میتوانند از این فروشگاه بزرگ استفاده نمایند.در تور دبی بهار 95 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

مرکز خرید الواحه

مرکز خرید الواحه

مطالب مرتبط:

مرکز خرید مارینا دبی

 

مرکز خرید الواحه دبی

تور دبی فروردین 95

تور دبی بهار 95

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید خوب دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: