رستورانهای دبی
نوشته شده توسط : azar

رستوران صدف دبی

 

رستوران صدف دبی

رستوران صدف یکی از رستوران های ایرانی دبی می باشد که در محیطی آرام , سنتی و اصیل , همراه با خدمات خوب و مناسب پذیرای میهمانان خود می باشد. این رستوران ایرانی دارای غذاهای لذیذ و متنوع همراه با کیفیت بالا است , به همین علت غذاهای رستوران صدف دبی دارای طرفداران زیادی می باشد .دلنشین بودن فضای رستوران صدف دبی باعث شده که ایرانیان برای ملاقات با یکدیگر این رستوران را انتخاب کنند.

 

 

رستوران تیترو دبی نشان یک رستوران درجه یک می باشد که در هتل برج های روتانا واقع شده است.این رستوران از آن جهت یک رستوران درجه یک می باشد که دارای سر آشپزهای حرفه ای است که می توانند با رشته های طعم دار , لازانیا , سوشی , کباب , پیتزا و غیره , در تنور های سفالی , فرهای ذغالی وکباب پزهای چرخان غذاهای دل پذیر و خوش مزه ای را در محیطی باز برای میهمانان خود فراهم و سرو  کنند.رستوران تیترو دبی بسیار مناسب برای مسافران تور دبی می باشد.

رستوران تیترو دبی

 

رستوران ایرانی انار دبی

 

رستوران ایرانی انار دبی دارای غذاهایی با کیفیت بالا , طراحی سنتی زیبا و چشم اندازی بی نظیر از برج های بادی در برج العرب و مدینه می باشد. این رستوران فاقد بوفه می باشد و قیمت تقریبا بالایی دارد. این رستوران ایرانی با غذاهای خوش طعم و دل پذیر و متنوع آماده ی پذیرایی از مسافران ایرانی عزیز تور دبی می باشد. 
آدرس رستوران انار دبی : بازارچه مدینت الجمیره

رستوران ایرانی انار دبی

 رستوران ایرانی انار دبی

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: