هتل های ترکیه
نوشته شده توسط : azar

هتل مارتی ریزورت دیلوکس مارماریس ترکیه


هتل مارتی ریزورت دیلوکس مارماریس ترکیه برای میهمانان تور ترکیه 94 خود امکانات ویژه ای را در نظر گرفته است. از امکانات این هتل می توان به سونا , مرکز سلامت و آبگرم ,ماساژ , استخر روباز , شیرجه, حمام ترکی اشاره کرد که آرامش خوبی را به شما میهمانان تورترکیه می دهد. همچنین افرادی که کودک دارند می توانند کودکان خود را به مکانهای مانند سرویس نگهداری کودکان,اتاق بازیهای کامپیوتری , زمین بازی کودکان بفرستند.همچنین دارای مکانهای ورزشی از قبیل بیلیارد - پینگ پنگ - تنیس - مرکز بدنسازی -بازی دارت نیز برای شما میهمانان تور ترکیه 94 است.دارای  اتاق های  مخصوص معلولین در این هتل وجود دارد.

 

هتل کریستال استانبول ترکیه

هتل چهار ستاره کریستال فقط چند قدم با میدان تقسیم فاصله دارد.و همچنین صد متر از ایستگاه اتوبوس هاوا فاصله دارد. ومیهمانان تور ترکیه نوروز 94 دسترسی راحت به سراسر شهرهای استانبول دارند. است.هتل به تناسب علاقمندیهای  میهمانان و با نیاز آنان، اتاقهای متعددی از اتاقهای بزرگ و استاندارد و سوئیت های کوچک و شیک در دسترس میمانان تور ترکیه 94 قرار داده است.این اتاقها دارای اینترنت بیسیم رایگان است.و همچنین این هتل دارای مرکز تفریحی است که شامل حمام ترکی ،استخر سرپوشیده و سونا میباشد.میدان تقسیم  که قلب پیشرفته استانبول محسوب می شود، فقط چند قدم با هتل فاصله دارد. در اطراف این هتل مراکز خرید رستورانها ، بوتیک ها و بارهای زیادی است.

 

هتل تکسیم گونن ترکیه

هتل چهار ستاره تکسیم گونن، در قلب استانبول و در بهترین مکان در میدان تقسیم واقع شده است. این هتل فقط چند قدم با جاذبه های شهر ترکیه قرار گرفته است و در اطراف هتل ؛ سالن اپرا ، تئاترهای متعدد ،گالری های هنر ،  کافه و بارها وجود دارند. نمای این هتل تورترکیه از مرمر و سرامیک ساخته شده و با معماری زیبا طراحی شده است. همه ی اتاق ها شیک و مجهر هستند.اگر سه روز یا بیشتر در هتل بمانید در هنگام ورود با یک ظرف پر از میوه پذیرایی خواهید شد و اگر هم بیشتر از یک هفته  بمانید بطری نوشیدنی هدیه خواهید گرفت. این هتل غذاهای متنوعی نظیر انواع غذاهای بین المللی و ترکی را برای شما میهمانان تور ترکیه 94 سرو میکند. 

 

مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: