موزه یخ استانبول
نوشته شده توسط : azar
 

 

موزه یخ استانبول بی شک یکی از زیباترین و دیدنی ترین جاذبه های استانبول می باشد که همه ساله بسیاری از گردشگران تور استانبول فروردین 94 را به سمت خود می کشاند . این موزه زیبا در سال 2010 و با سرمایه گذاری یک شخص نروژی افتتاح شد همچنین اولین موزه یخ در کل اروپا می باشد .دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور استانبول نوروز 94 توصیه می کنیم .این موزه در مساحت 1400 متر مربع ساخته شده است و دمای داخل آن به 5 درجه زیر صفر می رسد . در این موزه 34 نوع مجسمه یخی با اشکال مختلف وجود دارند که برای ساخت آن ها از 70 تن یخ و باری ساخت تونل های آن از خدود 100 تن یخ استفاده شده است . یخ هایی که برای ساخت این مجسمه ها استفاده شده است از کشور سوئد جمع آوری شده اند .پیشنهاد می کنیم گردشگران تور استانبول 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .

موزه یخ استانبول

این موزه در سه بخش ساخته شده است . در بخش اول آن که از دیدنی ترین بخش های این موزه می باشد مجسمه های وایکینگ ها قرار گرفته اند و بخش دوم مربوط به منطقه اسکاندیناوی و طبیعت اطراف آن می باشد . در بخش سوم این موزه جالب در لیوان های یخی آب میوه رایگان به بازدید کنندگان داده می شود .مسافران تور استانبول عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

 

موزه یخ استانبول

 این موزه در منطقه بایرام پاشا و در مرکز خرید فروم استانبول قرار گرفته است . علاقه مندان به بازدید در تور استانبول می توانند همه روزه از این موزه زیبا  دیدن کنند .

مطالب مرتبط :

موزه یخ استانبول

موزه باستان شناسی

کاخ توپکاپی استانبول





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: موزه یخ استانبول,دیدنی های استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,اماکن تفریحی استانبول,مراکز دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: