نوشته شده توسط : azar
 

ساحل جزیره کیش

ساحل جزیره کیش از جنس مرجان است و در زیر نور خورشید درخشش نقره ای دارد. دریای جزیره کیش بسیار شفاف و آبی روشن است که موجب شده کف دریا از روی سطح آب دریا دیده شود. کارشناسان محیط زیست به علت وجود مرجان ها در نزدیکی جزیره کیش می دانند و اعتقاد دارند مرجان های زیبا به صورت طبیعی موجب زیبایی و شفافیت و تصفیه آب ساحل جزیره کیش می شوند. جزیره کیش نسبت به وسعت خود از وسیع ترین ساحل ها است و کمتر ساحلی در دنیا وجود دارد که به وسعت ساحل جزیره کیش قابل استفاده باشد و گردشگران و مسافران تور کیش می توانند با آرامش در ساحل جزیره کیش استراحت نمایند. گردشگران و مسافرانی که به ماهیگیری علاقه مند می باشند در ساحل جنوبی و غربی جزیره کیش به صید و تفریح مورد علاقه شان می توانند بپردازند .  از جذابترین ساحل های دیدنی و زیبای دنیا ساحل جزیره کیش است .

منبع : دیدنی های کیش

 

مطالب مرتبط :

ساحل جزیره کیش

تور کیش نمونه

 

 

آب انبار پنج بادگیر جزیره کیش


از روشهاي ذخيره سازی آب آشاميدني در زمان قدیم در جزيره کیش ، ایجاد آب انبار بود. يك آب انبار دو قلو با پنج بادگير در سال 1372 برای جمع کردن آب هاي سطحي،در نزديكي درخت سبز در مکان يك آب انبار باستاني و قدیمی در نزدیکی شهر حريره با تکنیک معماري سنتي يزدي ایجاد شد. تخریب شدن مسير آبهاي سطحي که به آب انبارهاي سنتي منتهی می شد همزمان با ساخت و ساز کیش ، كاربرد مهم و اصلي آب انبارها از بین رفت و هم اکنون برای تهيه آب شيرين از دستگاه هاي آب شيرين كن استفاده مي شود. معماري و ساختار آب انبار روزگار گذشته و قدیمی را به یاد می آورد و براي گردشگران و مسافران تور کیش بسيار ديدني و جالب می باشد.

منبع : دیدنی های کیش

مطالب مرتبط :

ساحل جزیره کیش

قیمت تور کیش

 

 

 

 

 

 

کشتی یونانی کیش

 

در غرب جزیره زیبای کیش كشتی بزرگ و عظیم الجثه ای در ساحل زیبا و نیلگون کیش كشتی یونانی معروف به گل نشسته است. کشتی یونانی کیش به لحاظ قدمت تاریخی دارای اهمیت نیست. در تاریخ چهارم مرداد ماه 1345 كشتی از بندر امام خمینی به یونان سفر می کرد  و به گل نشست و بعد هشتاد روز با تلاش یدك‌كش هلندی هم نتوانستند کشتی را نجات دهند .از اطلاعات بدست آمده مشخص شد كه كشتی در زمان به گل نشستن متعلق به كشور یونان و به اسم كولااف بوده . كشتی یونانی کیش در سالهای 1338 تا یكسال قبل از به گل نشستن ، متعلق به كشتیرانی کشور ایران بوده. امپراطور و نچرایست از دیگر نامهای این کشتی یونانی کیش می باشد. کشتی یونانی کیش در زمان غروب خورشید منظره ای دیدنی و جالبی را دارد که باعث جذب مسافران و گردشگران تور کیش می شود. در ساعات پایانی روز تشعشعات نور خورشید با رنگهای قرمزی و نارنجی در پشت کشتی یونانی چشم انداز زیبایی را به همراه دارد و به همین علت مسافران تور کیش بسیاری برای عکس گرفتن و تماشای منظره دیدنی به غرب جزیره کیش می روند.



کشتی یونانی کیش

 

 منبع : دیدنی های کیش

مطالب مرتبط :

کشتی یونانی کیش

تور کیش لحظه آخری

 

 

پارک ساحلی مرجان کیش

در نزدیکی بازار مرجان کیش پارک ساحلی مرجان قرار دارد، از زیباترین و جذابترین مراکزهای دیدنی جزیره کیش است که مسیر ارتباطی از بازار مرجان به دریا می باشد. بیشتر مسافران و ساکنان جزیره کیش در اطراف این پارک زمانی را برای تفریح برای خود سپری می کنند. و از چشم اندازهای جذاب و زیبای ساحلی جزیره کیش لذت می برند. آلاچیق ها و محوطه جذاب پارک ساحلی مرجان کیش محیط بسیار مناسبی ایجاد شده که به دور از شلوغی و سرو صدای بازار در کنار دریا و چشم انداز های فوق العاده و زیبای طبیعت اطراف لذن ببرید و در زمان اقامت در جزیره زیبای کیشاز منطقه ای که دارای ساحلی شفاف و بسیار زلال عکسهای خاطره انگیز و به یاد ماندنی بگیرید و لذت ببرید و سفری خوب را با تور کیش تجربه کنید .

پارک ساحلی مرجان کیش

 

 منبع : دیدنی های کیش

مطالب مرتبط :

قیمت تور کیش

پارک ساحلی مرجان کیش



:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
 

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد در مجاور بازارهای اصلی و بارگاه ثامن الحجج واقع شده است. هتل پارمیدا مشهد دارای دکوراسیونی زیبا و مبلمانی مدرن زیبای هتل را چند برابر کرده است .هتل پارمیدا مشهد دارای فضایی دل نشین و آرامبخش می باشد و داخل هتل پارمیدا مشهد آکواریومی وجود دارد که به زیبایی و آرامش هتل پارمیدا مشهد اضافه شده است. هتل پارمیدا مشهد دارای اتاق های بسیار زیبا به شکل دوبلکس است. کافی شاپ هتل پارمیدا مشهدبا دسرهای متنوع و لذیذ و نوشیدنی های گرم و سرد آماده ارائه خدمات برای مسافران تور مشهد می باشد. دیگر امکانات هتل پارمیدا مشهد اینترنت و ایرلس , پارکینگ , سونا , استخر , جکوزی و...

آدرس هتل پارمیدا مشهد : خیابان امام رضا , امام رضا بیست و چهارم

منبع : هتل های مشهد

مطاللب مرتبط :

هتل پارمیدا مشهد

تور لحظه آخری مشهد

 

هتل پدیده شاندیز مشهد  پنج ستاره

هتل پدیده شاندیز مشهد
 
هتل پدیده شاندیز مشهد هتلی پنج ستاره و در حال ساخت می باشد با ارتفاع 225 متر در 39 طبقه و با معماری خاص با نماد شکل 8 که نماد امام هشتم می باشد. بالاترین و بهترین استانداردهای بین المللی در هتل پدیده شاندیز مشهد رعایت می شود. دو بال 8 شکل این مجموعه، یکی هتل پنج ستاره و دومی مجتمع های آپارتمانی می باشد این مجتمع شامل آپارتمان های مسکونی , پـارک آبـــــی, آپارتمان چند منظوره فرهنگی با سه تـالار مخصوص برگزاری مجالس ,شهربازی سرپوشیده,مـــرکز بـزرگ خـــریـد, بخش اداری و باغ گل و نمایشگاه دائمی گل و گیاه می باشد. هتل پدیده شاندیز مشهد مجموعه خدمات مانند: رستوران‌های متعدد، استخر،بیزینس سنتر، سالن ورزش و بدنسازی ، تالارهای پذیرایی مهیا شده است که هتل پدیده شاندیز مشهد سعی دارد با ارائه خدمات و امکانات عالی که در شأن و منزلت میهمانان و گردشگران تور مشهد باشد را فراهم نماید.

منبع : هتل های مشهد

 

مطالب مرتبط :

هتل پدیده شاندیز مشهد

تور مشهد پاییز 93

 

هتل پارس مشهد  پنج ستاره

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد در شهر مقدس مشهد در منطقه ای آرام و سرسبز در غرب شهر مقدس مشهد واقع شده است با معماري فوق العاده زيباي ايراني محیطی آرام و لذت بخش براي اقامت گردشگران و میهمانان ايراني و خارجي تور مشهد است . هتل پارس مشهد داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت رویال و سوئیت ویژه است . اتاق‌ها به بهترین مبلمان , سرویس ۲۴ ساعته، تلفن مركزی،  تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، صندوق امانات و سشوار مجهز می باشند. رستوران‌های بسیار زیبای سنتی و اروپایی، محیط سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی بسیار زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تنیس، سالن بیلیارد، سالن اسكواش، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات و خدمات رفاهی هتل پارس مشهد است.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی

 

مطالب مرتبط :

تورمشهد

تور لحظه آخری مشهد

هتل پارس مشهد

 

 

 

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی پنج ستاره مشهد در شهر گردشگری و زیارتی مشهد با همکاری بخش خصوصی بنا شده است و در هفته گردشگری به صورت رسمی افتتاح شد. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا قرارگرفته است که شامل 20 طبقه و بلند ترین ساختمان اقامتی و هتلی با فضای باز میانی مجتمع است. به این علت هتل مجلل معروف شده است که هتل دارای اتاقهای متعدد و پنج رستوران است که رستورانها هر یک دارای منوی مستقل از هم برای میهمانان و مسافران تور مشهد دارند. یکی از رستورانهای هتل دارای منو غذای مراکشی است که غذاهای متنوع مراکشی برای میهمانان و مسافران تور مشهد سرو می شود. رستوران دیگری به نام برکه است که به صورت چایخانه میهمانان از رستوران استفاده می کنند و در برنامه های آینده هتل مجلل درویشی مشهد قصد دارد میهمانان در همان رستوران ماهی گیری کنند و ماهی را به هفت مدل مختلف سرو نمایند.

آدرس هتل مجلل درویشی مشهد :  مشهد , خیابان امام رضا علیه السلام بین امام رضا 24 و 26

هتل مجلل درویشی مشهد

 

مطالب مرتبط :

تورمشهد

هتل مجلل درویشی مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل آتلانتیس پالم دبی

 

هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل 5 ستاره آتلانتیس در جزیره معروف جمیرای دبی قرار دارد و دارای چشم اندازهای زیبایی از خلیج همیشه فارس میباشد . این هتل دارای استخر دلفین ، پارک آبی وسیع و یک آکواریوم زیر آب میباشد . اتاق های هتل بسیار بزرگ بوده و به سبک عربی طراحی و دیزاین شده است . همه اتاق های هتل دارای تراس و چشم اندازی دیدنی میباشد  و همچنین دارای تلویزیون LCD وتختخوابهای بزرگ است . یکی از غذاخوری های خوب هتل، رستوران کاتالان میباشد که دارای انواع غذاهای ایتالیایی و فرانسوی میباشد.

منبع : هتل های دبی

 

مطالب مرتبط :

هتل آتلانتیس پالم دبی

تور لحظه آخری دبی

 

هتل امواج روتانا ساحل جمیرا دبی

 

هتل امواج روتانا ساحل جمیرا دبی

هتل امواج روتانا ساحل جمیرا دبی پنج ستاره شامل چشم انداز بسیار زیبا به خلیج فارس میباشد و در ساحل جمیرا واقع شده است . هتل امواج روتانا ساحل جمیرا دبی شامل امکاناتی مانند سونا ، استخر روباز ، ورزشگاه ، جکوزی و اتاق های لوکس با تراس میباشد . رستوران هتل انواع غذاهای متنوع ایتالیایی و پیتزاهایی که در تنورهای هیزمی آماده میشوند میباشد و همچنین در رستوران بنی هانا انواع غذاهای دریایی تازه ، سوشی و استیک به میهمانان تور دبی ارائه میشود . امکانات اتاق های هتل امواج روتانا ساحل جمیرا دبی 5 ستاره دارای تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره ، حوله حمام ، سیستم تهویه مطبوع ، چای و قهوه ساز میباشد . فاصله هتل امواج روتانا ساحل جمیرا دبی تا فروذگاه 30 KM و همچنین تا مرکز شهر 12KM  میباشد .

منبع : هتل های دبی

 

مطالب مرتبط :

هتل امواج روتانا ساحل جمیرا دبی

تور لحظه آخری دبی

 

هتل ابن بتوته گیت دبی

 

هتل ابن بتوته گیت دبی

هتل ابن بتوته گیت دبی
این هتل 5 ستاره خدمات بی نظیری را در محیطی بسیار شیک و مدرن و مجلل به میهمانان تور دبی ارائه میکند . تمام اتاق های این هتل راحت و بسیار تمیز میباشند . هتل ابن بتوته گیت دبی شامل امکانات رفاهی مانند استخر روباز (تمام فصول) ، ماساژ و ایوان مخصوص حمام آفتاب می باشد . از دیگر خدمات این هتل به خانواده ها نگهداری از کودکان میباشد . اين هتل دارای 396 اتاق میباشد  . فروشگاههای متعددی در نزدیکی این هتل دبی میباشند . همچنین يک صرافي نيز در هتل وجود دارد تا مهمانان در با خیالی آسوده در این هتل بسر ببرند . 

منبع : هتل های دبی

 

مطالب مرتبط :

هتل ابن بتوته گیت دبی

تور لحظه آخری دبی

 

هتل ارکید دبی

 

هتل ارکید دبی

 هتل ارکید دبی

هتل ارکید دبی از هتل های 3 ستاره دبی میباشد که در مرکز منطقه ی دیره و در خیابان زیبای آل ریگا در کنار آبنمای معروف دبیقرار دارد . این هتل دارای 84 اتاق تمیز و راحت میباشد . رستوران این هتل انواع غذاهای دریایی و قاره ای را به میهمانان تور دبیارائه میکند . این هتل دارای امکانات تفریحی مانند استخر در پشت بام ، باشگاههای شبانه ، سونا و جکوزی و ترانسفر رایگان به سواحل دبی میباشد و همچنین به راحتی میتوان به مراکز خرید دبی به خصوص بازار عربها رسید .

منبع : هتل های دبی

 

مطالب مرتبط :

هتل ارکید دبی

قیمت تور دبی



:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

دبی مارینا دبی

 

دبی مارینا دبی

دبی مارینا دبی بزرگترین ساحل و تفریحگاه در تمام دنیا است. میهمانان تور دبی از سونا و استخر روباز هتل می توانند لذت ببرند و از خدمات و امکانات ماساژ مرکز سلامت و آب گرم هتل استفاده نمایند. از امکانات دیگر هتل ارائه خدمات مراقبت و نگهداری از کودکان می باشد. هتل و مرکز تفریحی داراي 195 اتاق است. اتاق ها دارای شيشه هاي دوجداره می باشد که از ورود هر سر و صدایی در زمان استراحت شما جلوگيري مي کند. دبی مارینا دبی دارای فروشگاه های متعددی است .صرافی هم در هتل وجود دارد که می توانید مبادلات ارزی خود را به راحتی انجام دهید.اتاق جلسه کاملا تجهیز شده در هتل وجود دارد. با درخواست ميهمانان و مسافران تور دبی اتومبیل برای کرایه در اختیارشان قرار می گیرد. همچنین ترانسفر فرودگاهی نیز برای مسافران تور دبی وجود دارد. در باغ زیبای هتل می توانید به استراحت بپردازید. همچنین این هتل و مجموعه تفریحی دبی مارینا دبی برنامه گردش نیز برای مسافران تور دبی و ميهمانانش تدارک دیده است. عزیزان علاقه مند می توانند در فعاليت هايي مانند : ورزش تنيس شرکت نمایند. آرایشگاه هم در هتل وجود دارد که می توانید در طول اقامت خود نیز آراسته و مرتب باشید.

منبع : دیدنی های دبی

 دبی مارینا دبی

قیمت تور دبی

 

برج العرب دبی

برج العرب دبی

برج العرب دبی هتلی زیبا و باشکوه در دبی می باشد . بنای برج العرب دبی  321 متر ارتفاع دارد و در جزیره‌ای زیبا که دست ساز 280 متر از خشکی فاصله دارد ساخته شده‌ است. کوچکترین اتاق هتل 169 و وسیعترین و بزرگترین اتاق هتل برج العرب دبی 780 متر مربع می باشد. اکثر مردم هتل برج العرب دبی را تنها هتل هفت ستاره جهان می‌ دانند . هفت طبقه از هتل برج العرب دبی به صورت آکواریوم در زیر دریا قرار گرفته شده است. کوچک‌ترین اتاق هتل برج العرب دبی برای اقامت شبی شش هزار درهم می باشد. قیمت غذا در برج العرب دبی حداقل هزار درهم می باشد. هتل برج العرب دبی از جمله هتل های لوکس جهان می باشد و آماده پذیرایی از مسافران تور دبی پاییز 93می باشد.

برج العرب دبی

 

منبع : هتل های دبی

 

مطالب مرتبط :

برج العرب دبی

قیمت تور دبی

 

 

آب نمای دبی

 

 

 

آب نمای دبی

 

آب نمای دبی بخش اصلی شهر دبی در طول تاریخ می باشد که در تاریخ و فرهنگ دبی نقش اصلی دارد. در ساحل دریا می توانید قدم بزنید. در زمان غروب میهمانان و مسافران تور دبی پاییز 93می توانند از شامی که در کشتی های کنار ساحل مهیا شده لذت ببرند. آب نمای زیبای دبی آبنمایی همراه با موسیقی می باشد و در دریاچهٔ زیبای برج خلیفه در مجاور دبی مال در دبی، امارات متحده عربی بنا شده‌است. هزینهٔ ساخت و ساز این آبنما 800 میلیون درهم معادل با 218 میلیون دلار آمریکا می باشد. آب نمای دبی بیش از 6600 چراغ در 25 رنگ مختلف می باشد و طول آن 275 متر می باشد و آب را تا ارتفاع 150 متر به سوی آسمان پرتاب می‌کند. طراح و مهندس آب نمای دبی شرکت وت دیزاین می باشد که آب نمای هتل معروف پلاژیو در شهر زیبای لاس وگاس را او طراحی نموده است.

 

 

منبع : جاذبه های گردشگری دبی



:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش در نزديكی دانشگاه كيش, بازار ونوس, زيتون, مرواريد و اسكله تفريحي واقعه شده است. اين هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل سيستم ماهواره اى و شبکه هاى خبرى در کليه اتاقها, سالن کنفرانس با ظرفيت پانزده نفر, دوربين مداربسته, كانتر گردشگرى جهت استفاده از اماكن تفريحى جزيره ,لابي, كافي شاپ, اينترنت در لابي, نمازخانه, چايخانه سنتي, رستوران, پاركينگ اختصاصي هتل, پاركينگ سرپوشيده, لاندري, تاكسي سرويس, صندوق امانات اختصاصي, سالن كنفرانس, خدمات خانه داري و بيليارد می باشد.

عکس هتل جام جم کیش


عکس هتل جام جم کیش


 

عکس هتل جام جم کیش


عکس هتل جام جم کیش

آدرس:ميدان امير كبير - پشت دانشگاه صنعتي شريف-هتل جام جم کیش



:: برچسب‌ها: هتل جام جم کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

مرکز خرید گالریا در ترکیه استانبول

مرکز خرید گالریا در ترکیه استانبول

 در دهه 80 میلادی نخست وزیر وقت ترکیه آقای تورگوت اوزات دستور  به ساخت این مرکز خرید داد . او ساخت این مرکز خرید را از  روی مراکز خرید گالریا ترکیه در ایالات متحده امریکا ، شهرهای  هوستون و تگزاس برگرفته است . مساحت این مرکز 77000 متر مربع است . مرکز خرید گالریا که در جاده ساحلی منطقه آتاکوی ترکیه قرار دارد دارای بوتیک و مغازه های بسیاری میباشد و همچنین دارای رستوران ، سینما ، سالن بولینگ و اسکیت روی یخ است . مرکز خرید گالریا در استانبول ترکیه در سال 1990 به دلیل طراحی پیچیده ، ساخت و ساز سریع و  ویژگی های  ساختاری به عنوان برجسته ترین  مرکز خرید جهان انتخاب شد .



:: برچسب‌ها: مرکز خرید گالریا در ترکیه استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش درای امکاناتی از قبیل لابی زیبای هتل همراه با کافی شاپ 24 ساعته و اینترنت فعال,اتاقهای دو تخته، سه، چهار و پنج تخته می باشد. تمامی اتاقها دارای تلویزیون ال سی دی، صندوق امانت شخصی و یخچال با مینی بار شارژ, سرویسهای حمام داخل اتاقها با کابین دوشهای زیبای کاملا بهداشتی,محوطه زیبای داخل هتل سرسبز با آبنماهای زیبا و سرویس کافی شاپ آماده,رستوران زیبای هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی,سرویسهای مجهز و منظم استقبال فرودگاهی,ماشینهای مدرن و مدل بالا جهت اجاره,برنامه ی گردشی مناسب از هتل برای گردشگران اشاره کرد.
این هتل میان 2 میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله ای بسیار کم از دریا و مراکز خرید واقع شده است.


عکس هتل هلیا کیش


عکس هتل هلیا کیش


عکس هتل هلیا کیش

آدرس هتل: روبروى هتل تماشا-هتل هليا
آدرس وب سایت : www.heliahotel.ir



:: برچسب‌ها: هتل هلیا کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش



هتل لوتوس کیش  در قدیم نام آن هتل لاله بوده است. هتل لوتوس بازسازی شده و در زمستان 1390 بازگشایی شده است. هتل لوتوس کیش امکانات رفاهی از قبیل صبحانه, استقبال فرودگاهی و تخفیفات پارک دلفین ها و پرندگان را به مسافران خود ارائه می دهد.

عکس هتل لوتوس کیش


عکس هتل لوتوس کیش


عکس هتل لوتوس کیش


آدرس:جزيره كيش ، ميدان امير كبير (روبروي پاساژ مرواريد )-هتل لوتوس کیش

 



:: برچسب‌ها: هتل لوتوس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

 

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش دارای امکاناتی از قبیل :سالن کنفرانس , سالن زيبايى بانوان, کافى شاپ لابى , روم سرويس 24 ساعته , لاندرى , مينى بار , صندوق امانات , امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها , گشت سياحتى جزيره , گشت بازارها می باشد.

عکس هتل پارسیان کیش


عکس هتل پارسیان کیش


عکس کیش هتل پارسیان

آدرس:جنب بازار زيتون-هتل پارسیان کیش



:: برچسب‌ها: هتل پارسیان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش دارای امکاناتی از قبیل ترانسفر فرودگاهی, گشت جزیره ی رایگان , رستوران و بیست درصد تخفیف پارک دلفین ها و پرندگان می باشد. این هتل حدود دوازده هزار و پانصد متر مربع مساحت دارد که در شمال شرقی کیش ساخته شده است. همچنین دارای پنجاه اتاق و صد و چهل  تخت خواب می باشد.


عکس هتل تاپ رز کیش


عکس هتل تاپ رز کیش


عکس هتل تاپ رز کیش

آدرس:روبروى بازار پرديس - انتهاى خيابان ابن سينا-هتل تاپ رز کیش



:: برچسب‌ها: هتل تاپ رز کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1393 | نظرات ()