هتل های آگرا هند
نوشته شده توسط : azar

هتل جایپی پالاس اگرا هند

هتل جایپی پالاس یکی از هتل های 5 ستاره خوب اگرا و هند محسوب می شود.کلیه اتاقهای این هتل تمیز، مرتب و راحت می باشد. این هتل دارای کارکنانی مهربان و با دقت است.در تور هند میتوانید لحظات آرامی را در این هتل سپری کنید. وجود زمین بازی کودکان در این هتل باعث می شود که به کودکان شما هم خوش بگذرد و با یک خاطره خوب از این هتل در یادشان بماند .  اين هتل اقامت خوبی را به شما میهمانان عزیز و مسافران تور هند ارائه می دهد .

امکانات رفاهی هتل شامل : ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی) می باشد. پس از یک روز پرکار و یا پر گشت وگذار، رفع خستگی و استراحت در سونای هتل به میهمانان توصیه میشود.وجود زمین بازی مخصوص کودکان، باعث شده آنها با خاطره ایی خوش هتل را ترک کنند. در تور هند بهترین ها را تجربه کنید.اين هتل اقامتي لوکس را به همراه امکانات بسيارويژه اي نظير زمين گلف به ميهمانان خود ارائه ميدهد. در باغ هتل استراحت کنيد.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير اسکواش، پينگ پنگ، بيليارد، تنيس، بولينگ، ميني گلف شرکت کنند. اقامت در هتل های آگرا، به تجربه فراموش نشدنی تبدیل خواهد گشت.این هتل در لیست هل های آگرا از رتبه خوبی بر خوردار است.مسافران تور هند میتوانند از این هتل زیبا لذت ببرند.        

هتل جایپی پالاس اگرا هند

هتل هاوارد ساروار پرتیکو آگرا هند

هتل هاوارد ساروار پرتیکو آگرا یکی از بهترین هتل های 4 ستاره هند است که با موقعیت و خدمات خوب پدیرای گردشگران تور هند میباشد . این هتل دارای 93 اتاق میباشد اتاق ها بسیار تمیز بوده و مجهز به سیستم تهویه مطبوع میباشد.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (تمام فصول) می باشد.در تور هند میتوانید لحظات آرامی را در این هتل سپری کنید. اين هتل داراي 93 اتاق مي باشد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.مسافران تور هند میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

امکانات تفریحی: استخر- ماساژ - سونا - مرکز سلامت و آبگرم - حمام ترکی و بخار - استخر سرباز (تمام فصول) اتاق های ویژه; - اتاق و امکانات برای معلولین امکانات ورزشی - مرکز بدنسازی

خدمات هتل: خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - اتو کشی - صرافی - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت - خدمات تهیه بلیط - کرایه اتومبیل - سرویس مستخدم سایر امکانات- رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - فروشگاه در هتل - تهویه - بار - بوفه - بار مخصوص تنقلات

 هتل هاوارد ساروار پرتیکو آگرا هند

 هتل هاوارد ساروار پرتیکو آگرا هند

مطالب مرتبط:

هتل هاوارد ساروار پرتیکو آگرا هند

 

هتل جایپی پالاس اگرا هند

تور هند نوروز 95

تور هند فروردین 95

تور هند بهار 95

 





:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های هند, بهترین هتل های هند , هتل های ارزان هند , هتل های مجلل هند , ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: