سواحل کیش
نوشته شده توسط : azar

سواحل کیش

 

يكى از شگقتيهاى جزيره مرجاني كيش، سواحل آن است . خاک کیش دارای ساخت مرجانی است و با رنگ نقره فام در زيرآفتاب از درخشندگي خيره‌كننده‌اي برخوردار است . اين ويژگي را بسياري از سواحل دنيا كه از ماسه خاكستري پوشيده شده اند، ندارند . آب دريا در ساحل اين جزيره شفاف و روشن است و تا فاصله‌اي دور مي توان كف دريا را به راحتي تماشا كرد . کارشناسان محیط زیست این خاصیت را به وجود مرجان های پیرامون جزیره نسبت می دهند آنها معتقدند که مرجان ها به صورت طبیعی موچب تصفیه آب و شفافیت سواحل جزیره می شوند .

سواحل کیش

ماهي‌ها و ديگر آبزيان موجود در سواحل كيش از استثنايي‌ ترين ويژگي اين جزيره به شمار مي‌روند در عين حال مرغوب‌ترين ماهي‌هاي خوراكي كشور نيز در همين سواحل توسط شركت صيد كيش و بوميان ماهيگير صيد مي شود . گردشگران هتل داریوش کیش می توانند لحظات خوشی را در این مکان سپری کنند .

در سواحل آرام کیش بر خلاف سواحل دیگر جهان میتوان از نمایش فردی و اجتماعی ماهی های رنگارنگ بهره برد و به تماشا نشست . این سواحل عاری از هرگونه موجود آزار دهنده است و در چهار فصل سال (بهار و تابستان درشب) از این زیباییهای منحصر به فرد طبیعی وعظمت خلقت استفاده نمود . تفریحاتی چون ماهیگیری ، قایق سواری ، غواصی ، اسکی روی آب و غیره .

سواحل کیش

مطالب مرتبط :

سواحل کیش

کشتی یونانی

اسکله تفریحی





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: سواحل کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اماکن تفریحی کیش,مراکز دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: