هتل کنراد استانبول
نوشته شده توسط : azar
 

هتل کنراد استانبول

هتل کنراد یکی از هتل های لوکس 5 ستاره استانبول به شمار می رود که در قسمت اروپایی استانبول در منطقه بشیکتاش و در نزدیکی میدان تکسیم واقع گردیده است تا فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر و 45 کیلومتر تا فرودگاه سابیها فاصله دارد. در سال 2008 یکی از بهترین هتل های جهان شناخته شده است  و دارای نمایی از قسمت قدیمی شهر و تنگه بسفر است و نزدیکترین هتل به پل معروف استانبول می باشد که آسیا و اروپا را بهم وصل می نماید. هتل کنراد همچنین نزدیک بازار بزرگ استانبول ، مراکز خرید و فروشگهای بزرگ و نیز مکانهای دیدنی نظیر موزه ایا صوفیا و دلمه باغچه می باشد. از این رو دسترسی به این مناطق را برای میهمانان تور استانبول 94 بسیار آسان نموده است.


این هتل نمای بسیار زیبایی دارد و قبلا برنده ی جایزه ی نفیسی شده است،. در بام هتل می توانید از لژی که با منظره ای از پل بوغاز تزئین شده لذت ببرید. استخر سرپوشیده و فضای باز نیز برای مهمانان تور استانبول درنظر گرفته شده است.تمام اتاق های این هتل دارای دکوراسیون مدرن و به روز می باشند و همگی مجهز به اتاق نشیمن، میزکار و حمام مرمرین می باشد. از دیگر امکانات هتل تلویزیون ال سی دی، ماهواره، پرده های ضد نور و قفل های الکترونیکی است.

هتل کنراد استانبول

در داخل ساختمان هتل رستوران مونت  قرار گرفته و انواع غذاهای بین المللی و ترکیه ای را با کمی تغییرات خلاقانه سرو می کند. رستوران مزه نیز غذاهای سنتی ترکیه را به همراه نوشیدنی های محلی به شما میهمانان گرامی تور استانبول 94 ارائه می دهد. در طبقه ی 14 هتل نیز  کافه ی سامیت قرار گرفته و انواع نوشیدنی ها را با دسرهای لذیذ فراهم می کند. 

ازجمله امکانات تفریحی این هتل می توان به کلوپ ورزشی، سونا، حمام بخار، استخر سرپوشیده و فضای باز و زمین تنیس برای میهمانان تور استانبول اشاره کرد. 

هتل کنراد استانبول

 

مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کنراد استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: