هتلهای 5 ستاره دبی
نوشته شده توسط : azar

هتل هبتور گرند دبی یکی از هتل های 5 ستاره دبی واقع در ساحل جمیرا می باشد که تفریحگاهی زیبا و مجلل در کنار ساحل خلیج همیشگی فارس می باشد.این هتل و تفریحگاه لوکس، چشم انداز زیبایی به دریا و باغ دارد و فاصله آن از فرودگاه بین المللی دبی 30 دقیقه است.در تور دبی نوروز 95 حتما در این هتل اقامت کنید. هتل هبتور گرند دارای 446 اتاق و سوئیت لوکس و بزرگ در 14 تیپ مختلف است که به مبلمان زیبا، حمام بزرگ، اینترنت، گاوصندوق و سیستم تهویه مطبوع مجهز است. مهمانان تور دبی می توانند در 18 رستوران این هتل انواع غذاهای دریایی، تایلندی، سنتی لبنان و... را بچشند.همچنین برخی رستوران های هتل ویژه سرو غذاهای محلی خاص است. مثلاً رستوران شاه جهان مخصوص سرو غذاهای هندی است و در رستوران لوچیانو غذاهای ایتالیایی ارائه می شود.مهمانان تور دبی نیز می توانند به انواع ورزش های آبی از قبیل بادسواری، اسکی روی آب، جت اسکی و غواصی بپردازند. از این هتل با 10 دقیقه رانندگی می توان به وایلد وادی (Wild Wadi) بزرگترین پارک آبی دبی رسید. ضمناً فاصله هتل از مرکز خرید امارات (Mall of the Emirates) که یکی از بزرگترین مجتمع های تفریحی، تجاری خاورمیانه محسوب می شود، با ماشین در تور دبی 95 ده دقیقه است. 

امکانات هتل هبتور گرند دبی در تور دبی زمستان 94 شامل:

ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، والیبال ساحلی , مرکز سلامت و آبگرم یا اسپا، حمام ترکی و بخار ، سکوی شیرجه ، امکانت غواصی و ساحل اختصاصی ,ارائه خدمات نگهداری از اطفال و همچنین داشتن فروشگاه های متعدد ,اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل و ....

 

 

 

هتل آرمانی دبی با طراحی زیبا در برج الخلیفه دبی در منطقه دان تاون دبی در مرکز دبی و نزدیکی مراکز خرید واقع شده است که در سال 2010 افتتاح شد و بعنوان بلندترین سازه ساخت بشر تا زمان افتتاح مطرح گردیده است.طبقات پائینی برج الخلیفه به هتل ارمانی اختصاص یافته که توسط موسسه جورجیا آرمانی طراحی و توسط هلدینگی آمریکایی ساخته شده است و گردشگران تور دبی می توانند تجربه نوین در محل اقامت طراحی شده توسط جورجیا ارمانی را در تور دبی بهار 95  تجربه کنند.

امکانات هتل آرمانی دبی بسیار متنوع و دارای فضایی مجلل با طراحی استثنائی است و سرشار از تحرک وسرزندگی با امکانات وسیع تفریحی برای انواع سلایق کودکان ونوجوانان، زوجهای جوان ،توریستهای تور دبی 95 ،بازرگانان ،بزرگسالان و ورزشکاران می توانند از امکانات هتل آرمانی بهره مند شوند.همه ساله این هتل پذیرای تعداد زیادی توریست و مهمان تور دبی از کشورهای مختلف می باشد.از امکانات هتل میتوان چهاراستخر سرپوشیده و روباز،مرکز آب گرم واسپا ،ماساژ،سونا،سالن بدنسازی،سالن آرایش و....  را نام برد.

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای 5 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: