دیدنی های کیش
نوشته شده توسط : azar

ورزشهای دریایی کیش

ورزشهای دریایی کیش

ورزشهای دریایی کیش شامل ورزشهای متنوع و آبی می باشد که از جاذبه های دیدنی و گردشگری جزیره کیش می باشد که در جزیره کیش می توانید از این جاذبه مهیج کیش لذت ببرید . جزیره زیبای کیش با آبهای آرامی که دارد توانسته برای علاقه مندان به ورزشهای آبی محیطی مناسب فراهم نماید تا مسافران و گردشگران تور کیش از این جاذبه و فعالیت مهیج  و حتی غواصی و جت اسکی لذت ببرند. علاقه مندان به ورزش های آبی حتما در سفر به جزیره کیش از این جاذبه استفاده نمایند و سفری به یادماندنی را تجربه کنند. قابل توجه به علاقه مندان ورزش های آبی در جزیره کیش تفریحات و ورزش های آبی به نسبت دیگر تفریحات اندکی گرانتر می باشد.

ورزشهای دریایی کیش

 

ورزشهای دریایی کیش

 

منبع : دیدنی های کیش

روستای باغو کیش

روستای باغو کیش

روستای باغو کیش در منطقه جنوب غربی جزیره کیش از روستای قديمی كيش،روستای باغو کیش واقع شده است هم اکنون اين روستا ساکنان دیگری به غیر از چند خانواده که دامداری می کنند ندارد. این بخش در میان بوميان به حاصلخيزي معروف می باشد. در روستای باغو کیش بيشه انبوهي از انواع درختان بومي وجود دارد كه درمیان این درختان ، درختان كهنسال و قدیمی لور زيبايي خاصی دارد. بهره‌برداري از طبيعت زیبای روستای باغو کیش و بالا بردن توسعه فضاي سبز و امكانات تفريحي در جزيره کیش كه از خاك و زمینی مستعد برخوردار است با وسعت 60 هكتار در اين منطقه احداث شده است.

منبع : دیدنی های کیش

 

ساحل جزیره کیش

ساحل جزیره کیش

ساحل جزیره کیش از جنس مرجان است و در زیر نور خورشید درخشش نقره ای دارد. دریای جزیره کیش بسیار شفاف و آبی روشن است که موجب شده کف دریا از روی سطح آب دریا دیده شود. کارشناسان محیط زیست به علت وجود مرجان ها در نزدیکی جزیره کیش می دانند و اعتقاد دارند مرجان های زیبا به صورت طبیعی موجب زیبایی و شفافیت و تصفیه آب ساحل جزیره کیش می شوند. جزیره کیش نسبت به وسعت خود از وسیع ترین ساحل ها است و کمتر ساحلی در دنیا وجود دارد که به وسعت ساحل جزیره کیش قابل استفاده باشد و گردشگران و مسافران تور کیش می توانند با آرامش در ساحل جزیره کیش استراحت نمایند. گردشگران و مسافرانی که به ماهیگیری علاقه مند می باشند در ساحل جنوبی و غربی جزیره کیش به صید و تفریح مورد علاقه شان می توانند بپردازند .  از جذابترین ساحل های دیدنی و زیبای دنیا ساحل جزیره کیش است .

منبع : دیدنی های کیش

 

مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: