هتل های دبی
نوشته شده توسط : azar

هتل فیر مونت دبی

هتل فیرمونت یکی دیگر از نمونه هتل های پنج ستاره مجلل و بسیار زیباست که با طراحی منحصر بفرد و ویژه ای ساخته شده است.این هتل جادویی با نمای بیرونی وشکل ظاهری مثلث مانندش جلوه ای با شکوه به این شهر زیبا داده است.لابی هتل فیرمونت بسیار زیبا ودر عین حال رویایی بوده وبا محوطه ی بیرونی که دارای باغ بزرگ و زیبایی است نمای هتل را باشکوه تر کرده است .در تور دبی نوروز 95 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

اتاقهای هتل بسیار لوکس هستند وبا چشم اندازی بی نهایت عالی اقامت همراه با آرامش را به مهمان ارزانی می دارد .هتل دارای امکانات ویژه ی معلولین وسالمندان است .از هتل فیرمونت تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله ی زیادی نمی باشد .فروشگاه های متعدد در هتل وجود دارد از جمله فروشگاه هدایا وسوغات ، که خرید را برای شما راحت تر می کند .این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی زمستان 94 ارائه میدهد.

رستوران های هتل دارای منو های متفاوتی می باشند که تمام غذاهای عثمانی ، عربی، ایتالیایی و… در آن سرو می شود .مسافران تور دبی بهمن 94 میتوانند با رفتن به مر کز آبگرم هتل وسالن ماساژ آن بعد از شنا در استخر بسیار لذت ببرند.

امکانات هتل:استخر ، سالن بدنسازی ، شاپینگ ، تسهیلات اجاره ماشین ، سونا ، سالن آرایش ، تسهیلات لباسشویی ، پارکینگ ، دارای دو کلاب معروف روبرتو کاوالی و400 ، دارای13رستوران و بار ، سرویس رایگان به مرکز خرید دبی مال ، ترانسفر فرود گاهی ، راهنمای مستقر در هتل

هتل فیر مونت

هتل فیر مونت

 

هتل جنراد دبی

هتلی مدرن با امکانات و موقعیت ویژه در میان هتل های 3 ستاره دیگر است که در منطقه دیره و خیابان عمر بن خطاب نزدیک به خیابن مهم الرقه واقع شده است . این هتل مجلل از موقعیت مرکزی و دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز تجاری و توریستی شهر دبی برخوردار می باشد .در تور دبی بهمن 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

برای مثال ، ایستگاه متروی اتحادیه تا هتل ، پیاده 5 دقیقه فاصله دارد . سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه و برخی از مراکز خرید مهم دبی از دیگر خدمات رفاهی هتل است .مسافران تور دبی نوروز 95 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا بهترین خاطرات رابرای خود رقم بزنند.

امکانات هتل جنراد شامل حمام های تمیز و مجهز، ماهواره، اینترنت پر سرعت، مینی بار، تهویه مطبوع، استخر روباز بر روی بام، ترانسفر فرودگاهی، سرویس به مراکز خرید و دریا، صندوق امانات، صرافی، خشکشوئی، کپی و فکس، رستوران با سرو انواع غذاهای هندی و چینی و بین المللی و سایر امکانات هتل های 3 ستاره می باشد که اقامتی دلپذیر را برای شما مسافران محترم تور دبی زمستان 94 فراهم خواهد آورد.

هتل جنراد دبی

هتل جنراد دبی

مطالب مرتبط:

هتل جنراد دبی

 

هتل فیر مونت دبی

تور لحظه آخری دبی

تور دبی نوروز 95





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: