مرکز خرید جواهر استانبول ترکیه
نوشته شده توسط : azar

مرکز خرید جواهر استانبول ترکیه

javaher

مرکز خرید جواهر استانبول ترکیه در نزدیکی میدان تکسیم و مرکز شهر قرار گرفته است و بیشتر هتلهای مناسب و خوب هم در این منطقه قرار دارد برای رفتن به این مرکز خرید می توانید هر وسیله نقلیه که مقصدش میدان تکسیم می باشد را سوار شوید. کرایه تاکسی نرخ بالایی دارد و اکثرا سوار اتوبوس و مترو و تراموا می شوند و قیمت کرایه برای هر نفر تقریبا 76 لیر می باشد که به صورت مکانیزه کرایه دریافت می شود .پیشنهاد می کنیم گردشگران تور ترکیه نوروز 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .
این مرکز خرید چهارمین مرکز خرید استانبول ترکیه می باشد که از مطرح ترین مراکز خرید در میان کشورهای بین المللی و اروپایی می باشد این مرکز خرید دارای 10 طبقه می باشد و دارای معماری خاص , راهروهای زیبا , سیستم تهویه مطبوع و روشنایی و داشتن امنیت زیاد , محیطی بسیار تمییز و پاکیزه که مسافران و گردشگران را جذب خود کرده است. مرکز خرید جواهر بهترین فیلم های سینمایی اکران در دنیا رو به نمایش می گذارد .
مسافران تور ترکیه فروردین 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .در رستوران خود انوع غذاهای لذیذ و خوشمزه را تدارک دیده است و اماده پذیرایی از میهمانان خود می باشد . زمین و پارک بازی ویژه کودکان عزیز مهیا کرده است که در میان فروشگاه ها رتبه نخست را برای خود بدست آورده است. در این مرکز خرید مایحتاج خود را می توانید تهیه کنید و بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای معروف هم در این فروشگاه شعبه دارند. مرکز خرید جواهر دارای 10 سینما و 12 کافه و 34 رستوران دارد و آماده پذیرایی از میهمانان خود می باشد.دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور ترکیه عید 94 توصیه می کنیم .

 





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید جواهر استانبول ترکیه,بازار های ترکیه,مراکز خرید ترکیه,پاساژهای ترکیه,بازارهای خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: