مراکز ورزشی کیش
نوشته شده توسط : azar

پیست کارتینگ کیش

پیست کارتینگ کیش

اولین پيست كارتينگ در جزيره كيش و در ایران پیست کارتینگ كيش است با طولی حدودا 800 متر و عرض آن 7 متر از وسیع ترین و بزرگترین پيست هاي کارتینگ در خاور ميانه است و موتور های چهار چرخ ATV و در این مجموعه ورزشی اتومبیل های کنترلی وجود دارد و برای همه افراد قابل استفاده است. پيست کارتینگ كيش روباز می باشد و در هر سال چند هزار نفر از گردشگران و علاقه مندان به این مجموعه ورزشی می روند و میزبان اولين دوره مسابقه های كارتينگ قهرماني كشور می باشد كه موجب شده در ايران این رشته ورزشی در سطح استاندارد جهانی برسد. ورزش كارتينگ بسیار جذاب و هیجانی است و پایه اصلی ورزش رالی و اتومبيل رانى در سطح حرفه اى است.

 

مجموعه ورزشی پلاژ بانوان جزیره کیش

مجموعه ورزشی پلاژ بانوان جزیره کیش

مجموعه ورزشی پلاژ بانوان جزیره کیش : در ساحل شمالي جزيره زیبای کیش پلاژ بانوان  روبه روی ساختمان اصلی شركت مخابرات با مساحتی تقریبا 20000 مترمربع بنا شده است. این مجموعه ورزشی درکل کشورمان بی مانند می باشد دراين مجموعه پلاژ بانوان خدماتی و تجهیزاتی مانند :  واليبال ساحلي وبوفه ، دوش آب سرپوشيده و شيرين صحرايي  ، تخت و سايه بان ،  سرویس های بهداشتی ،  امکانات ماساژ , نمازخانه ، رختکن با ظرفیت بالا ، غواصی و دستگاه و لوازم و وسایل بدنسازی برای استفاده کنندگان و مسافران تور کیش مهیا شده است . وجود ناجيان غريق اطمینان خاطر برای استفاده كنندگان از پلاژ کیش را دارد.

 

مجموعه ورزشی ساحلی پلاژ آقایان کیش

مجموعه ورزشی ساحلی پلاژ آقایان کیش

مجموعه ورزشهاي ساحلي پلاژ آقایان کیش از جمله مجموعه هایی با مساحتی تقریبا 10000 مترمربع در ساحل شمال شرقي واقع شده است و دارای 3 زمين واليبال ساحلي ، يك زمين فوتبال ساحلي ، پلاژ آقايان ، امكانات و تجهیزات قايقراني پاروئي ( تورينگ  - كانو ) ، دوش هاي سرپوشيده و روباز  ، بوفه ،رختكن ،  اتاق ماساژ ،  نمازخانه دارد .  وجود ناجي غريق ،  ايمني و اطمینان خاطر مردم و مسافران تور کیش را به همراه داشته است . پلاژ آقايان در شمال شرقي جزيره کیش واقع شده است كه هم به صورتانفرادي و هم به صورت گروهی آموزش شنا دارد.  نورپردازي و بوفه پلاژ  ، دوش آب شيرين، برای استفاده در هنگام شب از خدمات و امکانات اين پلاژ کیش مي باشد.

آدرس مجموعه ورزشی ساحلی کیش : خیابان گلدیس – پشت مجتمع مسکونی آب و برق

مجموعه ورزشی ساحلی پلاژ آقایان کیش

مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز ورزشی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: