هتل آرمادا استانبول
نوشته شده توسط : azar

هتل آرمادا استانبول واقع در محله‌ی سلطان‌ احمد استانبول یکی از هتلهای معروف سه ستاره می باشد که در نزدیکی چندین فروشگاه واقع شده است. مسجد کبود (Blue Mosque) و کاخ توپکاپی (Topkapi Palace) در مجاورت هتل و انواع بار و رستوران در محدود‌ه‌ی یک کیلومتری آن قرار دارند.در تور استانبول 95 حتما در این هتل اقامت کنید. یک ایستگاه اتوبوس در ۵۰ کیلومتری و فرودگاه استانبول (Istanbul Airport) در ۱۸ کیلومتری هتل است.

در تور استانبول نوروز 95 حتما در این هتل اقامت کنید.

هتل آرمادا در بین دیدنی‌های مهم استانبول قرار دارد و البته بسیار هم نزدیک به دریاست اما از ایستگاه‌های اتوبوس و تراموا کمی دور است. این هتل در سال دوهزار مورد بازسازی کلی قرار گرفته و بیشتر از 110 اتاق دارد. خیلی از اتاق‌های هتل تنها به کوچه‌ای که از جلوی در هتل رد می‌شوند دید دارند، اما بعضی‌ها هم تراس رو به شهر دارند. مسافران تور استانبول بوفه‌ی صبحانه‌ی آرمادا را تحت هیچ شرایطی نباید از دست دهند. از دیگر امکانات این هتل چهار ستاره می‌توان به تمهیدات جهت برگزاری کنفرانس، صبحانه‌ی مجانی، اینترنت پر سرعت، پارکینگ مجانی، رستوران، سرو غذا در اتاق ، سرویس اتوبوس به نقاط دیدنی شهر، سوییت و تسهیلات برای معلولین در تور استانبول اسفند 94 اشاره کرد.

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرمادا استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: