آغاز ورود شرکت کنندگان رالی تور خانواده کیش از 25 اسفند
نوشته شده توسط : azar

آغاز ورود شرکت کنندگان رالی تور خانواده کیش از 25 اسفند

از 25 اسفند ماه شرکت کنندگان در جشنواره بهاری رالی تور خانواده کیش٫  وارد جزیره کیش خواهند شد. 

به گزارش سرويس خبري مناطق آزاد و ويژه اقتصادي، شرکت کنندگان در جشنواره بهاری رالی تور خانواده کیش، از مزایایی همچون معافیت پرداخت عوارض ورود خودرو، دریافت 20 تا 50 درصد تخفیف خرید و دریافت 50 درصد هزینه برای شرکت کنندگان برگزار می گردد. 

با دستور دکتر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت کنندگان در جشنواره بهاری رالی تور کیش از پرداخت یک میلیون ریال عوارض ورودی خودرو به جزیره کیش معاف می باشند. 

علاقه مندان به شرکت در این دوره از رالی تور کیش، برای برخورداری از امتیازات و تخفیف بعد از ثبت نام در سایت جشنواره می توانند از تاریخ 25 اسفند برای دریافت کارت رالی تور سپه به شعب بانک سپه مراجعه نمایند. 

کسانی که ثبت نام موفق آمیزی داشته اند و موفق به پرینت کارت رالی تور خانواده کیش از داخل منوی کاربری خود شده اند، بدون نیاز به ارسال مدارک، برای دریافت کارت رالی تور سپه می توانند با در دست داشتن کارت پرینت گرفته شده و شناسنامه و کارت ملی خود به یکی از شعب بانک سپه مراجعه نموده و اقدام به صدور کارت رالی تور سپه نمایند. 

این کارت برای تمامی ثبت نام کنندگان جشنواره رالی صادر و امکانات تمامی کارتهای ATM را دارا می باشد و مازاد بر آن بانک سپه به ازای مقدار کارکرد این کارت امتیازات ویژه ای همچون سفر رایگان به کیش شامل هزینه بلیط هواپیما و اسکان رایگان را بر عهده می گیرد. 

جامعه بازاریان و بازرگانان کیش نیز برای دارندگان کارت رالی کیش سپه در قالب تخفیف های ویژه صندوقچه گردشگری کیش، ۲۰ تا ۵۰ درصد تخفیف کالا و پوشاک در نظر گرفته است. 

ورزش دوستان و علاقه مندان به شرکت در جشنواره بهاری رالی تور خانواده کیش می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی www.famiraly.ir مراجعه نمایند. همچنین مسافرین نوروزی تور کیش 94 نیز می توانند در این رالی شرکت نمایند یا به تماشای این مسابقه هیجان انگیز پرداخته و از سفر خود لذت ببرند.

 

 

آغاز ورود شرکت کنندگان رالی تور خانواده کیش از 25 اسفند

 

مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: آغاز ورود شرکت کنندگان رالی تور خانواده کیش از 25 اسفند,درباره کیش ,مسابقات کیش ,رالی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: