هتل الیت وورد استانبول
نوشته شده توسط : azar
 

هتل الیت وورد استانبول (Elite World Istanbul Hotel) از جمله هتل های 5 ستاره این شهر به شمار می رود و تا میدان تقسیم فاصله بسیار کمی دارد که دسترسی به تمامی مراکز مهم را برای مسافران تور استانبول 94  آسان می نماید . خیابان استقلال استانبول بسیار به هتل الیت وورد نزدیک می باشد، رستوران ها و مغازه های بسیاری در آن وجود دارد که مسافرین تور استانبول می توانند از آنها بهره مند شوند. از مکانهای دیگر معروف نزدیک به این هتل استانبول میتوانیم به کاخ تاپکاپی، مسجد کبود و بازار بزرگ استانبول اشاره کرد. هتل الیت وورد امکانات و خدمات متنوعی را در اختیار میهمانان تور استانبول 94 قرار می دهد که برخی از این امکانات عبارتند از آرایشگاه، صرافی، فروشگاه، رستوران، گاو صندوق و لباسشویی.

هتل الیت وورد استانبول

 این هتل بسیار شیک و مجهز برای سرگرمی و تفریحات گردشگران تور استانبول امکانات ورزشی تفریحی مناسبی نظیر مرکز بدنسازی، سونا، استخر سرپوشیده و ماساژ و حمام ترکی را فراهم کرده تا از اوقات فراغت خود در هتل لذت ببرند.

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

 

مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل الیت وورد استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: