مراکز خرید تایلند
نوشته شده توسط : azar
 

مرکز خرید توکوم تایلند

مرکز خرید توکوم تایلند محیطی است که دارای انواع لوازم الکترونیکی می باشد و مرکز خرید توکوم تایلند مکانی بسیار مناسب برای خرید لوازم الکترونیکی می باشد. کالاها و لوازمی مانند: دوربین ، تلفن همراه ،  لب تاب ، کامپیوتر ، نرم افزار و .. در مرکز خرید توکوم تایلند وجود دارد. مرکز خرید واقع در خیابان نرث پاتایا رود است.

مطالب مرتبط :

مرکز خرید توکوم تایلند

تور آخرین لحظه تایلند

 

 

مرکز خرید بیگ سی تایلند

مرکز خرید بیگ سی تایلند نزدیک به آلکزار در جاده دوم  واقع شده است.  در مرکز خرید بیگ سی تایلند خرید لوازم آرایشی و وسایل خانگی و پوشاک و  بهداشتی  با قیمتی بسیار مناسب می توانید خرید نمایید. همچنین در نزدیکی مرکز خرید بیگ سی تایلند فست فود ها و رستوران ها وجود دارد که در هنگام خرید می توانید از این رستورانها استفاده کنید و از انواع غذاهای لذیذ لذت ببرید.

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری تایلند

مراکز خرید بیگ سی تایلند

 

مرکز خرید مایک پاتایا تایلند

 از بهترین مراکز خرید مرکز خرید مایک پاتایا تایلند می باشد که در مرکز شهر  زیبای پاتایا واقع شده است. خریداران و بازدیدکنندگان می توانند ازمرکز خرید مایک پاتایا تایلند از ساعت 11 صبح تا 23 شب بازدید و خرید خود را انجام دهند . مرکز خرید بیش از 200 فروشگاه معروف و برند با نرخ های مناسب دارد. برای بیشتر مردم محلی و توریست های پاتایا بهترین مرکز خرید مرکز خرید مایک پاتایا تایلند می باشد. قیمت اجناس و کالاها برای توریست های خارجی و مردم محلی تایلند یکسان می باشد. مرکز خرید مایک پاتایا تایلند در جاده دوم واقع شده است .





:: برچسب‌ها: مراکز خرید تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: