تفریحات آنتالیا
نوشته شده توسط : azar

پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا

این پارک زیبا که در ساحل کنیالتی قرار گرفته است یکی از جاذبه های تفریحی آنتالیا به شمار می رود . در این پارک زیبا شما گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 می توانید علاوه بر تفریح و استراحت از برنامه های شاد و متنوع که به صورت زنده اجرا می شود نیز لذت ببرید .این پارک تفریحی دارای انواع مختلفی از سرسره های آبی و بازیهای آبی متنوع می باشد همچنین می توانید بعد از تفریح به تماشای برنامه دلفین ها نیز بنشینید .در تور آنتالیا نوروز 95 بهترین لحظات را سپری کنید.

شهر باستانی پرگا آنتالیا

این شهر زیبا یکی از شهرهای تاریخی یونانی در تور آنتالیا نوروز 95 می باشد که یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود . این شهر در جنوب غربی ترکیه و در ساحل مدیترانه واقع شده است . پرگا یکی از زیباترین شهر های باستانی در دوره هلنی بوده است . معبد آرتمیس و خانه آپولونیوس ریاضیدان معروف یونانی نیز در این منطقه واقع شده است .

شهر باستانی پرگا آنتالیا

شهر پرگا که هزار سال پیش از میلاد ساخته شده است امروزه از این شهر باستانی برج ها ، ستون ها ، دروازه ها و استادیوم تخریب شده ای برجا مانده است که با زیبایی خاص خود بسیاری از گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 را به سمت خود جذب کرده است .





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: