هتل های پنانگ مالزی
نوشته شده توسط : azar

هتل شانگر-لا راسا سایانگ پنانگ مالزی


هتل شانگر-لا راسا سایانگ پنانگ مالزی با امکانات رفاهی شامل استخر روباز  مسافرتی به یاد ماندنی را برای شما میهمانان تور مالزی 94 به ارمغان می آورد. این هتل برای ورزش دوستان نیز امکانات ورزشی شامل  : تنیس , مرکز بدنسازی , موج سواری  را قرار داده است تا در مدت اقامت در این هتل خستگی و کسالت را از خود دور کنند. اتاقی نیز برای بازی کودکان تعبیه شده است. همچنین اتاقهای با امکانات ویژه و مجهز برای معلولین در این هتل موجود است. میهمانان می توانند در باغ هتل دمی را به آسایش بگذرانند.

هتل پارک رویال پنانگ مالزی


هتل پارک رویال پنانگ مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل :  ماساژ ,  استخر روباز , مرکز سلامت و آبگرم می باشد که میهمانان تور مالزی 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. این هتل به فکر ورزش دوستان نیز بوده است و امکانات ورزشی در نظر گرفته است. از این امکانات می توان به  تنیس - مرکز بدنسازی - پینگ پنگ - بازی دارت - دوچرخه سواری - کرایه دوچرخه - ماهیگیری اشاره کرد. همچنین خانواده ها می توانند از امکانات ویزه ی از قبیل سرویس نگهداری کودکان , اتاق بازیهای کامپیوتری استفاده کند.

 

هتل تریدرز- پتانگ پنانگ مالزی


 هتل تریدرز- پتانگ پنانگ مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل ماساژ و استخر روباز می باشد. این هتل دارای اتاق های با امکانات ویژه و مخصوص برای معلولین می باشد. مرکز بدنسازی و پینگ و پنگ نیز برای ورزش دوستانی می باشد که دوست دارند در سفر نیز ورزش خود را رها نکنند. اتاق های VIP نیز در این هتل موجود است و در صورت درخواست مسافران تور مالزی نوروز 94 به آنها داده می شود. سرویس نگهداری از کودکان نیز موجود می باشد.

هتل اورگرین لورل پنانگ مالزی


هتل اورگرین لورل پنانگ مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم می باشد تا سفری به یاد ماندنی را برای شما میهمانان تور مالزی 94 به ارمغان بیاورد. این هتل به فکر ورزش دوستان نیز بوده است و امکانات ورزشی از قبیل تنیس - مرکز بدنسازی - بیلیارد را نیز دارا می باشد. خانواده ها می توانند از سرویس نگهداری از کودکان نیز استفاده کنند و مدنتی رابدون استرس و نگرانی بگذرانند. همچنین اتاقهای با امکانات کامل و ویزه مخصوص معلولین نیز در این هتل تعبیه شد است.

هتل اینترکنتیننتال نیکو کوالالامپور مالزی

 هتل اینترکنتیننتال نیکو کوالالامپور مالزی  دارای امکانات رفاهی از قبیل : ماساژ , استخر روباز, مرکز سلامت و آبگرم می باشد و مسافران می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تعبیه شده است. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است و سرویس برای نگهداری از کودکان تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدو استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند. ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی اشاره کرد. شما میهمانان تور مالزی نوروز 94 می توانید هرچه که می خواهید از بازار بزرگ رستوران خریداری کنید و همچنسن از غذاهای خوشمزه رستوران هتل لذت ببرید.

 

مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های پنانگ مالزی,هتل های مالزی,بهترین هتل های مالزی,ارزان ترین هتل های مالزی,هتل های خوب مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: