هتل های سه ستاره دبی
نوشته شده توسط : azar

هتل کالیفرنیا دبی

هتل کالیفرنیا دبی

این هتل 3 ستاره در شهر دیره دبی واقع شده است و نزدیک بازار طلا و مراکز خرید است هتل دارای ترانسفر فرودگاهی است .اتاقها مجهز به مینی بار،سیتم تهویه،تلویزیون و رستوران است رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و خاورمیانه را ارائه میکند.آواز خوانی بنگلادشی،پاکستانی و فیلیپینی نیز برگزار می شود.هتل تا فرودگاه سه کیلومتر فاصله دارد

هتل یورک اینتر نشنال دبی

هتل یورک اینتر نشنال دبی

هتل یورک اینترنشنال که سه ستاره است در مرکز شهر دبی نیز واقع شده است.و در نزدیکی آبنمای معروف،بازار هندیها،موزه دبی و مراکز تجاری واقع شده است.هتل دارای صد و یازده اتاق و سوئیت است.همه ی اتاقها راحت و مبلمان شده میباشد و مجهز به تلویزیون با ماهواره است .هتل دارای استخر بام هتل،تراس، سرویس رایگان به پارک ساحلی جمیرا ،رستوران شبانه روزی که انواع غذاها و نوشیدنیها را سرو میکند و باشگاه شبانه است.

هتل فورچون دبی

هتل فورچون دبی

این هتل در قلب منطقه دیر دبی قرار گرفته است و فقط پنج دقیقه تا فرودگاه دبی فاصله دارد.همچنین دارای مترو و پارکینگ است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل رستوران،تلویزیون با گیرنده ماهواره،سالن ورزشی و صبحانه با بوفه کامل نیز هست.و فقط بیست دقیقه با مرکزهای تجاری دبی فاصله دارد.

هتل رامادا دبی

هتل رامادا دبی

هتل 4 ستاره رامادا دبی در محیطی عالی و در مرکز منطقه بر دبی قرار گرفته است و تنها چند قدم تا مرکز خرید برجمان فاصله دارد.دارای اتاقهای راحت و بزرگ و امکانات مدرن، باشگاه بدنسازی و استخر است.یک نقاشی بزرگ شیشه ای بر زیبایی هتل افزوده است.رستوران و پارکینگ رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد.

هتل فورچون گرند دبی

هتل فورچون گرند دبی

هتل فورچون گرند دبی ، یکی از هتلهای لوکس و مدرن در مرکز شهر دبی نیز است هتل دارای امکاناتی از قبیل  استخر ، سونا،  و رستوران های عالی است. اتاق های هتل مجهز به تلویزیون LCD ،حمام اختصاصی است .  رستوران و تریا هتل انواع غذاهای بین المللی و سنتی را به میهمانان به صورت سلف سرویس ارائه میکنند. هتل، تا فرودگاه بین المللی دبی و نمایشگاه تجاری جهانی پانزده دقیقه با ماشین فاصله دارد.

 





:: برچسب‌ها: هتل های سه ستاره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: