مجتمع تجاری کیش
نوشته شده توسط : azar
 

مجتمع تجاری کیش

مجتمع تجاری کیش مرکز خرید ایست با بيش از 400 واحد تجاري و دارای چندين كافي شاپ و رستوران گردان است. اين بازار در سال 1379 افتتاح گردید و در زميني به وسعت 11.000 متر مربع ساخته شده است این مرکز خرید بزرگترین بازار جزیره کیش محسوب می شود.

مرکز تجاری کیش دارای ۴۷۹ واحد تجاری شکیل و بزرگ ، با زمینه فعالیت پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، مکمل‌های غذایی و دارویی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای، آژانس مسافرتی، آژانس املاک و …، چندین کافی‌شاپ، فست فود و یک رستوران گردان است.

نمی توان به کیش سفر کرد و از کنار این مجتمع تجاری بی تفاوت عبور کرد و خریدی انجام نداد ، وسعت، گیرایی، طراحی و نورپردازی داخلی زیبای آن نظر گردشگران تور کیش 94 را به خود جلب می‌کند. مرکز تجاری کیش دارای متنوع‌ترین فروشگاه‌ها می باشد و می‌توانید هر آنچه را که می‌خواهید در این بازار پیدا کنید. فروشگاه بسیاری از نمایندگی‌های مارک های معتبر خارجی نیز در این بازار وجود دارد. در مرکز تجاری کیش هر شب مراسم قرعه کشی رأس ساعت ۲۲ با برنامه‌های شاد و هیجان انگیز و اهداء جوایز نفیس به برندگان اجرا می‌گردد، و به نوعی با جوائز نفیس از مسافران تور کیش تقدیر و تشکر صورت مى پذیرد.

تلفن مرکز تجاری کیش : 2 – 4452610

 

مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مجتمع تجاری کیش,بازار های کیش,مراکز خرید کیش,پاساژهای کیش,بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: