هتل های خوب کیش
نوشته شده توسط : azar

یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش هتل بین‌المللی پارمیس کیش می باشدکه در موقعیتی بسیار خوب و نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی و در میدان پردیس جزیره واقع شده است. اين هتل یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیرهکیش می باشد که هم دارا بودن امكاناتي چون:سالن بيليارد - استخر، سونا ، جكوزى - آرايشگاه مردانه و زنانه - كافى شاپ - كافى نت - فروشگاه - سالن همايش با ظرفيت 200 نفر- استفاده از اينترنت در اتاق و هم از لحاظ کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل و  پیشرو در میان هتلها میباشد. هتل پارميس داراى چهار رستوران مى باشد که دو رستوران آن با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى ،رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى خدمات رايگان هتل برای مسافران تور کیش شامل صبحانه و نهار به صورت بوفه، ترانسفر فرودگاهي رفت و برگشت، سرو ميوه و آب معدني در عصر، استخر و سونا و جكوزي و سرو چاي و قهوه در اتاق مي باشد.میهمانان تور کیش می توانند در این هتل از استخر و سونا و جکوزی به صورت رایگان برخوردار شوند.

امکانات هتل شامل:

رستوران، ماساژ، بیلیارد، اتاق بازی های کامپیوتری، کافی نت، پذیرش شبانه روزی، کرایه اتومبیل، استخر، سونا، جکوزی، صندوق امانات، آرایشگاه، آسانسور، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ و ... می باشد.

 هتل 5 ستاره پارمیس کیش

هتل 5 ستاره پارمیس کیش


هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش


نمایی از هتل پارمیس کیش

نمایی از هتل پارمیس کیش


تصویری از هتل 5 ستاره پارمیس کیش

تصویری از هتل 5 ستاره پارمیس کیش


 هتل مارینا پارک کیش هتلی 5 ستاره با مساحتی حدود 10 هکتار و در مجموع 190 اتاق در بلوار مرجان کیش واقع شده است . هتل مارینا در سال 1389 ساخته شده و دارای فضای سبز بسیار زیبایی می باشد. رستوران این هتل ظرفیت 300 نفر را دارد. هتل دارای ترانسفر رایگان جهت انتقال میهمانان تور کیش از فرودگاه به هتل می باشد.

امکانات هتل مارینا پارک کیش

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر سرپوشيده، سالن بدنسازی، سونا بخار، جکوزی، زمين استاندارد تنيس، اسپا و ماسا ژ تایلندی، سالن زیبایی بانوان، فروشگاه، کافی شاپ، کافی نت، سالن کنفرانس، پارک تفریحی و...

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش


هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش

هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش


تصویری از هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش

تصویری از هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: