دیدنی های استانبول
نوشته شده توسط : azar

کاخ توپکاپی استانبول

محل زندگی سلطانهای عثمانی کاخ توپکاپی استانبول به مدت 391 سال بوده و جذابترین و پر بازدیدترین شهر استانبول برای مسافرین تور استانبول آبان 94 است.  معماری بی نظیر و حیاط های خیلی زیبا دارد. عمارت کاخ توپکاپی استانبول در سال 1924 مدتی بعد از دوره عثمانی به موزه تبدیل گردید.حرم سلطنتی نیز در کاخ توپکاپی استانبول بود . بازدید کنندگان تور استانبول تعطیلات آبان 94 به صورت مستقل می توانند از حرم بازدید نمایند و به غیر از هزینه ورودی که 13 دلار می باشد 10 دلار هم اضافه پرداخت نمایند. بازدید کاخ توپکاپی استانبول از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر در بیشتر روزها به جز سه شنبه ها باز است.


 

 

این پارک یکی از بزرگترین و مجهزترین پارک های استانبول می باشد که در منطقه باغچه شهر استانبول قرار گرفته است . 

پارک آبی دلفین استانبول

در پارک آبی دلفین استانبول پارک انواعی از استخرهای بزرگ و کوچک , استخر کودکان , انواع سرسره های آبی و ... وجود دارد . در این پارک 11 دلفین ، 3 فوک و 4 کوسه در حوضچه های آن به چشم میخورد . در این پارک زیبا دلفینی به نام یونس نگهداری می شود که مسافران تور استانبول آبان 94 می توانند ضمن استفاده از این پارک به تماشای حرکات زیبای این دلفین بنشینند . همچنین در این پارک رستوران ها و کافه هایی جهت استراحت صرف غذا برای بازدیدکنندگان وجود دارد .

پارک آبی دلفین استانبول

مسافرین محترم تور استانبول تعطیلات آبان 94 می توانند همه روزه از ساعت 14 به تماشای حرکات زیبای این دلفین ها بنشینند .

 


 

کاخ دلمه باغچه استانبول

کاخ دلمه باغچه استانبول در نزدیکی تنگه بسفر وقابل توجه گردشگران تور استانبول آبان 94 واقع شده است و دارای اهمیت تاریخی و جذابیت زیادی می باشد. کاخ دلمه باغچه استانبول در قرن نوزده ساخته شد، و آخرین پادشاهان عثمانی از ساختمان کاخ برای مکان و محل اقامت و حکومت استفاده می کرد . معماری داخلی و خارجی کاخ دلمه باغچه استانبول با معماری اروپایی و عربی ساخته شده است که میان این دو قاره به چشم میخورد . کاخ دلمه باغچه استانبول بیشتر روزها به جز روزهای دوشنبه از ساعت 9 تا چهار بعد از ظهر برای بازدید مسافران تور استانبول باز می باشد. 

کاخ دلمه باغچه استانبول

 

مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: