شهر ممنوعه چین
نوشته شده توسط : azar
 

شهر ممنوعه چین

بی شک یکی از وسیع ترین مجموعه های تاریخی بکر در دنیا شهر ممنوعه چین می باشد. این شهر که دارای وسعتی به مساحت 150 هزار متر مربع است از هفتاد ساختمان با نه هزار اتاق برخوردار می باشد و محل پادشاهی خاندان مینگ و چینگ بوده است. در طراحی سقف های این ساختمان از رنگ زرد بسیار استفاده شده که نشانه رنگ امپراطور چین است. میهمانان تور چینمی توانند از این مکان دیدن نمایند.

شهر ممنوعه چین

طراحی شهر ممنوعه به گونه ای است که مرکز آن با دیوار پکن چین محصور شده است. همچنین دور این شهر خندقی وسیع با پنجاه و دو متر عرض و سه هزار و هشتصد متر طول حفر شده است. این خندق برای محافظت از امپراطور وقت تعبیه شده است. در ان شهر دو منطقه داخلی و خارجی در نظر گرفته شده که در بخش داخلی محل زندگی و کارهای ادار امپراطور است و بخش خارجی مکانی برای برگزاری مراسم خاص چین می باشد. میهمانان تور چین می توانند از این مکان دیدن نمایند.

در سمت شرق این شهر افراد جوان و دختران امپراطور زندگی می کردند زیرا خورشید از سمت شرق طلوع می کند و نشانگر جوانی و طلوع دوباره است و در سمت غرب این شهر افراد مسن می زیستند زیرا خورشید از غرب غروب می کن و نشانه گذر عمر می باشد. میهمانان تور ترکیبی پکن شانگهای نوروز 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

شهر ممنوعه چین

در شهر ممنوعه چین برای ذخیره آب سیصد ظرف فلزی در نظر گرفته شده که هجده عدد آن که به کاخ نزدیک است دارای روکش طلا و مابقی دارای روکش آهنی و برنزی می باشد. میهمانان تور گوانجو نوروز 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

شهر ممنوعه چین

مطالب مرتبط:

 





:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های چین, جاذبه های گردشگری چین , جاذبه های توریستی چین , بهترین جاذبه های توریستی چین ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: