دیدنی های دبی
نوشته شده توسط : azar

دبی مارینا دبی

 

دبی مارینا دبی

دبی مارینا دبی بزرگترین ساحل و تفریحگاه در تمام دنیا است. میهمانان تور دبی از سونا و استخر روباز هتل می توانند لذت ببرند و از خدمات و امکانات ماساژ مرکز سلامت و آب گرم هتل استفاده نمایند. از امکانات دیگر هتل ارائه خدمات مراقبت و نگهداری از کودکان می باشد. هتل و مرکز تفریحی داراي 195 اتاق است. اتاق ها دارای شيشه هاي دوجداره می باشد که از ورود هر سر و صدایی در زمان استراحت شما جلوگيري مي کند. دبی مارینا دبی دارای فروشگاه های متعددی است .صرافی هم در هتل وجود دارد که می توانید مبادلات ارزی خود را به راحتی انجام دهید.اتاق جلسه کاملا تجهیز شده در هتل وجود دارد. با درخواست ميهمانان و مسافران تور دبی اتومبیل برای کرایه در اختیارشان قرار می گیرد. همچنین ترانسفر فرودگاهی نیز برای مسافران تور دبی وجود دارد. در باغ زیبای هتل می توانید به استراحت بپردازید. همچنین این هتل و مجموعه تفریحی دبی مارینا دبی برنامه گردش نیز برای مسافران تور دبی و ميهمانانش تدارک دیده است. عزیزان علاقه مند می توانند در فعاليت هايي مانند : ورزش تنيس شرکت نمایند. آرایشگاه هم در هتل وجود دارد که می توانید در طول اقامت خود نیز آراسته و مرتب باشید.

منبع : دیدنی های دبی

 دبی مارینا دبی

قیمت تور دبی

 

برج العرب دبی

برج العرب دبی

برج العرب دبی هتلی زیبا و باشکوه در دبی می باشد . بنای برج العرب دبی  321 متر ارتفاع دارد و در جزیره‌ای زیبا که دست ساز 280 متر از خشکی فاصله دارد ساخته شده‌ است. کوچکترین اتاق هتل 169 و وسیعترین و بزرگترین اتاق هتل برج العرب دبی 780 متر مربع می باشد. اکثر مردم هتل برج العرب دبی را تنها هتل هفت ستاره جهان می‌ دانند . هفت طبقه از هتل برج العرب دبی به صورت آکواریوم در زیر دریا قرار گرفته شده است. کوچک‌ترین اتاق هتل برج العرب دبی برای اقامت شبی شش هزار درهم می باشد. قیمت غذا در برج العرب دبی حداقل هزار درهم می باشد. هتل برج العرب دبی از جمله هتل های لوکس جهان می باشد و آماده پذیرایی از مسافران تور دبی پاییز 93می باشد.

برج العرب دبی

 

منبع : هتل های دبی

 

مطالب مرتبط :

برج العرب دبی

قیمت تور دبی

 

 

آب نمای دبی

 

 

 

آب نمای دبی

 

آب نمای دبی بخش اصلی شهر دبی در طول تاریخ می باشد که در تاریخ و فرهنگ دبی نقش اصلی دارد. در ساحل دریا می توانید قدم بزنید. در زمان غروب میهمانان و مسافران تور دبی پاییز 93می توانند از شامی که در کشتی های کنار ساحل مهیا شده لذت ببرند. آب نمای زیبای دبی آبنمایی همراه با موسیقی می باشد و در دریاچهٔ زیبای برج خلیفه در مجاور دبی مال در دبی، امارات متحده عربی بنا شده‌است. هزینهٔ ساخت و ساز این آبنما 800 میلیون درهم معادل با 218 میلیون دلار آمریکا می باشد. آب نمای دبی بیش از 6600 چراغ در 25 رنگ مختلف می باشد و طول آن 275 متر می باشد و آب را تا ارتفاع 150 متر به سوی آسمان پرتاب می‌کند. طراح و مهندس آب نمای دبی شرکت وت دیزاین می باشد که آب نمای هتل معروف پلاژیو در شهر زیبای لاس وگاس را او طراحی نموده است.

 

 

منبع : جاذبه های گردشگری دبی





:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: