نوشته شده توسط : azar

هتل بلک برد استانبول

هتل بلک برد استانبول

این هتل سه ستاره در قسمتی از شهر استانبول واقع شده است و بیشترین مکانهای دیدنی در نزدیکی هتل است از قبیل مسجد سلیمانیه و بازار بزرگ که از آثار تاریخی می باشند.هتل از میهمانانتور استانبول به گرمی استقبال میکند.دسترسی به تمام نقاط شهر از هتل به راحتی امکان پذیر است.میهمانان تور استانبول می توانند صبحانه را به صورت سلف میل کنند و در سالن ورزشی به ورزش بپردازند و یا در شهر با استفاده از ایستگاه تراموا که نزدیک هتل است به گردش بپردازند.ارسال سفارش به اتاقها امکان پذیر است و اینترنت بی سیم رایگان در هتل موجود است

 

 

هتل گرین پارک تکسیم استانبول

هتل گرین پارک تکسیم استانبول

 

این هتل 4 ستاره در مرکز شهر استانبول واقع شده است و دارای استخر سرپوشیده و سالن ورزشی است هتل تا مترو تنها سه دقیقه فاصله دارد اتاقها مجهز به تلفن ،تلویزیون با ماهواره ،حمام خصوصی با وان است

 

هتل کریستال استانبول

  هتل کریستال استانبول

این هتل 4 ستاره فاصله کمی تا یدان تقسیم دارد و تا ایستگاه اتوبوس تنها صد متر فاصله دارد.و به دلیل نزدیکی به خطوط ریلی دسترسی به همه جا راحت است.اتاقهای هتل شامل سوئیت های بزرگ و کوچک و اتاقهای استاندارد است.دسترسی به اینترنت بی سیم در همه جای هتل مقدور است.هتل دارای امکانات تفریحی از قبیل استخر سر پوشیده،سونا و حمام ترکی است در اطراف هتل انواع بوتیک ها،بارهای فراوان ، رستوران و مرکز خرید وجود دارد.ایستگاه تراموا و اتوبوس در نزدیکی هتل هستند.

 

تنگه بسفر استانبول

 تنگه بسفر استانبول

تنگه بسفر استانبول دو قاره ی اروپا و آسیا را از هم جدا می کند و ترکیبی از زمانهای گذشته و حال است و زیبایی و شکوه و سادگی گذشته را نمایش میدهد.در کنار این تنگه ویلاها و هتل های مدرن با نماهای زیبا و مرمری در کنار روستاهای سنگی ، قلعه ها و دهکده های ماهیگیری ساخته شده است و ازیبایی این منطقه را چند برابر کرده است برای مشاهده کامل این تنگه باید مسافران تور استانبول با قایق سفر کنید و از منظره های زیبای این منطقه لذت ببرید.حرکت قایق در این تنگه به شکل زیگزاک است که بتوانید تمامی مناطق این تنگه را تماشا کنید.همچنین قایق های اختصاصی برای علاقه مندان است که به صورت شبانه و یا روزانه به حرکت در این تنگه میپردازد.



:: برچسب‌ها: هتل های چهار ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

برج گالاتا استانبول

برج گالاتا استانبول
این برج که ارتفاعی به اندازه شصت و دومتر دارد در سال چهل و هشت ساخته شده است.این برج دارای رستوران و کلوبهای شبانه است در هنگام غروب آفتاب منظره ای دیدنی از تنگه بسفر به چشم می خورد که با تماشای آن لذت میبرید. بکیز کولسی یا برج دختر که در قسمت ورودی خلیج استانبول واقع شده است از رمانتیک ترین مکانهای استانبول است که در قرن 12 ساخته شده است و مربوط به قرن هجدهم میلادی است.

کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپی استانبول

این کاخ که مربوط به قرنهای 15 و 19 است در مرکز امپراطور عثمانی واقع شده است ساخت این کاخ از سال 1466 شروع شد و قبل از مرگ سلطان محمد فاتح در سال 1478 پایان یافت.این کاخ در محل تلاقی تنگه بسفر با خلیج دریای مرمر و خلیج شاخ طلایی است این کاخ به وسیله محمد فاتح در سال 1453 تاسیس گشت و تا زمان مرگش در سال 1481 در این کاخ زندگی کرد.این کاخ بسیار با شکوه است.

پارک دلفین استانبول

پارک دلفین استانبول

این پارک آبی مجهز شهری آبی است که در منطقه شهیر استانبول است دارای انواع استخرها و امکانات آبی از قبیل استخر بچه،استخر مواج ،استخر المپیک و تونل های ابی مرتفع و سر سره ها است در این استخر دلفین زیبایی با نام یونس است که تماشاگران از ساعت 14 به بعد به تماشای این دلفین مینشینند و لذت می برند در این حوضچه ها یازده دلفین ،4 کوسه و 3 فک وجود دارندو انواع ماهی ها در اکواریوم به چشم میخورند.

 

 مسجد ایا صوفیه استانبول

 

 مسجد ایا صوفیه استانبول

 

مسجد ایاصوفیه یا حاجیاسوفیا در سال 523 میلادی و در دوره امپراتوری بیزانس ها به دستور امپراطور کنستانتین اول ساخته شده است در این محل در ابتدا کلیسایی بوده است که هم اکنون هیچ اثاری از این کلیسا با قی نمانده است کلیسا در زمان ساخت ایاصوفیه عبادتگاه مسیحیان بوده است پس از تبدیل ترکیه به جمهوری و به حکومت رسیدن آتاتورک ایاصوفیه تبدیل به موزه گردید و هم اکنون به صورت موزه استفاده میشود.و توریستهای زیادی را سالانه به خود جذب میکند ارتفاع گنبد این مسجد به اندازه 55 متر و قطر آن سی و یک متر نیز می باشد.

جزایر پرنس استانبول

جزایر پرنس استانبول

جزایر استانبول که در دریای مرمر هستند و به نام جزایر پرنس نیز هستند که تقریبا یک ساعت از شهر استانبول فاصله دارند این جزایر شامل هشت جزیره هستند و سواحل این جزیره از قبیل بیوک آدا،صدف،بورگاز و هیبلی نیز می باشند این جزایر در دوران بیزانس ها مکانی برای تبعید شدگان بوده است رفت و امد در این جزایر به وسیله درشکه است هتل قدیمی که متعلق به قرن توزدهم است و بزرگترین بنای چوبی است در این منطقه است در این منطقه استانبول 4 هتل وجود دارد که از گردشگران پذیرایی می کنند و گردشگران تور استانبول از محیط زیبا و آرام این منطقهاستانبول لذت می برند



:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل کالیفرنیا دبی

هتل کالیفرنیا دبی

این هتل 3 ستاره در شهر دیره دبی واقع شده است و نزدیک بازار طلا و مراکز خرید است هتل دارای ترانسفر فرودگاهی است .اتاقها مجهز به مینی بار،سیتم تهویه،تلویزیون و رستوران است رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و خاورمیانه را ارائه میکند.آواز خوانی بنگلادشی،پاکستانی و فیلیپینی نیز برگزار می شود.هتل تا فرودگاه سه کیلومتر فاصله دارد

هتل یورک اینتر نشنال دبی

هتل یورک اینتر نشنال دبی

هتل یورک اینترنشنال که سه ستاره است در مرکز شهر دبی نیز واقع شده است.و در نزدیکی آبنمای معروف،بازار هندیها،موزه دبی و مراکز تجاری واقع شده است.هتل دارای صد و یازده اتاق و سوئیت است.همه ی اتاقها راحت و مبلمان شده میباشد و مجهز به تلویزیون با ماهواره است .هتل دارای استخر بام هتل،تراس، سرویس رایگان به پارک ساحلی جمیرا ،رستوران شبانه روزی که انواع غذاها و نوشیدنیها را سرو میکند و باشگاه شبانه است.

هتل فورچون دبی

هتل فورچون دبی

این هتل در قلب منطقه دیر دبی قرار گرفته است و فقط پنج دقیقه تا فرودگاه دبی فاصله دارد.همچنین دارای مترو و پارکینگ است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل رستوران،تلویزیون با گیرنده ماهواره،سالن ورزشی و صبحانه با بوفه کامل نیز هست.و فقط بیست دقیقه با مرکزهای تجاری دبی فاصله دارد.

هتل رامادا دبی

هتل رامادا دبی

هتل 4 ستاره رامادا دبی در محیطی عالی و در مرکز منطقه بر دبی قرار گرفته است و تنها چند قدم تا مرکز خرید برجمان فاصله دارد.دارای اتاقهای راحت و بزرگ و امکانات مدرن، باشگاه بدنسازی و استخر است.یک نقاشی بزرگ شیشه ای بر زیبایی هتل افزوده است.رستوران و پارکینگ رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد.

هتل فورچون گرند دبی

هتل فورچون گرند دبی

هتل فورچون گرند دبی ، یکی از هتلهای لوکس و مدرن در مرکز شهر دبی نیز است هتل دارای امکاناتی از قبیل  استخر ، سونا،  و رستوران های عالی است. اتاق های هتل مجهز به تلویزیون LCD ،حمام اختصاصی است .  رستوران و تریا هتل انواع غذاهای بین المللی و سنتی را به میهمانان به صورت سلف سرویس ارائه میکنند. هتل، تا فرودگاه بین المللی دبی و نمایشگاه تجاری جهانی پانزده دقیقه با ماشین فاصله دارد.

 



:: برچسب‌ها: هتل های سه ستاره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل ددمان آنتالیا

هتل ددمان آنتالیا

هتل 5 ستاره ددمان آنتالیا در سواحل زیبای آنتالیا و در کنار کوه های تاروس واقع شده است و همین امر باعث شده تا فضای دلنشینی در محیط حکم فرما باشد. اتاق های هتل ددمان آنتالیا همگی دارای بالکن های اختصاصی هستند و از دیگر امکانات اتاق های آن میتوان به تهویه هوای مطبوع، تلویزیون با گیرنده های ماهواره ای و اینترنت رایگان اشاره کرد. خدماتی نظیر خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صرافی، فکس و کپی در هتل ددمان آنتالیا صورت می پذیرد. میهمانان برای تفریح در محل اقامتگاه خود یعنی هتل ددمان آنتالیا میتوانند از استخر روباز، سونا، حمام ترکی و بخار، استخر سرپوشیده، شیرجه و ورزش های تنیس، بدنسازی و پینگ پنگ که در این مجموعه برای آنها در نظر گرفته شده است استفاده کنند لذت ببرند. موقعیت مکانی هتلددمان آنتالیا به گونه ای است که با مرکز شهر آنتالیا 3 کیلومتر و با فرودگاه بین المللی این شهر حدودا 15 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: (Lara Yolu,Lara Coast,07100 Antalya (Antalya

 

مطالب مرتبط:



:: برچسب‌ها: هتل ددمان آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل مسافر شرایتون آنتالیا

هتل مسافر شرایتون آنتالیا

هتل مسافر شرایتون آنتالیا یک هتل 5 ستاره واقع در 300 متری ساحل عمومی آنتالیا می باشد. میهمانان میتوانند از مرکز اسپای، سونا، حمام ترکی، جکوزی، استخرهای روباز و استخر سرپوشیده استفاده کنند و احساس آرامش و لذت را تجربه کنند. درهتل مسافر شرایتون آنتالیا تفریحاتی نظیر تنیس، پینگ پنگ، اسکواش و بازی دارت انجام می شود و خدماتی مانند لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، کرایه ماشین توسط هتل مسافر شرایتون آنتالیا پذیرای نیازهای میهمانان است.

آدرس : Sakip Sabanci Bulvari Konyaalti Plaji,Konyaalti Beach,07050 Antalya 

 

مطالب مرتبط:



:: برچسب‌ها: هتل مسافر شرایتون آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل هادریانوس آنتالیا

هتل هادریانوس آنتالیا

هتل هادریانوس یک هتل 3 ستاره در نزدیکی منطقه تاریخی کالی واقع شده است و بسیاری دیگر از مناطق دیدنی مانند دروازه هادریانوس، پارک کارالیگلو و مناره کسیک در اطراف آن و در فاصله ی کمتر از 100 متری واقع شده اند. هتل هادریانوس آنتالیا با بندر قایقرانی و ساحل دریای مرمره فاصله ی بسیار کمی دارد و میتوان به راحتی به صورت پیاده روی از این منطقه زیبا نیز دیدن کرد.هتل هادریانوس آنتالیا بسیار محدوده ی زیبایی دارد که از پوشش گل ها و گیاه های متفاوتی تشکیل شده است. اتاق های هتل هادریانوس آنتالیا امکاناتی نظیر مبلمان مجلل، حمام اختصاصی و تلویزیون با گیرنده های ماهواره ای را دارا می باشند.

 

مطالب مرتبط:



:: برچسب‌ها: هتل هادریانوس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل رویال سیتی آنتالیا

هتل رویال سیتی آنتالیا

هتل رویال سیتی آنتالیا هتلی 3 ستاره بر فراز صخره های Falez، و در منطقه لارای شهر آنتالیا قرار گرفته است. هتل رویال سیتی آنتالیا در فاصله ی 3 کیلومتری از آبشارهای زیبای دودن و 15 دقیقه ای از فرودگاه قرار دارد. اتاق های هتل رویال سیتی آنتالیا دارای سیستم تهویه هوا، تلویزیون، بالکن خصوصی، یخچال کوچک، سیستم تهویه هوا و امکانات بهداشتی مناسبی می باشند. چشم انداز اتاق های هتل رویال سیتی آنتالیا به سمت دریای مدیترانه است که لذت استراحت در اتاق را برای میهمانان چند برابر می کند. اینترنت رایگان در هتل رویال سیتی آنتالیا موجود است و دیگر امکانات هتل رویال سیتی آنتالیا میتوان به استخر روباز ، استخر کودکان ، سونا و حمام ترکی اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط:



:: برچسب‌ها: هتل رویال سیتی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل سانتا مارینا آنتالیا

هتل سانتا مارینا آنتالیا از جمله هتل های 3 ستاره شهر آنتالیا است که محیطی ساده و صمیمی دارد. میهمانان برای تفریح درهتل سانتا مارینا آنتالیا میتوانند از استخر رو باز و استفاده از اتاق های بازی های کامپیوتری آن استفاده کنند. و برای آسایش کودکان نیز در هتل سانتا مارینا آنتالیا محلی برای نگهداری کودکان و همچنین زمینی برای بازی کودکان در نظر گرفته شده است. خدمات هتل سانتا مارینا آنتالیا شامل صرافی ، کرایه اتومبیل ، لباسشویی و خشکشویی و سرویس ایاب و ذهاب غیر رایگان می باشد. هتل سانتا مارینا آنتالیا دارای پذیرش شبانه روزی برای میهمانان است.

 

مطالب مرتبط:



:: برچسب‌ها: هتل سانتا مارینا آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل لارا دینک آنتالیا

هتل لارا دینک آنتالیا

هتل لارا دینک آنتالیا یک هتل 4 ستاره است که در فاصله ی 300 متری از دریا واقع شده است. هتل لارا دینک آنتالیا دارای 48 اتاق است و امکانات رفاهی مناسبی را برای میهمانان فراهم میکند. هتل لارا دینک آنتالیا برای تفریح میهمانان خود مرکز بدنسازی، استخر روباز و سرپوشیده و سونا را در اختیار آنها قرار داده است.

 

مطالب مرتبط:



:: برچسب‌ها: هتل لارا دینک آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل کلاب فالکون آنتالیا

هتل کلاب فالکون آنتالیا

هتل کلاب فالکون (Club Hotel Falcon) هتلی 4 ستاره در شهر آنتالیا می باشد. که در 5 کیلومتری از منطقه تاریخی کالیچی و 17 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا واقع شده است. این هتل دارای ساحلی اختصاصی در کنار دریای نیلگون مدیترانه است و فضای سرسبز اطراف هتل زیبایی خاصی به هتل کلاب فالکون آنتالیا بخشیده است. اتاق های هتل کلاب فالکون آنتالیا همگی کف پارکت شده هستند و همه ی آنها دارای بالکن اختصاصی و همچنین امکانات رفاهی نظیر یخچال، تلویزیون، ماهواره، تهویه هوا و حمام اختصاصی می باشند. هتل کلاب فالکون آنتالیا سرگرمی های جذابی را برای میهمانان فراهم کرده است. میهمانان میتوانند برای گذراندن اوقات فراغت خود از استخر های سرپوشیده، استخر رو باز، سونا، شیرجه و حمام ترکی استفاده کنند و لذت ببرند. آن دسته از میهمانان هم که اهل ورزش هستند می توانند از امکانات ورزشی تنیس ، بدنسازی ، پینگ پنگ و دارت استفاده کنند.

 

مطالب مرتبط:



:: برچسب‌ها: هتل کلاب فالکون آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1393 | نظرات ()