هتل های استانبول
نوشته شده توسط : azar

هتل رادیسون بلو پرا استانبول  پنج ستاره

هتل رادیسون بلو پرا استانبول


هتل رادیسون بلو پرا استانبول در منطقه پرا قرار گرفته است و مرکز فرهنگی، هنری ،  شب زنده داری و دارای ناهارخوری و سالن های غذاخوری مختلف و زیبا می باشد هتل رادیسون بلو پرا استانبول یک رستوران با نمایش دیدنی از شاخ طلایی و بخش قدیمی شهر استانبول . خیابان استقلال فقط چند متر دورتر از رستوران های مختلف ، کافه ها، مغازه ها و گالری های هنری بسیار زیبا به چشم می خورد. اتاق های هتل رادیسون بلو پرا استانبول دارای چای  و قهوه که برای اتاقها سرو می شود و همچنین مینی بار و لپ تاپ و  صندوق های الکترونیکی می باشد . تهویه مطبوع ، اینترنت رایگان و تلویزیون صفحه تخت در اتاقها با تزئین و دکوراسیون زیبا می باشد. می توانید روز خود را با بوفه صبحانه که با انواع سلیقه ها و ذائقه ها تدارک دیده شده لذت ببرید شروع کنید .سالن ناهار خوری رستوران در طبقه لابی قرار گرفته است. تناسب اندام بوتانیکا و آبگرم و سالن بدنسازی، حمام بخار، سونا ، حمام آبگرم، حمام ترکی برای آرامش اعصاب , استخر سرپوشیده می باشد که می توانید اوقاتی را برای کسب آرامش و استراحت سپری کنید. با پیاده روی کوتاه مدت می توانید به موزه پرا ، منطقه گالاتا و برج گالاتا و شهر قدیمی برسید. فرودگاه آتاتورک 18 کیلومتر از هتل فاصله دارد. هتل رادیسون بلو پرا استانبول در منطقه پرا واقع شده است . هتل رادیسون بلو پرا استانبول هتلی بسیار مناسب برای اقامت مسافران و گردشگران تور استانبول می باشد.

هتل رادیسون بلو پرا استانبول

منبع : هتلهای پنج ستاره استانبول

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول پاییز 93

تور استانبول لحظه آخری

هتل رادیسون بلو پرا استانبول

 

هتل سمینال استانبول

هتل سمینال استانبول  چهار ستاره

هتل سمینال استانبول

هتل سمینال استانبول هتلی چهار ستاره می باشد. هتل سمینال استانبول با میدان تقسیم فقط 350 متر فاصله دارد و همه اتاق‌های هتل دارای اینترنت رایگان و تلویزیون صفحه تخت می باشند. منظره‌ای پانوراما از بسفر  از تراس هتل سمینال استانبولچشم انداز زیبایی دارد و همینطور هتل دارای استخر سرپوشیده می باشد. اتاقها دارای حمام و کتری برقی و مینی بار می باشند. اتاق های هتل سمینال استانبول با مبلمان چوبی و با رنگهای گرم چیدمان شده است. هتل سمینال استانبول دارای رستورانی زیبا و با غذاهای متنوع ترکیه ای و بین المللی می باشد که برای میهمانان تور استانبول خود تدارک دیده است و میتوانید از تنقلات و نوشیدنی های رستوران هم استفاده نمایید. میهمانان تور استانبول هتل سمینال استانبول از سونا و حمام ترکی و ماساژ لذت ببرند. هتل سمینال استانبول خدمات خود را در طول 24 ساعت شبانه روز ارائه می دهد. علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می توانند از کتابخانه هتل سمینال استانبول نیز استفاده کنند. چهار کیلومتر هتل سمینال استانبول با مرکز تاریخی و زیبای شهر استانبولفاصله دارد . کافه و رستوران و مغازه های زیادی در نزدیکی هتل سمینال استانبول قرار گرفته است.

هتل سمینال استانبول

منبع : هتلهای چهار ستاره استانبول

 

مطالب مرتبط :

قیمت تور استانبول

تور استانبول پاییز 93

هتل سمینال استانبول

هتل بیاز کوگو استانبول

هتل بیاز کوگو استانبول سه ستاره

هتل بیاز کوگو استانبول

هتل بیاز کوگو استانبول هتلی سه ستاره می باشد که به بازار بزرگ بسیار نزدیک می باشد . اتاق های هتل بیاز کوگو استانبولدارای امکاناتی مانند : اتاقهای مجهز به سیستم تهویه مطبوع با تلویزیون صفحه تخت و رستوران ترکی با غذاهای متنوع و لذیذ که آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد. هتل بیاز کوگو استانبول دارای اتاقهایی با مبلمان چوبی و کف پارکت شده می باشد و پنجره های بزرگی که نمایی از شهر زیبای استانبول دیده می شود دارد. اتاقها دارای حمام و سشوار می باشد . در هتل بیاز کوگو استانبول در هر روز برای صبحانه می توانید از بوفه صبحانه که کامل می باشد و چای و شیرینی استفاده نمایید همچنین هتل دارای رستورانی است که دارای غذاهای متنوعی می باشد و آماده سرو برای میهمانان و مسافران تور استانبول می باشد . هتل بیاز کوگو استانبول امکانات و خدمات اینترنت رایگان و خشکشویی و اتوشویی نیز دارد و امکان کرایه گرفتن اتومبیل برای بازدید از مناطق گردشگری شهر استانبول در هتل بیاز کوگو استانبول وجود دارد. هتل بیاز کوگو استانبول با فرودگاه آتاتورک فقط 15 دقیقه فاصله دارد. 

هتل بیاز کوگو استانبول

منبع : هتلهای سه ستاره استانبول

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول لحظه آخری

هتل بیاز کوگو استانبول





:: برچسب‌ها: هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: