بهترین هتل ها در کیش
نوشته شده توسط : azar
هتل ستاره طلایی کیش که هتلی 2 ستاره برای مسافرین تور لحظه آخری کیش می باشد جز هتل های شناخته شده در کیش می باشد این هتل برای اقامت کسانی که با خانواده سفر می کنند مناسب است . هتل ستاره طلایی کیش نسبت به هتل های دیگر دارای مسافت طولانی تری تا مراکز خرید می باشد به همین دلیل این هتل برای گردشگران تور لحظه آخری کیش خود سرویس حمل و نقل فراهم کرده است . از جاذبه های دیدنی کیش که به این هتل نزدیک می باشد می توان به پارک آهوان اشاره کرد از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور لحظه آخری کیش رستوران با غذاهای گوناگون و خوشمزه ، کافی شاپ و صندوق امانات و . . . می باشد . شما می توانید سفری به یاد ماندنی را در هتل ستاره طلایی کیش تجربه کنید.

 


هتل پانیذ کیش که هتلی 2 ستاره  برای مسافرین تور لحظه آخری کیش می باشد از لحاظ موقعیت مکانی رو به روی پاساژ مروارید کیش قرار دارد از ویژگی های دیگر این هتل نزدیک بودن آن به مراکز خرید می باشد صبحانه و نهار و شام  را می توانید در این هتل میل کنید . از خدمات خاص آن که برای گردشگران تور لحظه آخری کیش مهم است میتوان به  ترانسفر فرودگاهی و تخفیف %50 پارک دلفین ها و سیرک اشاره کرد . هتل پانیذ کیشدارای فضایی با طراحی بسیار زیبا که در آن سبک اسپانیایی دیده می شود و همچنین نزدیک بودن این هتل به دریا بر امتیازات آن می افزاید . قابل توجه مسافران تور لحظه آخری کیش که با کودک سفر میکنند اقامت در هتل پانیذ کیش برای اطفال زیر 5 سال  رایگان می باشد . فاصله این هتل تا فرودگاه 3 کیلومتر می باشد.از دیگر امکانات این هتل که برای گردشگران تور لحظه آخری کیش فراهم گشته است می توان رستوران و  کافی شاپ را نام برد .


هتل شایان کیش

هتل شایان کیش

این هتل 5 ستاره از بهترین هتل های کیش برای مسافرین تور لحظه آخری کیش است که در نزدیکی اسکله تفریحی کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت پنجاه و پنج هزار متر مربع قرار گرفته است. هتل فاصله کمی تا مراکز خرید ، جاذبه های تفریحی کیش و فرودگاه دارد.هتل شایان دارای صد و پنجاه و نه اتاق است و در سال هشتاد و هشت به هتل پارس شایان نام گرفت.هتل دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون با ماهواره،یخچال،اینترنت،لابی،پارکینگ نمازخانه و رستوران است.

 

مطالب مرتبط:

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: