هتل 4 ستاره کیش
نوشته شده توسط : azar

هتل سارا کیش

هتل سارا یک هتل 4 ستاره است که در دل جزیره زیبای کیش واقع شده است و متشکل از 72 اتاق و میزبان خوبی برای مسافران تور کیش است. این هتل در نزدیکی ساحل زیبای خلیج فارس و مراکز تفریحی و توریستی قرار گرفته است. از امکانات هتل سارا می توان به لابی، اینترنت رایگان، لابی و رستوران، لاندری، پذیرش 24 ساعته، چایخانه سنتی، ترانسفر رفت و آمد و ... اشاره نمود. همچنین از امکانات اتاق ها نیز می توان به وای فای، بالکن، صبحانه، یخچال، سرویس بهداشتی، سیستم اطفا حریق، سیستم سرمایشی و گرمایشی و ... نام برد. 

مسافرین عزیز تور کیش می توانند اقامتی راحت و خوبی را در این هتل داشته باشند.

 

 

هتل سارا کیش

 

هتل سارا کیش


گراند هتل کیش

هتل 4 ستاره گراند یکی از هتل های خوب جزیره کیش می باشد. از ویژگی های بارز این هتل موقعیت جغرافیایی آن می باشد که به بسیار به مراکز خرید معروف مانند مریم، ونوس، مروارید، کیش مال و مراکز تفریحی و تاریخی همچون شهر حریره، کیبل اسکی، اسکله تفریحی، پارک سحلی میرمهنا و ... نزدیک است.

از امکانات هتل گراند می توان به پذیرش 24 ساعته، رستوران و کافی شاپ، لابی، اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، فضای سبز، خدمات تشریفات ویژه، لاندری، اتاق سیگار، نمازخانه، خدمات ویژه معلولین و ... اشاره نمود. همچنین اتاق ها نیز دارای صبحانه، وای فای، خدمات خانه داری، سیستم تهویه هوا و سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون، بالاکن، دید به دریا و ... هستند. مسافرین تور کیش اقامتی راحت را در هتل گراند تجربه خواهند کرد.

 

 

گراند هتل کیش





:: برچسب‌ها: هتل سارا ,کیش گراند هتل کیش ,هتل 4 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: