مراکز خرید معروف دبی
نوشته شده توسط : azar

مراکز خرید معروف دبی

 

مرکز خرید حمرين‌ سنتر‌ دبی واقع در منطقه دیره یکی از مراکز خرید مدرن ، باشکوه و از اصلی ترين جاذبه های گردشگری اين شهر به شمار می رود. حمرین سنتر مجهز به سيستم های خنک کننده قوی و کلیه امکانات خدماتی و رفاهی در تور دبی نوروز 95  است به همین دلیل دارای هوای بسيار مطبوعی است که سبب شده تا بسياری از گردشگران تور دبی به دليل گرمای شديد سطح شهر به ويژه در ماه های گرم سال، بازدید از اين مرکز خريد به ساير مناطق شهر را ترجيح دهند.این مرکز خرید از مراکز خريد شناخته شده براي توریستان تور لحظه آخری دبی محسوب می گردد که شامل 80 فروشگاه، چندين رستوران و پارکينگ با ظرفيت 800 اتومبيل می باشد.

 

 

 

مرکز خرید صحاری سنتر دبی یکی از مراکز خرید مهم دبی است که در بزرگراه شلرجه واقع شده و یکی از پر طرفدار ترین و بزرگ ترین بازارهای دبی محسوب می گردد . این مرکز خرید با شکوه در سال 2002 افتتاح شده و علاوه بر مرکز خرید ، 9 رستوران ، 10 کافی شاپ ، امکانات تفریحی و سرگرم کننده ای چون سینما ، شهر بازی و ... در صحاری سنتر در تور دبی بهار 95 وجود دارد . مرکز خرید صحاری سنتر شامل غرفه های فروش لوازم ورزشی ، مد و لباس ، کالاهای ورزشی ، لوازم آرایش ، جواهرات ، کتاب ، مبلمان ، لوازم الکترونیکی ، عینک آفتابی ، ساعت و... می باشد . از دیگر ویژگی های ممتاز این مرکز خرید مجهز برای گردشگران تور دبی می توان به بزرگ ترین شهربازی سرپوشیده امارات اشاره داشت که از 21 وسیله تفریحی مهیج تشکیل یافته است . وجود بالابر و آسانسورهای مجهز ، تهویه استاندارد و سرویس های بهداشتی مجهز نیز از عواملی است که بر محبوبیت صحاری سنتر دبی نزد مسافران تور دبی افزوده است .

 

ساعات کاری این مرکز خرید هر روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب و جمعه ها 1 ظهر الی 12 شب در تور لحظه آخری دبی می باشد.

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: