هتل های ترکیه
نوشته شده توسط : azar

هتل سو بدروم ترکیه

هتل سو بدروم ترکیه

 خدمات و امکانات رفاهی هتل مانند استخر روباز ، شیرجه و ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.هتل بیست و پنج اتاق دارد. اتاقها به سيستم تهويه مطبوع، تجهیز شده است .کارکنان پذيرش هتل در شبانه روز پاسخگوي مسافرين و میهمانان گرامی تور ترکیه مي باشند. هتل اقامتي مجلل و لوکس را همراه با امکانات خیلی ويژه مانند: زمين گلف و کوه نوردی برای ميهمانان خود مهیا کرده است.صرافي هم در هتل وجود دارد که میتوانید در کمترین زمان پول خود را تبدیل کنید.اتومبيل کرايه هم به درخواست مسافران و ميهماناندر اختیارشان قرار می گیرد.ترانسفر فرودگاه در صورت درخواست مسافرين در اختيارشان قرار میگیرد.در باغ هتل به آرامش و استراحتی به یاد ماندنی برسید..هتل امکان اجاره دوچرخه برای ميهمانان خود دارد. در این هتل زیبا و مجلل لحظاتی به یاد ماندنی برای شما به یادگار می گذارد.

هتل کارلتون استانبول ترکیه

هتل کارلتون استانبول ترکیه

 

 هتل مجلل و مدرن کارلتون تا ایستگاههای حمل و نقل شهری وبازار بزرگ فقط 500 متر فاصله دارد و امکان اینترنت رایگان را برای مسافران و میهمانان خود فراهم کرده است .اتاقها به سبک زیبا و مدرن طراحی و دارای تلویزیون LCD  می باشند.همه روزه صبحانه به صورت بوفه سرو می شود. میهمانان و مسافران تور ترکیه می توانند از غذاها و خوراکهای اروپایی و ترکی در وعده  ناهار و شام لذت ببرند. هتل یک کیلومتر تاایاصوفیه و کاخ تاپکاپی , مسجد کبود, فاصله دارد. شانزده کیلومتر فرودگاه آتاتورک شهر استانبول تا هتل فاصله دارد.هتل امکاناتی از مانند: ماساژ - حمام ترکی و بخار -سونا - حمام ترکی-خانه داری -مرکز بدنسازی- اتو کشی - خشکشویی - صبحانه در اتاق -  صرافی می باشد.

 

هتل ایستانکوی بدروم ترکیه

 هتل ایستانکوی بدروم ترکیه

هتل به زیبایی طراحی شده است و مسافران و میهمانان از خدمات و امکانات ماساژ درمانی هتل استفاده کنند و به شنا و آبتنی در استخر روباز هتل تفریح کنند .اين هتل 70 اتاق برای خود دارد. صرافی در هتل وجود دارد که میتوانید در کمترین زمان به کارهای ارزی خود رسیدگی کنید. ترانسفر فرودگاهی در صورت درخواست مسافران تور ترکیه در اختيارشان قرار می گیرد . باغ هتل مکان مناسبی برای استراحت و آرامش می باشد. ميهمانان و مسافران در فعاليت هايي مانند : پرتاب دارت , بيليارد، می توانند شرکت کنند.بعد از گردش در شهر و يک روز کاري به رستوران هتل بروید و از غذاي لذیذ و خوشمزه رستوران هتل ميل کنيد. هتل امکاناتی مانند ماساژ , استخر روباز , کاریوکی تدارک دیده است . همچنین هتل برای رفاه حال مسافرین معلول امکاناتی را مهیا کرده است تا این افراد هم از سفر خود لذت ببرند.

 

هتل ساپرم مارماریس ترکیه

 هتل ساپرم مارماریس ترکیه

هتل  ساپرم مارماریس امکانات و خدمات رفاهی مانند : استخر روباز ، استخر سرباز (فصلی) ، سونا  ، ایوان مخصوص حمام آفتاب دارد. سيستم تهويه مطبوع برای اتاقها در نظر گرفته شده است .صرافی در هتل هست که میتوانید در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید . اتاق جلسه مجهز برای برنامه های کاری شما طراحی شده است . به درخواست میهمانان و مسافران اتومیبل کرایه نیز برایشان مهیا می شود. هتل کتابخانه ای برای خود دارد که علاقه مندان به کتاب میتوانند استفاده کنند .ترانسفر فرودگاهی هم در صورت درخواست میهمانان تور ترکیه در اختيارشان قرار می گیرد. ميهمانان و مسافران مي توانند در فعاليت هايي مانند: پرتاب دارت , پينگ پنگ شرکت کنند. همچنين علاقه مندان به دوچرخه سواری می توانند  از هتل دوچرخه اجاره کنند. هتل برای رفاه حال میهمانان معلول خود هم امکانات رفاهی در نظر گرفته است .

پانسیون صباح آنتالیا ترکیه

پانسیون صباح آنتالیا ترکیه

دسترسی به اماکن توریستی به خاطر موقعیت هتل راحت می باشد. کارکنان با دقت و مسئولیت پذیر و مهربان هتل، آماده پذیرایی و خدمت رسانی هستند .  زمین بازی ویژه کودکان، موجب شده بچه ها هم خاطره ایی به یادماندنی از هتل داشته باشند .  هتل 10 اتاق برای خود دارد .  سيستم تهويه مطبوع برای اتاقها در نظر گرفته شده است . در هتل صرافی وجود دارد که در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید .با توجه به درخواست مسافران و میهمانان اتومبیل کرایه هم مهیا می باشد. هتل کتابخانه ای دارد که علاقه مندان میتوانند در ساعتهای مختلف بهره بگیرند . باغ زیبای هتل مکان مناسبی برای استراحت می باشد. رستوران هتل با انواع مختلف غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور ترکیه می باشد. 

 

مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: