هتل های خوب آگرا هند
نوشته شده توسط : azar

هتل سیریس 18 آگرا هند

سیریس 18 آگرا  از هتل های 3ستاره آگرا میباشد که خدمات خوبی را به مهمانان تور هند ارائه میدهد . موقعیت هتل بسیار عالی بوده و براحتی به اماکن دیدنی شهر آگرا دسترسی دارد.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز می باشد.
اين هتل با توجه به قیمت هتل های هند بسیار مقرون میباشد داراي 26 اتاق مي باشد که بیسار تمیز و مورد پسند مسافران است.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.کارکنان هتل از میهمانان تور هند به گرمی میهمان نوازی میکنند و از اینکه به میهمانان در ترتیب دادن سفرهای شهری و دادن توصیه های تفریحی کمک کنند ؛ خوشحال می شوند.بعد از يک روز کاري و يا گردش در شهر سري به رستوران هتل زده ؛ از غذاي خوشمزه آن ميل کنيد. در تور هند از این هتل مجهز استفاده نمایید.

 هتل سیریس 18 آگرا هند

هتل هاوارد پارک پلازا آگرا هند

هتل هاوارد پارک پلازا آگرا هند از هتلهای چهار ستاره هند میباشد که که برای اقامت گردشگران هم از لحاظ هزینه و هم از لحاظ امکانات بسیار مناسب میباشد. با توجه به قیمت هتل های هند قیمت این هتل در برابر خدماتی که ارائه میدهد برای مسافرانتور هند مناسب است .کلیه اتاقهای این هتل تمیز و راحت می باشد و به کفپوش و اثاثیه چوبی، اینترنت، تلویزیون با گیرنده ماهواره، سشوار، گاوصندوق، مینی بار، چای و قهوه ساز مجهز میباشند. میهمانان تور هند میتوانند در حمام بخار و جکوزی مرکز آب گرم استراحت نموده و از امکانات مرکز اداری و دفتر گردشگری هتل نیز استفاده نمایند. مهمترین ویژگی هتل هاوارد پارک پلازا آگرا هند میتوان به موقعیت جرافیایی بسیار مناسب آن اشاره کرد.گردشگران تور هند ظرف 10 دقیقه با ماشین میتوانند به بناهای تاریخی چون دروازه شهر دهلی، شهر کوچک و دیدنی Ramnagar دست یافت. 1.5 کیلومتر تا عمارت تاج محل فاصله داشته و براحتی به اماکن دیدنی شهر آگرا دسترسی دارد. فرودگاه آگرا و ایستگاه راه آن به کمتر از ده دقیقه تا هتل فاصله دارند. هتل امکاناتی را از قبیل استخر روباز، مرکز آب گرم، سالن بدنسازی و پارکینگ رایگان به میهمانان تور هند ارائه میدهد.کافی شاپ هتل، با سرو نوشیدنی های خنک از میهمانان تور هند پذیرایی میکنند. علاوه بر این، میهمانان میتوانند در کبابخانه ایوان دار، از صرف خوراکهای متنوع محلی و بین المللی لذت ببرند.

 هتل هاوارد پارک پلازا آگرا هند

مطالب مرتبط:

هتل سیریس 18 آگرا هند

هتل هاوارد پارک پلازا آگرا هند

تور هند نوروز 95

تور ارزون هند





:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های هند, بهترین هتل های هند , هتل های ارزان هند , هتل های مجلل هند ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: