نوشته شده توسط : azar
 

بازار هایپر مارکت کیش

بازار بزرگ هایپر مارکت کیش در خیابان فردوسی جزیره زیبای کیش واقع شده است . بازار هایپر مارکت کیش بعد از تعطیلی مجددا افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد . از مزایای بسیار خوب بازار هایپر مارکت کیش اجناس متنوع مانند لوازم خانگی،  اسباب بازی،پوشاک،  لوازم بهداشتی و آرایشی، وسایل تزئینی و زینتی و غیره می باشد. این بازار مکانی بسیار مناسب برای خرید لوازم مورد احتیاج روزمره مانند میوه،لبنیات، غذا، شوینده و … است . ساعت کار بازار هایپر مارکت کیش از ساعت 9 صبح الی 1 بامداد است و مسافران و گردشگران تور کیش از این بازار استقبال می کنند.

 

 

 

بازار ونوس کیش

 

 از بازارهای نسبتا قدیمی در جزیره زیبای کیش بازار ونوس کیش می باشد. بازار ونوس کیش از بازارهای کیش و از جاذبه های کیش می باشد و در طول سال گردشگران و مسافران زیادی به جزیره کیش جذب می شوند . این ویژگی بازار موجب شده که گردشگران و مسافران از این بازار دیدن نمایند. بازار ونوس کیش در دو طبقه ساخته شده است که بیشتر فروشگاههای بازار در طبقه اول قرار دارد و در طبقه دوم بازار ونوس کیش بیشتر دفاتر اداری و خدماتی .... به فعالیت مشغول هستند . بازار ونوس کیش بازاریست که اکثر عرضه کنندگان  پوشاک و البسه زنانه و در بازار فروش محصولات و لوازم خانگی کمتر فروش می رسد . بازار ونوس کیش در نزدیکی بازار مریم و در خیابان سنایی واقع شده است و تقریبا پانزده سال است که فعالیتش را شروع کرده است.

 

 

 

 بازار مرجان کیش

 

بازار مرجان کیش در پشت سواحل مرجانی با وسعتی بیشتر از 200 هزار متر مربع در ساحل شرقی جزیره کیش و در مجاور هتل‌های شباویز  , سیمرغ ,  و کوثر واقع شده و یکی از بازارهای شیک جزیره کیش است. بازار مرجان کیش در سال ۱۳۷۰ در یک طبقه بهره برداری گردید. بازار مرجان کیش دارای یک پارک ساحلی و واحدهای مسکونی و یک بازار می باشد . معماری بسیار جالب در بازار مرجان کیش استفاده شده است و یک آکواریوم زیبا با حجم 5400 متر مکعب وجود دارد و انواع  آبزیان و ماهی ها برای نمایش وجود دارد. بازار مرجان کیش در شب بسیار جالب و دیدنی است. این بازار دارای 260 واحد تجاری و اداری است که فعالیتشان در زمینه لوازم خانگی , لوازم آشپزخانه  , کیف و کفش , مواد غذایی و خرازی می باشد. این بازار مرجان کیش اندکی دورتر از مراکز اقامتی و اداری است اما نرخ کالاها بسیار مناسب می باشد و به ساحل زیبا و مرجانی کیش نزدیک است . بازار مرجان کیش دارای دو کافه و رستوران است که می توانید از انواع غذاهای لذیذ و نوشیدنی ها لذت ببرید .

 

 

 

 

مرکز خرید پانیذ کیش

 

بازار بين المللى پانيذ کيش از جمله بازارهایی است که بیشتر گردشگران و مسافران از این بازار دیدن می کنند. بازار پانیذ کیش دارای 183 غرفه تجارى و 23 دفتر ادارى در 2 طبقه در موقعيت جغرافيائى بسیار خوب درمرکز شهر جزیره کیش از سمت شرق مرکز تجارى و هايپر مارکت و از سمت غرب پرديس یک و دو قرار دارد. این بازار هم از نظر تنوع کالا و هم از نظر کیفیت از بهترین مراکز خرید کیش است .

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
 

هتل ایران کیش پنج ستاره

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش از جمله هتل های خوب و بسیار تمییز جزیره زیبای کیش می باشد. در تابستان سال 1393 با هفتصد متر مربع زیربنا در روبه روی پارک شهر کیش ساخته شده است. هتل ایران کیش در هفت طبقه می باشد. هتل ایران کیش با معماری و طراحی زیبایی چیدمان و دیزاین شده است . این هتل زیبا در دو برجی که مستقل ساخته شده است که از طبقه هفتم و همکف به هم متصل می باشند که این ویژگی باعث شده هتل ایران کیش از دیگر هتل ها مجزا و متفاوت باشد. هزینه ساخت هتل ایران کیش بیشتر از پنجاه و پنج میلیارد شده است. هتل ایران کیش به نوعی طراحی شده است که در ضلع شمالی اتاقهایش واقع شده است که رو به دریا و ضلع جنوبی اتاقها رو به جزیره و پارک زیبا و بزرگ می باشد . اینترنت با سرعت عالی در تمام طبقات هتل وجود دارد  و هتل ایران کیش تنها هتلی می باشد که  از سیستم تهویه مجهز و پیشرفته برخوردار می باشد. هتل زیبای ایران کیش با دریا بیست دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل ایران کیش : سالن همایش , سالن ورزشی مجهز به استخر و بدنسازی , صندوق امانات اختصاصی , اینترنت رایگان در لابی , رستوران زیبا و یک رستوران مستقل و رو باز , لاندری در طول شبانه روز , پارکینگ مسقف , کافی شاپ زیبا , سیستم های صوتی و تصویری و مجهز و ماهواره و دیگر امکانات که هتل ایران کیش را از هتل های دیگر کیش متفاوت کرده است. مسافران تور کیش از جمله میهمانان خاص هتل ایران کیش می باشند.

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

منبع : هتلهای کیش

 

 

 

 

 

 

هتل دیدار کیش

 

هتل دیدار کیش اخیرا بازسازی شده است و موجب بالا رفتن کیفیت و امکانات هتل دیدار کیش شده . از هتل دیدار کیش تا ساحل کیش و مسجد جامع جزیره کیش فاصله کمی دارد که باعث شده فضایی دلنشین و آرام و مناسب برای اقامت خانوادگی در جزیره زیبای کیش ایجاد شود. هتل دیدار کیش به حمل و نقل شهری نزدیک می باشد و باعث جذب مشتریان و گردشگران با موقعیت بسیار عالی جغرافیایی هتل دیدار کیش شده است. در هتل دیدار کیش اینترنت به صورت وایرلس می باشد. اتاقهای هتل بسیار تمییز است و کارمندان هتل دیدار کیش رفتار خیلی محترمانه ای با مسافران و میهمانان تور کیش دارند و در تلاش اند تا اقامتی به یاد ماندنی را مسافران تور کیش تجربه نمایند.

 

آدرس هتل دیدار کیش : خیابان میر مهنا , بلوار خاتم الانبیاء

منبع : هتلهای کیش

 

 

 

 

 

 

هتل آرا کیش

 

هتل آرا کیش هتلی تمییز و مرتب می باشد که به تازگی بازسازی شده و در کیفیت هتل آرا کیش تغییراتی ایجاد کرده است که مسافران تور کیش بیشتری جذب هتل آرا کیش می شوند. این هتل به مراکز تجاری کیش و بازار پردیس 1 و 2 کیش خیلی نزدیک می باشد و این بازار جنسهای مارک برای فروش عرضه می کنند.  پلاژ مخصوص آقایان به هتل آرا کیش خیلی نزدیک است و آقایان به راحتی می توانند به پلاژ دسترسی داشته باشند.

 

آدرس هتل آرا کیش : جزیره کیش , میدان پردیس , بلوار رودکی

 

 

 

 

هتل قاصدک کیش

 

هتل قاصدک کیش که نام سابق آن هتل آرامش می باشد که به دلیل نرخ بسیار مناسب مورد توجه و استقبال کارگران خارجی در کشور امارات است. مردم زیادی برای تمدید ویزای کار و اقامت در امارات مجبور هستند از کشوری به جز کشور خودشان سفر نمایند و جزیره دیدنی کیش هم بسیار مناسب برای این سفرها می باشد. هتل قاصدک کیش برای افرادی مناسب می باشد که با نرخ مناسب اقامتی در اتاق‌های چهار تخته و پنج تخته دارند.

 

آدرس هتل قاصدک کیش : جزیره کیش , بلوار ساحل , روبروی بازار زیتون

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل مترو پولیتن پالاس دبی

این هتل پنج ستاره تنها پنج دقیقه تا بازار طلا دبی نیز فاصله دارد هتل دارای امکاناتی از قبیل ورزشگاه ،استخر روباز،سونا نیز هست. اتاق های هتل مجهز به تلویزیون LCD ،میز کار و یخچال بوده و به سبک شرقی و عربی تزئین شده اند. هتل دارای چهار رستوران میباشد که یکی از آنان لبنانی است و رقص عربی به همراه موسیقی زنده برگزار میکند. و سه رستوران دیگر به ترتیب خانه استیک ، رستوران مدیترانه ای و رستوران بین المللی شبانه روزی به میهمانان خود ارائه میدهند.باشگاه گلف دبی تنها پنج دقیقه تا هتل نیز فاصله دارد. پارکینگ رایگان در هتل وجود دارد.



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مترو پولیتن پالاس دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل شرایتون کریک تاورز دبی

هتل برج پنج ستاره شرایتون دبی، در محیطی عالی،و در مجاور آبنمای شهر دبی و اتاقهایی با پنجره های بزرگ رو به شهر واقع شده است.همه ی اتاقها دارای نمایشگر دی وی دی، تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره هستند و .مرکز سلامت هتل دارای  ورزشگاه مجهز به دستگاه های ورزشی ،سونا، اتاق بخار و ماساژ درمانی است.این هتل فقط سه  کیلومتر تا بازارهای معروف طلا و ادویه شهر دوبی فاصله دارند و  فاصله ی  کمتر از پانزده دقیقه تا مراکز تجاری و سیتی سنتر دیره دبی دارد.



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل شرایتون کریک تاورز دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

 

هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد مكاني مناسب برای اقامت مسافران تور لحظه آخری کیش. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. تعدادی ازاتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل با ماشین 20 دقیقه می باشد.

 

امکانات هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، تورها ی تفریحی و...



نشانی: جزیره کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا

 

 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش


 

هتل آرامش کیش

لابی هتل آرامش کیش


 

هتل آرامش کیش

لابی هتل آرامش کیش


 

هتل آرامش کیش

لابی هتل آرامش کیش


 

هتل آرامش کیش

رستوران هتل آرامش کیش


 

هتل آرامش کیش

اتاق هتل آرامش کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرامش کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

 

هتل ابن بتوته گیت دبی

هتل ابن بتوته گیت دبی

هتل ابن بتوته گیت دبی خدمات بی نظیر در محیطی مدرن و مجلل به میهمانان خود ارائه میدهد. تمام اتاقهای این هتل راحت و تمیز هستند.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل  استخر روباز (تمام فصول) ، ماساژ ، ایوان مخصوص حمام آفتاب است.همچنین هتل خدمات نگهداری از کودکان را ارائه میدهد.اين هتل دارای سیصد و نود و شش اتاق است.فروشگاههای متعدد در نزدیک هتل برای خريد مسافران تور دبیهستند.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه بسیار مجهز و یک صرافی در هتل وجود دارد .

 

مطالب مشابه:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ابن بتوته گیت دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

 

 Landmark Hotel

هتل 4 ستاره ی  Landmark، در مرکز شهر دیره و در پایگاه فعالیت های عمده تجاری و بانکی شهر یعنی میدان the Al Nasser واقع شده است. هتل با ماشین کمی تا بازارهای خرید و سینماها فاصله دارد. اتاق ها راحت بوده و برای اقامت مسافران تور دبی به لوازم استاندارد مجهز می باشند.رستوران های زیبا، کافی شاپ نخل و اتاق غذاخوری چینی، با سرو صبحانه، ناهار و شام از میهمانان پذیرایی می کنند. رستوران های هتل نیز انواع غذاهای بین المللی را ارائه می دهند. هر روز اتوبوسی مخصوص، دوستداران را به رایگان به ساحل منتقل می کند.



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل لندمارک دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

 

VERSAILLES HOTEL DUBAI

این هتل 3 ستاره بوده و درست در قلب دبی در منطقه ی کاری و تجاری دیره واقع شده و حدود 10 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد. این هتل به وسیله ی بهترین مراکز خرید دبی احاگه شده است. این هتلبه طور کامل بازسازی شده و با جوی گرم,  دلپذیر و حال و هوایی از ورسای دوران رنسانس, پذیرای میهمانان خود می باشد. تمام اتاق ها به تهویه ی هوای مرکزی  برای اقامت مسافران تور دبی مجهز شده است. ماهواره, مینی بار ,خط تلفن مستقیم و مبلمان شیک از جمله ی دیگر امکانات این هتل می باشد. هتل ورسای گشت و گذار رایگان در ساحل و ورزش های مفرح دبی را به میهمانان ارائه می دهد و همچنین با دارا بودن رستوران هایی با غذاهای لذیذ که حاصل دست پخت آشپزان سرشناس جنوب هند است پذیرای میهمانان خود می باشد. بارهای روسی با انواع نوشیدنی های روسی, موسیقی Philippino همراه با کلوپ های شبانه ی هندی سفری خاطره انگیز برای مسافران بوجود خواهد آورد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ورسای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

 

بازار ونوس جزء بازارهای قدیمی کیش قرار دارد که در سال 1357 در زمینی به مساحت 26500 هزار مترمربع احداث شد. این بازار از 2 طبقه 310 غرفه تشکیل شده است. که طبقه اول آن تجاری و طبقه دوم آن اداری می باشد. این بازار خود به تنهایی یکی از جاذبه های جزیره کیش برای مسافران تور کیش به حساب می آید. بازار ونوس تقریبا قدمتی 15 ساله دارد. در این بازار لوازم خانگی به فروش نمی رسد و بیشتر به فروش پوشاک و لباس های زنانه اختصاص دارد. این بازار نزدیک به بازار مریم می باشد.

 

آدرس: جزیره کیش، خیابان سنایی

 

 

 

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش


  

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش


  

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش


  

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش


  

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش


  

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش


  

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار ونوس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

 

Fortune Boutique Hotel

 فاصله هتل 4 ستاره ی  Fortune Boutique تا فرودگاه دبی حدود ۱۰ دقیقه و تا مرکز تجاری دبی کوتاه می باشد. دارای سرویس رایگان به سیتی سنتر دی ره و پارک ساحلی است. این هتل بزرگترین اتاق ها را در میان هتل های 4 ستاره ی دبی برای اقامت مسافران تور دبی دارا می باشد. رستوران هتل انواع غذاهای شرق دور و آسیای جنوبی را سرو می کند. استخر سر پوشیده و سر باز, جکوزی, سونای خشک, باشگاه و اینترنت رایگان از جمله ویژگی های این هتل به شمار می رود.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل فورچون بوتیک دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1393 | نظرات ()