بازار زیتون کیش
نوشته شده توسط : azar

بازار زیتون کیش

bazare zeiton kish

بازار زیتون کیش از بهترین مراکز خرید در جزیره کیش می باشد که با مصالح عالی ساختمان بازار زیتون کیش را ساخته اند . بازار زیتون کیش در سال 1376 در فضایی به وسعت هفت هزار متر مربع در دو طبقه احداث و بهره برداری گردید. این بازار دارای ۹۶ غرفه تجاری و ۱۲ غرفه اداری که اکثرا به سیستمهای خنک کننده مرکزی  ، سیستم های صوتی مرکزی ،  تلفن و فضای سبز و پارکینگ مجهز شده است .در تور کیش نوروز 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

 طراحی هدایت کردن خریدار و مشتری معماری داخلی آن و نمایی بسیار زیبا این بازار را با نمایی آشنا در جزیره کیش مبدل شده است. نرخ اجناس و کالا در بازار زیتون کیش بسیار مناسب است و خرید خود را می توانید با قیمت بسیار مناسبی انجام بدهید.در تور کیش زمستان 94 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید .

در بازار زیتون کیش اجناس و کالاهایی مانند : کیف و کفش , روسری , پوشاک مردانه و زنانه و بچه گانه , فروشگاه های اسباب بازی و لوازم خانگی ,  عطر و ادکلن و... از انواع کالاهایی می باشد که در بازار زیتون کیش موجود می باشد. بازار زیتون کیش در نزدیک هتل پارسیان کیش , بازارهای مرکز تجاری کیش , بال هایپر مارکت و بازار پانیذ واقع شده است .در تور کیش بهمن 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

 مطالب مرتبط:

بازار زیتون کیش

 

تور کیش زمستان 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش نوروز 95





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,مراکز خرید خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: